Prodej je do velké míry o pokládání těch správných otázek, které konverzaci navedou nenásilně tam,…
Pravdou je, že o úspěchu nebo neúspěchu obchodu je většinou rozhodnuto v prvních deseti…
Z obchodního hlediska má pro prodejce strach klienta velký význam. Všichni lidé (včetně…
Víceméně u všech klientů hraje cena zcela zásadní roli v jejich rozhodování o koupi. U mnohých…
Přemýšlíte, jak vylepšit vaši prodejní prezentaci? Pokoušíte se složitě přijít na tu nejefektivnější…
Před každou nabídkou ze strany prodejce musí proběhnout něco, čemu se říká analýza potřeb klienta.…
Většina obchodníků to zná. Našli jste shodu mezi potřebou klienta a vaší nabídkou, domluvily se…
Pokládání těch správných otázek je základem efektivní interakce s potenciálním klientem. Tedy za…
Prodejce musí pečlivě volit každé slovo, které vypustí z úst při komunikaci s potenciálním klientem.…