Růst popularity sociálních sítí, textových zpráv a mobilních telefonů vede k nižší efektivitě…
Součástí balíčku přímého marketingu jsou i prodejní dopisy. I když jsou stále stručnější, firmy se…
Personalizace e-mailu neznamená jen přidání jména příjemce na začátek zprávy. Je to cesta kzískání…
Marktéři by si měli uvědomit, že lidé jsou dnes velmi zaneprázdnění. Představte si například…
E-mailoví marketéři v USA musejí nyní umožnit příjemcům svých zpráv odhlášení od odběru těchto zpráv…
Jaký objem reklamní pošty dostáváte každý den? A čtete ji? Nebo ji rovnou vyhazujete? Zkuste si…
Často se stává, že se lidé přihlásí k odběru vašeho newsletteru nebo novinek, ale pak ignorují vše,…
Není pochyb o tom, že e-mailový marketing může mít silný pozitivní vliv na vaše zákazníky. Je ale…
Při spouštění nové přímé kampaně je snadné soustředit se na detaily a zapomenout na některé základní…