Cíl: Orientace v procesu tvorby marketingových strategií. Prostřednictvím nových poznatků i praktických ukázek se zdokonalit ve schopnosti vytvořit… |
Určeno pro pracovníky z oblasti marketingu a přímého marketingu. Cíl: Seminář je nastaven tak, aby se účastníci seznámili s pracovními metodami… |
Určeno pro obchodní a prodejní zástupce a manažery, regionální manažery a další kompetentní osoby odpovědné za odbyt a prodej, pro přímé účastníky… |
Sjednáváte si schůzku po telefonu?Jak vést správný telefonický rozhovor - pravidla a zásady telemarketingu. Po dohodě je možné, vytvořit školení… |
Jde o trénink před kamerou - např. fáze obchodního jednání (sebepoznání a sebereflexe) a následný rozbor chyb a jejich odstranění. Velmi efektivní… |
Zakázkové tréninky vycházejí vždy z analýzy tréninkových potřeb. Analýza tréninkových potřeb napomáhá: * k definování konkrétních tréninkových potřeb… |
Zakázkové tréninky vycházejí vždy z analýzy tréninkových potřeb. Analýza tréninkových potřeb napomáhá: * k definování konkrétních tréninkových potřeb… |
Dvoudenní výcvikový kurz určený pro pracovníky, kteří velkou část svého pracovního dne komunikují se zákazníkem po telefonu. Není nutno rozlišovat,… |
Vzdělávací a tréninkové projekty sestavujeme na základě analýzy a potřeb našich zákazníků. Přitom je důležité, aby byl projekt prokonzultován s… |
* Zbavme se předsudků a mýtů spojených s konflikty (V, SD). * Konflikt jako součást našeho každodenního života: podstata, klasifikace a způsob řešení… |
* Psychologické limity komunikace po telefonu (V, SD, PC, IRSH). * Přijímání telefonického hovoru (V, PC, IRSH). * Průzkum po telefonu, hledání… |
Pro koho zejména: - podnikatel, liniový manažer - asistent, sekretářka - obchodní zástupce - specialista (technik, ekonom, ap.) Cíl semináře:… |
Pro koho zejména: - podnikatel, liniový manažer - asistent, sekretářka - obchodní zástupce - specialista (technik, ekonom, ap.) Cíl semináře:… |
Příprava k telefonování, organizace pracoviště Vytvoření prvního dojmu Zlatá pravidla prodeje po telefonu Jak správně oslovit klienta, typy zákazníků… |
Uvedení do psychologie jednání osob, temperament, osobnostní rysy, životní postoj. Psychologické aspekty dané funkce Sociální komunikace a předpoklady… |
Měření výsledků telemarketingu. Psychologie motivace. Moderní motivační techniky. Jak vést hodnotící rozhovory. Kontrola a pomoc. Vedení příposlechů.… |
Jak získat podporu. Prezentační techniky. Komunikační strategie. Vyjednávací strategie. Komunikace v obtížných situacích. Firemní kultura a… |
URČENO: Pro pracovníky všech profesí, kteří i ojediněle telefonují mimo firmu. CÍL: Zajistit standardní úroveň komunikace po telefonu, jako… |
URČENO: Pro sekretářské a asistentské profese na všech úrovních. CÍL: Vybavit pracovnice(ky) sekretariátů znalostmi v uplatňování profesionálních… |
Whether you want an overview of the key principles or a more mathematical approach our programmes cover the fundamental issues ..... establishing and… |
This course has been developed to enhance credit skills at a time of low interest rates, rising numbers of fallen angels and record volumes of… |
Školení a kurzy organizujeme na základě projeveného zájmu našich klientů. Jsou vždy tzv. "šité na míru" pro konkrétní potřeby v oblasti rozvoje… |
Školení a kurzy organizujeme na základě projeveného zájmu našich klientů. Jsou vždy tzv. "šité na míru" pro konkrétní potřeby v oblasti rozvoje… |
Motto: Seznámíte se s celým systémem vedení prodejního týmu, rolí manažera, styly řízení, efektivní komunikací, principy motivace, výběrem a rozvojem… |
Motto: Seznámíte se s celým systémem práce s klíčovými zákazníky (Key Account Management), přípravou, průběhem a vedením prodejních porad, možnostmi… |
rekvalifikační kurz |
cyklické kurzy |
Seminář je zaměřen na: seznámení účastníků se základními pojmy marketingové teorie propojení teoretických poznatků s praktickými možnostmi realizace… |
Seminář je zaměřen na: dovednosti účinného telefonického sjednávání schůzky s klientem problematiku komunikace při telefonování zvládnutí úskalí… |
Seznam vzdělávacích témat slouží k první základní orientaci zákazníka při tvorbě určitého vzdělávacího modulu pro manažery a zaměstnance. Každé z… |
Seznam vzdělávacích témat slouží k první základní orientaci zákazníka při tvorbě určitého vzdělávacího modulu pro manažery a zaměstnance. Každé z… |
Jednotlivé moduly je možno libovolně kombinovat dle individuálních požadavků Vaší společnosti. |
Jednotlivé moduly je možno libovolně kombinovat dle individuálních požadavků Vaší společnosti. |
Prvky komunikačního procesu Komunikační styly Aktivní naslouchání a řízení rozhovoru Uplatnění požadavku, příkazu, odmítnutí Efektivní komunikace… |
Neznalost základních informací z oblasti psychologie komunikace a osobnostní typologie zákazníka, nerespektování jeho potřeb a požadavků, neadekvátní… |
Telefon je jednou z významných prodejních pomůcek obchodního zástupce či firmy. Telefon může sloužit k posílení pozice na trhu a k podstatnímu snížení… |
Klademe důraz nejen na získání znalostí, ale především preferujeme trénink a výcvik dovedností. Náš způsob práce umožňuje sebepoznání, jehož rozvoj je… |
Klademe důraz nejen na získání znalostí, ale především preferujeme trénink a výcvik dovedností. Náš způsob práce umožňuje sebepoznání, jehož rozvoj je… |
Vzdělávání je neustávající lidská potřeba. Ať chceme, nebo nechceme, celý život nás provází proces učení, vyhodnocování zkušeností, anylýza příčin,… |
Vzdělávání je neustávající lidská potřeba. Ať chceme, nebo nechceme, celý život nás provází proces učení, vyhodnocování zkušeností, anylýza příčin,… |
Základní výhody Vyberete si přesně ta témata, o která máte zájem a my vám připravíme seminář ušitý na míru vaši společnosti. Cenová přijatelnost (při… |
Vzdělávací projekty, které jsme schopni zpracovat a které se z hlediska délky trvání pohybují od jednodenních seminářů a workshopů až po dlouhodobé… |
Vzdělávací projekty, které jsme schopni zpracovat a které se z hlediska délky trvání pohybují od jednodenních seminářů a workshopů až po dlouhodobé… |
Oblast a způsob tréninku je možné upravit podle specifických potřeb Vaší firmy. Problémy, které jsou během semináře odhaleny, je možné důkladně… |
Oblast a způsob tréninku je možné upravit podle specifických potřeb Vaší firmy. Problémy, které jsou během semináře odhaleny, je možné důkladně… |
Prodejní a obchodní taktiky |
Etika a etiketa podnikatele |