Operátory zákaznických středisek motivuje respekt, uznání a férové finanční ohodnocení za jejich…
Noví operátoři zákaznických středisek procházejí vstupním školením. I poté je však třeba vést je…
Na to, abychom uznali, že práce v zákaznickém středisku je stresující, nepotřebuje většina z nás…
Ti, kteří se ještě domnívají, že podstata vzdělávání operátorů zákaznických středisek spočívá v…
Západní zákaznická střediska již nepotřebují vysvětlovat, proč zavádět technologii voice over…
60 až 70 procent výdajů zákaznických středisek se přímo týká jejich zaměstnanců. Najímat a udržet si…
Všichni víme, že firmy jsou pouze tak dobré jako jejich zaměstnanci. Platí to samozřejmě i v…
Se vrůstajícím počtem zákaznických středisek vzrůstá i potřeba toho, aby tato střediska dokázala…
Jednou z nejobávanějších, ale také nejefektivnějších cest k obchodním příležitostem je první…