Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Veden" bylo nalezeno 4769 článků.

Článek v rámci předplatného icon Vysněná práce se může stát skutečností

29.8.2016 

I v dnešním vysoce konkurenčním prostředí trhu práce můžete získat práci, o které jste vždy snili. Bude to však vyžadovat více než jen odeslání životopisu příslušné organizaci a modlení se za přijetí.…

icon Budoucnost nemovitostních trhů (1/2): Tradiční hodnotový řetězec

29.8.2016 

Na horizontu jsou informovaní nákupčí, kteří rozumějí tomu, že když se podaří vytvářet nemovitosti a areály, které budou více dbát na zájmy a spolupráci všech zúčastněných, může být provoz samotný…

icon Budoucnost HR spočívá v datech

29.8.2016 

HR dnes stále více spoléhá na využití dat ve všech svých dílčích procesech a tento trend bude pokračovat i v příštích letech. Zásadní rozhodnutí už nebudou založena na pouhé intuici personalistů, ale…

icon S čím se lídři rodí a s čím ne

26.8.2016 

Výběr zaměstnanců je stěžejní pro každou organizaci. Velkým přínosem jsou pak především lidé, kteří v sobě mají potenciál stát se lídry. Jak ale tento potenciál poznat? Rodí se s ním člověk, nebo jej…

Článek v rámci předplatného icon Kamila Šandová, nová HR ředitelka společnosti PPL

23.8.2016 

Personální oddělení společnosti PPL vede nově Kamila Šandová. Ve své nové roli by ráda využila zkušeností, jež získala během několikaletého působení v Deutsche Post DHL Group. Součástí této přední…

icon Proč je váš kolega tak nevrlý?

19.8.2016 

Každý z nás je někdy dole a někdy nahoře, jak už ostatně zpívali Voskovec a Werich. Někteří lidé však setrvávají v permanentním stavu pesimismu. To může mít negativní vliv i na lidi kolem nich. Pro…

icon Spokojený zaměstnanec - spravedlivě hodnocený a ohodnocený?

19.8.2016 

Současná aktuální situace na trhu práce, kdy chybí desetitisíce kvalifikovaných a šikovných pracovníků, nás vede k nutnosti přemýšlet o otázkách, jak si udržet ty co máme a jak přivést další. Pro…

Článek v rámci předplatného V call centru musejí všichni vědět, co dělají

17.8.2016 

Výsledky práce kontaktního centra velmi záleží na tom, kdo je vede, a na psychickém stavu operátorů. Telefonisté přitom nemají vůbec lehkou roli, musí totiž být empatičtí, pozitivní, rozhodní a…

icon Čeština jako vizitka aneb Hledání dobrého stylu

16.8.2016 

Skočme do tématu rovnýma nohama. Je lepší, když začínáme e-mail oslovením („Vážený pane Nováku“), nebo pozdravem („Dobrý den“)? Jak je to v současné spisovné češtině s užíváním zájmena „svůj“ (versus…

icon Po stopách jeskynních lidí k větší výkonnosti a pohodě

16.8.2016 

Lidské bytosti se možná vyvinuly v průběhu staletí, avšak mnoho z našich základních potřeb pro zdravý život zůstalo nezměněno: spánek, jídlo, sluneční světlo, fyzická aktivita, kontakt s ostatními…

Článek v rámci předplatného icon 8 největších chyb náborářů: Kdy už je přestanete dělat?

15.8.2016 

Neefektivní nábor se může projevit jako velmi nákladný a to z více úhlů pohledu. Proto se vyplácí čas od času přezkoumat postupy a najít možné efektivnější způsoby - zejména tehdy, pokud to může…

Článek v rámci předplatného icon Třeba si ve školce vychováme nějaké PHP programátory

12.8.2016  Rozhovor s Andreou Novotnou, HR manažerkou společnosti Webnode

Brněnské společnosti Webnode se v uplynulých měsících podařilo úspěšně dotáhnout do konce projekt firemní školky. Idea založení školky pro děti zaměstnanců přímo v  budově firmy odstartovala na…

icon Kreativní pracovníci nepotřebují svobodu, ale lídra

12.8.2016 

Řízení týmu je náročné i v těch nejpříznivějších podmínkách. Pokud však máte řídit lidi, jejichž práce vyžaduje značnou míru kreativity, je to poněkud složitější. Vedle tradičních vůdcovských…

icon Pohov, zaměstnanci! Ne pozor

10.8.2016 

V oblasti vzdělávání lidí se pohybuji již 14 let, zároveň jsem po celou dobu zaměstnancem na půl úvazku buď ve zdravotnictví, nebo sociálních službách. Jednak abych si stále udržel platnost atestace…

Jak zvládnout emočně vypjaté telefonáty s noblesou

10.8.2016 

Někdy se stane, že telefonát, který s klientem nebo potenciálním zákazníkem vedete, vezme nečekaný spád a klient se vám začne emotivně svěřovat. Buď může být naštvaný, že něco nefunguje, frustrovaný…

Výpis 17561770 z celkem 4769