Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Správné otázky pomohou uzavřít obchod

Navzdory všeobecné představě je prodej primárně o kompromisu o kompromisu mezi nabídkou a potřebami…

4 tipy, jak nebýt nervózní při obchodní schůzce

Nervozita je nepřítelem úspěšného prodeje číslo jedna. Jestliže nebudete vyzařovat dostatečné…

4 kroky k úspěšnému jednání s nejvyššími představiteli firem

Profesionální prodejce by měl ve svých snahách cílit vždy na co možná nejvýše postavené zástupce…

Zapůsobte na emoční vnímání zákazníků

Když se zamyslíme, díky čemu klienti uzavírají obchody, obyčejně nás napadne argumentace prodejce,…

Jak získat nového zákazníka (3/3)

V předchozích dílech článku jsme se dozvěděli, jak vhodně zacílit a jak se dostat k zákazníkovi.…

6 nejčastějších chyb při obchodní schůzce

Ne vždy lze uzavřít obchod a často prostě neexistuje průsečík mezi nabídkou prodejce a požadavky…

Co dělat, když potenciální klient řekne: "Chci si to rozmyslet."

Často tak končí mnoho obchodních a prodejních schůzek nebo telefonních hovorů. Odpověď Nechám si to…

4 typy potenciálních klientů, se kterými neztrácejte čas

Schopnost využívat čas efektivně je nejenom o organizaci času a o rychlosti vaší práce, ale také o…

Zjistěte, co se skrývá za námitkami potenciálního klienta

Jedním z nejzásadnějších, ale zároveň i nejsložitějších úkolů prodejce při obchodním jednání je…

Výpis 307315 z celkem 455