Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Postupné uzavírání obchodu - překvapivě efektivní prodejní taktika

Jak funguje postupné uzavírání obchodu? Tato taktika spočívá v tom, že si s potenciálním klientem na…

Nepovedl se vám obchod? Důležité je poučit se

Neúspěch patří k prodeji a je jeho nutnou, mnohdy každodenní součástí. Odmítnutí ze strany…

Zhoršily se vám prodeje? 5 tipů, co s tím dělat

Procházíte obdobím, kdy vám klesly prodeje a vy nevíte proč? Ostatní prodejci prodávají víceméně…

5 kroků k tomu, aby vám zákazníci dávali kontakty na nové potenciální klienty

Odkazování na nové potenciální zákazníky přímo vašimi současnými klienty je skvělý způsob, jak…

Zvyšte B2B prodeje: 5 signálů, že firma bude shánět nové dodavatele

Podle konzultanta Craiga Eliase, autora knihy Shift!: Harness The Trigger Events That Turn Prospects…

Nejdříve seznam klienta s hodnotou a přínosem výrobku či služby pro něho...

... teprve pak mluv o ceně této hodnoty a přínosu Další schůzku jsem měl s klientem, jenž byl…

4 tipy, jak lépe přesvědčit

Být úspěšným prodejcem znamená mimo jiné i umět přesvědčovat ostatní lidi. Umění působit na…

Strategie, díky které budou potenciální klienti uhánět vás

Zní to jako pohádka: Místo toho, abyste se vy snažili dobýt potenciální zákazníky, vás kontaktují…

Specifika prodeje velkým korporacím

Odlišnosti B2B prodeje od B2C jsou poměrně jasné vyšší náročnost, potřeba jiných prodejních…

Výpis 514522 z celkem 749