Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Účel CRM: Překvapit a potěšit klienty

Představte si, že cestujete na služební cestu letos již počtvrté do stejného hotelu. Hned po…

"Prodej nové generace" aneb Sales Skills na rozcestí

Ekonomická situace roku 2013 se výrazně promítá do všech odvětví prodeje. Na poli práce s koncovým…

Konkurence se kopírovat nemá. Ale...

Každá poučka říká, že na sociálních sítích jste sami za sebe a kopírovat se nevyplácí, protože co…

Inovativní nápady na zapojení zákazníků

Zákaznický servis je běh na dlouhou trať. Zákazník musí cítit, že na něj neustále myslíte a ne že…

Je vaše webová stránka skutečně funkční?

Máte krásnou webovou stránku, tak proč by nefungovala? Možná proto, že jejím prostřednictvím málo…

5 věcí, které je třeba udělat po uzavření obchodu

Ve vztahu k vašim zákazníkům vaše role coby prodávajícího zdaleka nekončí podepsáním smlouvy.…

Chcete, aby se na webu lidé registrovali? Umožněte jim to prostřednictvím sociálních sítí

Čím více informací má stránka o uživateli, tím lepší spotřebitelský prožitek může nabídnout. A právě…

Trendy v zákaznickém servisu pro rok 2014

Technologie se vyvíjí a v boji o zákazníky se společnosti předhánějí v jejich úspěšném využití tak,…

10 způsobů, jak předčit očekávání klientů

Server Call Center Helper oslovil sedm odborníků na zákaznický servis, aby přišli s nápady, jak lze…

Výpis 307315 z celkem 458