Marketingové kurzy

Marketingové kurzy - Job offers

Listing 1101 to 1150 - Do you wish to see all 2473 courses register
Description
analýza cílů prodejní prezentace. analýza potřeb posluchačů. plánování a příprava prodejní prezentace. vedení prodejní prezentace - struktura.…
Ideální pracovník Call Centra (dále jen CC). Výhody Call Centra pro vaši společnost. Problémy současných CC. Význam verbální komunikace - základy…
Vyučují lektoři s bohatými praktickými a teoretickými zkušenostmi. Školení probíhá na základě požadavků objednatele "na klíč" Po absolvování…
Vyučují lektoři s bohatými praktickými a teoretickými zkušenostmi. Školení probíhá na základě požadavků objednatele "na klíč" Po absolvování…
Obsah kurzu: podstata marketingu a jeho role ve společnosti obsah a význam marketingu marketingová terminologie základní podnikatelské koncepce
Obsah kurzu: cíle organizace předmět podnikání určení strategie alokace zdrojů model BCG faktory určující atraktivitu podnikání a konkurenční sílu
Finanční managment
Informace a komunikace
Charakteristika: Kurz je zaměřen na hlubší pochopení kupního chování a rozhodování klienta, zvládání námitek a osvojení si zásad jednání s obtížnými…
Charakteristika: Tento tréninkový kurz je zaměřený na rozvoj dovedností pracovníků interní obchodní služby směrem k orientaci na klienta. Určeno pro:…
Popis: Praktický trénink, díky kterému budou účastníci umět zvládnout vyjednávání v nejtěžší oblasti obchodního jednání. Účastníci se seznámí s…
Popis: Praktický kurz k problematice směnek. Učí účastníky nejen teorii v této oblasti, ale seznamuje je se soudními případy, učí je předcházet…
I v době globálních strategií, vlivu nových technologií a nejnovějších poznatků v marketingu zůstává kvalita lokálního uvedení strategie do života na…
Společný projekt s agenturou Ewing PR, lektoři budou zkušení konzultanti z obou agentur. Z těch dvou písmen "PR" už se stalo skoro zaklínadlo. Firmy…
Marketingový výzkum je pro marketing jakýmsi "odrazovým můstkem". Nabídneme účastníkům přiměřené množství informací, na které se musí zaměřit při…
Kurz je zaměřen na představení řízení značky jako strategického systému, který vede k dlouhodobému podnikatelskému úspěchu. Kurz zahrnuje témata: Proč…
Tento kurz je určen pracovníkům marketingu a pracovníkům obchodů. Uvede problematiku telemarketingu v celé koncepci marketingu a obchodu. Práce s…
Tento kurz je určen pracovníkům marketingu a pracovníkům obchodů. Prohloubí vědomosti dovednosti získané v Telemarketingu - 1. Zde se zaměříme na…
Ciele: naučiť sa používať vhodné argumenty pri rôznych situáciách.
Ciele: Po absolvovaní kurzu budú účastníci vedieť: * využívať pozitivnu komunikáciu po telefóne * identifikovať vlastný prejav pri…
Komunikační mix kurz je určen pro: marketingové manažery a specialisty, pracovníky z oblasti reklamy, marketingu a prodeje a ostatní zájemce. rozsah: 2…
Výzkum trhu kurz je určen pro: všechny osoby zabývající se analýzami trhu a těm, kteří pracují s marketingovými nástroji a potřebují ověřit či zvýšit…
co je rétorika? - osobnost mluvčího - s kým vlastně mluvíme - vnější podmínky jednání - příprava jednání - zásady prezentace vlastního stanoviska -…
Teorie: 1. Základy psychologie s aplikací na danou profesi 2. Osobnost obchodního zástupce 3. Účinná prezentace produktu 4. Klient - kdo je to a co mu…
Výběr institucí v regionu, jejich struktura, výběr a oslovení „správných lidí“, hledání prostoru pro spolupráci, komunikace s nimi. Dle potřeb a…
Výběr reklamních agentur, spolupráce s lidmi v reklamních (obchodních) odděleních médií. Hledání optimální podoby pro reklamu firmy, PR a zviditelnění…
Kurz je určen všem manažerům, kteří mají zájem na sebezdokonalování a zlepšení komunikace v pracovních týmech. Součástí kurzu je individuální…
Výcvikový kurz je zaměřen na rozvíjení dovedností v oblasti argumentace a vyjednávání. Účastníci si osvojí efektivní argumentační techniky a…
Co by to pro Vás znamenalo být ještě lepším obchodníkem?   Vítězství ve světě obchodu je cílem každého skvělého obchodníka. Prodej neznamená…
Co bude mít nadřízený z toho, když bude ke svým zaměstnancům vstřícnější a pečlivě zváží každé slovo, které pronese? Tento přístup se pozitivně odrazí…
Motivy kupujících
Fáze obchodního jednání
efektivní controlling nákupu jak zvýšit úroveň nákupu optimalizace vztahů s dodavateli
rozvoj obchodní komunikace nejenom se zákazníkem jak získat souhlas druhých lidí umění naslouchat a klást správné otázky principy a taktiky…
CÍLE MODULU: Poznáte svůj osobní potenciál a jeho využití pro úspěšný prodej. Naučíte se využívat techniky osobního rozvoje pro zvýšení prodejních…
CÍLE MODULU: Získáte důležité informace o pravidlech profesionálního a úspěšného obchodního jednání. Doplníte si potřebné informace o zásadách účinné…
Rozhodovací fáze nákupu
Efektivní zácvik nového kolegy v obchodním týmu
Komu je kurz určen: pracovníci v oblasti prodeje a poskytování služeb Cíl a přínos: Orientovat se v různých typech lidí a dokázat se přizpůsobit.…
Komu je kurz určen: pracovníci v oblsati prodeje a poskytování služeb Cíl a přínos: Praktický seminář s cílem osvojit si společenské chování a…
*Určeno pro: *..... *Cíl: *............... * Obsah: * ............... * ............... * ............... * ............... * ............... * .....…
Určeno pro: Top management, nižší a střední management, obchodníci Cíl: * Pochopit význam týmu, spolupráce, individuálních rolí, efektivní komunikace…
Tréninkové semináře vycházejí především z praktických zkušeností účastníků a jsou vedeny s důrazem na interaktivní zapojení jich všech. Využívají…
Tréninkové semináře vycházejí především z praktických zkušeností účastníků a jsou vedeny s důrazem na interaktivní zapojení jich všech. Využívají…
Určeno velkoobchody a výhradní zastoupení značek Cíl Silnou podporu jména a značky Vaší společnosti Vysokou motivaci Vašich odběratelů v návaznosti…
Určeno všem, kteří jednají s lidmi Cíl Pochopit problematické části lidského chování Nacvičit chválení, vytýkání a asertivní řešení konfliktních…
2 dny Motto: "Kdo je připraven, není ohrožen.? Každý den prožíváme mnoho situací, které jsou velmi složité. Musíme někdy složitě vyjednávat s…
Zjistil jsem, že vynikajícím lídrem je člověk, Který dokáže přimět jiné lidi k tomu, Aby dělali něco, do čeho se jim nechtělo, A aby to dělali rádí.…
Kurz je vhodný pro pracovníky obchodních a marketingových útvarů výrobních a obchodních firem. Jeho cílem je naučit se provádět základní marketingové…
Kurz je určený podnikatelům a pracovníkům ve službách. Za cíl si klade poskytnout základy marketingu všem, kteří chtějí zdokonalit své služby a…