analýza cílů prodejní prezentace. analýza potřeb posluchačů. plánování a příprava prodejní prezentace. vedení prodejní prezentace - struktura.… |
Ideální pracovník Call Centra (dále jen CC). Výhody Call Centra pro vaši společnost. Problémy současných CC. Význam verbální komunikace - základy… |
Vyučují lektoři s bohatými praktickými a teoretickými zkušenostmi. Školení probíhá na základě požadavků objednatele "na klíč" Po absolvování… |
Obsah kurzu: podstata marketingu a jeho role ve společnosti obsah a význam marketingu marketingová terminologie základní podnikatelské koncepce |
Obsah kurzu: cíle organizace předmět podnikání určení strategie alokace zdrojů model BCG faktory určující atraktivitu podnikání a konkurenční sílu |
Finanční managment |
Informace a komunikace |
Charakteristika: Kurz je zaměřen na hlubší pochopení kupního chování a rozhodování klienta, zvládání námitek a osvojení si zásad jednání s obtížnými… |
Charakteristika: Tento tréninkový kurz je zaměřený na rozvoj dovedností pracovníků interní obchodní služby směrem k orientaci na klienta. Určeno pro:… |
Popis: Praktický trénink, díky kterému budou účastníci umět zvládnout vyjednávání v nejtěžší oblasti obchodního jednání. Účastníci se seznámí s… |
Popis: Praktický kurz k problematice směnek. Učí účastníky nejen teorii v této oblasti, ale seznamuje je se soudními případy, učí je předcházet… |
I v době globálních strategií, vlivu nových technologií a nejnovějších poznatků v marketingu zůstává kvalita lokálního uvedení strategie do života na… |
Společný projekt s agenturou Ewing PR, lektoři budou zkušení konzultanti z obou agentur. Z těch dvou písmen "PR" už se stalo skoro zaklínadlo. Firmy… |
Marketingový výzkum je pro marketing jakýmsi "odrazovým můstkem". Nabídneme účastníkům přiměřené množství informací, na které se musí zaměřit při… |
Kurz je zaměřen na představení řízení značky jako strategického systému, který vede k dlouhodobému podnikatelskému úspěchu. Kurz zahrnuje témata: Proč… |
Tento kurz je určen pracovníkům marketingu a pracovníkům obchodů. Uvede problematiku telemarketingu v celé koncepci marketingu a obchodu. Práce s… |
Tento kurz je určen pracovníkům marketingu a pracovníkům obchodů. Prohloubí vědomosti dovednosti získané v Telemarketingu - 1. Zde se zaměříme na… |
Ciele: naučiť sa používať vhodné argumenty pri rôznych situáciách. |
Ciele: Po absolvovaní kurzu budú účastníci vedieť: * využívať pozitivnu komunikáciu po telefóne * identifikovať vlastný prejav pri… |
Komunikační mix kurz je určen pro: marketingové manažery a specialisty, pracovníky z oblasti reklamy, marketingu a prodeje a ostatní zájemce. rozsah: 2… |
Výzkum trhu kurz je určen pro: všechny osoby zabývající se analýzami trhu a těm, kteří pracují s marketingovými nástroji a potřebují ověřit či zvýšit… |
co je rétorika? - osobnost mluvčího - s kým vlastně mluvíme - vnější podmínky jednání - příprava jednání - zásady prezentace vlastního stanoviska -… |
Teorie: 1. Základy psychologie s aplikací na danou profesi 2. Osobnost obchodního zástupce 3. Účinná prezentace produktu 4. Klient - kdo je to a co mu… |
Výběr institucí v regionu, jejich struktura, výběr a oslovení „správných lidí“, hledání prostoru pro spolupráci, komunikace s nimi. Dle potřeb a… |
Výběr reklamních agentur, spolupráce s lidmi v reklamních (obchodních) odděleních médií. Hledání optimální podoby pro reklamu firmy, PR a zviditelnění… |
Kurz je určen všem manažerům, kteří mají zájem na sebezdokonalování a zlepšení komunikace v pracovních týmech. Součástí kurzu je individuální… |
Výcvikový kurz je zaměřen na rozvíjení dovedností v oblasti argumentace a vyjednávání. Účastníci si osvojí efektivní argumentační techniky a… |
Co by to pro Vás znamenalo být ještě lepším obchodníkem? Vítězství ve světě obchodu je cílem každého skvělého obchodníka. Prodej neznamená… |
Co bude mít nadřízený z toho, když bude ke svým zaměstnancům vstřícnější a pečlivě zváží každé slovo, které pronese? Tento přístup se pozitivně odrazí… |
Motivy kupujících |
Fáze obchodního jednání |
rozvoj obchodní komunikace nejenom se zákazníkem jak získat souhlas druhých lidí umění naslouchat a klást správné otázky principy a taktiky… |
CÍLE MODULU: Poznáte svůj osobní potenciál a jeho využití pro úspěšný prodej. Naučíte se využívat techniky osobního rozvoje pro zvýšení prodejních… |
CÍLE MODULU: Získáte důležité informace o pravidlech profesionálního a úspěšného obchodního jednání. Doplníte si potřebné informace o zásadách účinné… |
Rozhodovací fáze nákupu |
Efektivní zácvik nového kolegy v obchodním týmu |
Komu je kurz určen: pracovníci v oblasti prodeje a poskytování služeb Cíl a přínos: Orientovat se v různých typech lidí a dokázat se přizpůsobit.… |
Komu je kurz určen: pracovníci v oblsati prodeje a poskytování služeb Cíl a přínos: Praktický seminář s cílem osvojit si společenské chování a… |
*Určeno pro: *..... *Cíl: *............... * Obsah: * ............... * ............... * ............... * ............... * ............... * .....… |
Určeno pro: Top management, nižší a střední management, obchodníci Cíl: * Pochopit význam týmu, spolupráce, individuálních rolí, efektivní komunikace… |
Tréninkové semináře vycházejí především z praktických zkušeností účastníků a jsou vedeny s důrazem na interaktivní zapojení jich všech. Využívají… |
Tréninkové semináře vycházejí především z praktických zkušeností účastníků a jsou vedeny s důrazem na interaktivní zapojení jich všech. Využívají… |
Určeno velkoobchody a výhradní zastoupení značek Cíl Silnou podporu jména a značky Vaší společnosti Vysokou motivaci Vašich odběratelů v návaznosti… |
Určeno všem, kteří jednají s lidmi Cíl Pochopit problematické části lidského chování Nacvičit chválení, vytýkání a asertivní řešení konfliktních… |
2 dny Motto: "Kdo je připraven, není ohrožen.? Každý den prožíváme mnoho situací, které jsou velmi složité. Musíme někdy složitě vyjednávat s… |
Zjistil jsem, že vynikajícím lídrem je člověk, Který dokáže přimět jiné lidi k tomu, Aby dělali něco, do čeho se jim nechtělo, A aby to dělali rádí.… |
Kurz je vhodný pro pracovníky obchodních a marketingových útvarů výrobních a obchodních firem. Jeho cílem je naučit se provádět základní marketingové… |
Kurz je určený podnikatelům a pracovníkům ve službách. Za cíl si klade poskytnout základy marketingu všem, kteří chtějí zdokonalit své služby a… |