Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Šest vlastností dobrého pracovníka zákaznického servisu

Práce v zákaznickém servisu je specifická a klade na pracovníky určité požadavky, především v …

Naučte se rozpoznat, že chce klient odejít

Rozhodnutí klienta, že vyzkouší produkt konkurence a odejde od vás, může mít celou řadu příčin. Od…

Zákaznický servis, který si klienti zamilují

Jak již bylo mnohokrát na těchto stránkách řečeno, zákaznický servis je pro udržení klientů zcela…

Pět nejhorších mýtů o zákaznickém servisu s fatálními následky

Tak jako o všem i o zákaznickém servisu panují některé nepřekonané mýty. Některé z nich jsou natolik…

„Mystery shopping“ a další netradiční způsoby, jak vylepšit zákaznický servis

Kdo by nechtěl loajální klientelu? Získávat velké množství nových zákazníků, ale také jich neustále…

Šest smrtelných hříchů při jednání s naštvaným klientem

Dobří pracovníci zákaznického servisu svědomitě plní své úkoly, chodí do práce včas a jsou uctiví k …

4 cesty ke zvýšení loajality vaší klientely

Mezi hlavní cíle obchodních oddělení firem a zaměstnanců zákaznického servisu nepatří pouze shánění…

Jak si znovu získat přízeň klienta skrz zákaznický servis

Udržení klientely a posílení její věrnosti jsou jedněmi ze základních úkolů zákaznického servisu.…

Sedm tipů, jak lépe naslouchat během telefonního hovoru s klientem

Jednou z nejdůležitějších vlastností pracovníků zákaznického servisu je schopnost naslouchat…

Výpis 100108 z celkem 455