Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Personalizace e-mailového marketingu

Personalizace e-mailu neznamená jen přidání jména příjemce na začátek zprávy. Je to cesta kzískání…

Víte, jak příjemci čtou vaši poštu?

Marktéři by si měli uvědomit, že lidé jsou dnes velmi zaneprázdnění. Představte si například…

USA mění pravidla e-mailového marketingu

E-mailoví marketéři v USA musejí nyní umožnit příjemcům svých zpráv odhlášení od odběru těchto zpráv…

Základy přímé poštovní reklamy

Jaký objem reklamní pošty dostáváte každý den? A čtete ji? Nebo ji rovnou vyhazujete? Zkuste si…

12 způsobů jak na neaktivní odběratele e-mailů

Často se stává, že se lidé přihlásí k odběru vašeho newsletteru nebo novinek, ale pak ignorují vše,…

4 cesty k lepšímu e-mailovému marketingu

Není pochyb o tom, že e-mailový marketing může mít silný pozitivní vliv na vaše zákazníky. Je ale…

Základy přímé reklamní kampaně

Při spouštění nové přímé kampaně je snadné soustředit se na detaily a zapomenout na některé základní…

Základy mobilního marketingu

Mobilní marketing se začal v posledních letech rozvíjet jako efektivní způsob přímého spojení se…

Vyžádané e-maily končí mezi spamem

Jeden z pěti vyžádaných e-mailů poslaných do vod amerických poskytovatelů internetových služeb končí…

Výpis 145153 z celkem 217