Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Když chcete prodávat, musíte útočit na city: Tipy, jak působit na klienty na emoční rovině

Zaujetí klienta po emoční stránce je klíčovým úkolem prodejce. I když by to většina zákazníků…

Jak klientovi pomoci překonat status quo pomocí otázky „Proč“?

Status quo a rutina jsou nepřáteli obchodu. A to jak na straně jak klientů, tak i samotných…

5 způsobů, jak potenciálnímu B2B zákazníkovi prokázat respekt a získat si tak jeho důvěru

Respekt k potenciálnímu zákazníkovi by měl být samozřejmostí každého prodeje. Proto je až s&…

Chcete si získat důvěru potenciálního zákazníka? Osm tipů, jak na to

Vybudování důvěry u zákazníka je jedním ze zásadních úkolů prodejce. Ať už je produkt, který…

Tři nejlepší fráze, kterými zahájit B2B obchodní jednání

V mnoha případech se výsledek obchodního jednání rozhodne v prvních několika málo minutách…

Když klient řekne, že si nabídku chce rozmyslet. Co dělat dál?

Je to jedna z nejčastějších variant, jak klient odmítá nabídku obchodníka, aniž by mu to rovnou…

Na co se klienta neptat: Otázky, které byste neměli vyslovit během prodejní schůzky

Vhodné otázky a dotazování klienta jsou pro úspěch obchodní schůzky důležité. Stejně tak je ale…

Pokud chcete klientovi cokoliv prodat, nesmíte ho zahltit informacemi

Jak uvádí slavná studie Microsoftu, průměrný člověk má schopnost udržet pozornost u většiny věcí…

Jaké má klient finanční možnosti? Otázky, které vám pomohou to zjistit

Otázka rozpočtu je pro všechny zúčastněné v obchodním jednání zcela zásadní. V B2B sféře je rozpočet…

Výpis 2836 z celkem 456