Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Product placement nabírá na obrátkách

Zatímco ještě nedávno byl product placement (umisťování výrobků do děje televizních seriálů a filmů)…

Kam směřuje televizní reklama?

V souvislosti s digitálním vysíláním se hovoří o konci klasické televizní reklamy. Svou roli v tom…

Evropa se chystá uvolnit pravidla televizní reklamy

Většina zemí Evropské unie podpořila návrh novely směrnice Televize bez hranic s uvolněním pravidel…

Češi a teleshopping

Teleshopping je pro většinu Čechů nepříjemná záležitost. Podle výzkumu společnosti Factum Invenio ve…

Teleshopping v krizi

Zástupci teleshoppingových firem hovoří o letošním roce jako o nejhorším roce své působnosti v České…

Na skeptického zákazníka s emocemi

Zákazníci, kteří jsou obecně skeptičtí k reklamě dávají přednost emociálně přitažlivým reklamám před…

Jak vidí Češi telemarketing

Prosincový průzkum agentury Factum Invenio odhalil, že telemarketing je téměř polovinou Čechů vnímán…

Ať tečou emoce od začátku do konce

V reklamě je důležité postavit správný příběh pro značku a náležitě používat emoce. V rozumové…

Plánování inzerce v médiích

Největší položkou v marketingových plánech zpravidla bývají výdaje za inzerci v médiích pronájem…

Výpis 1927 z celkem 28