| Jak funguje školení na míru Upřesníme si, pro jaké pozice zaměstnanců je školení určené a jak budou dotyčné osoby se získanými informacemi dále… |
| Jak funguje školení na míru Upřesníme si, pro jaké pozice zaměstnanců je školení určené a jak budou dotyčné osoby se získanými informacemi dále… |
| Řešení konfliktních situací, zjišťování dalších potřeb zákazníků, řešení námitek, budování vztahů, základní principy vyjednávání, typy zákazníků… |
| Základní principy vyjednávání, vymezení mantinelů a hledání oboustranně akceptovatelných řešení. Vhodné pro obchodníky, v jejichž kompetenci je… |
| Zlepšete své marketingové schopnosti zaměřením se na osvědčené plány a strategie, které vedou k těm nejúspěšnějším marketingovým programům. Během… |
| Cíle programu doučit se základům prodeje a poradenství utužit loajalitu klientů a udržet stávající zákazníky zvýšit efektivitu prodejních jednání získat… |
| Zakázkové kurzy na míru na všechna témata obchodních a prodejních dovedností podle zadání klienta. Např.: Prodejní rozhovor Zdolávání námitek… |
| Zakázkové kurzy na míru na všechna témata komunikačních a prezentačních dovedností podle zadání klienta. Např.: Jak jednat s různými typy lidí… |
| Cílem kurzu je ukázat posluchačům ucelený pohled na veškeré oblasti související s přípravou marketingových a komunikačních strategií, vymezit základní… |
| Cílem kurzu je seznámit posluchače s významem firemní kultury pro výkonnost organizace, s jejími hlavními principy i se zásadami její tvorby a řízení… |
| * Cíl: získání přehledu o způsobech oceňování firem a procedurách koupě a prodeje podniků nebo jejich částí. Účastníci budou vybaveni argumentací pro… |
| * Cílem je naučit posluchače profesionálnímu vystupování a vyjadřování, používání vhodných komunikačních technik tak, aby zvýšili efektivitu svého… |
| Jaké fáze má prezentace a jak se na ně kvalitně připravit? Jaké jsou nejčastější chyby řečníků? Co způsobuje nervozitu z veřejných vystoupení a… |
| Základní téma, důležité pro každého obchodníka. Po dohodě je možné, vytvořit školení zcela individuální a tzv. "na míru" klientovi, dle jeho potřeb a… |
| Rozdělení zákazníků do základních skupin - přístup a jednání s jednotlivými skupinami. Po dohodě je možné, vytvořit školení zcela individuální a tzv.… |
| This course focuses on marketing planning and implementation. It develops a practical knowledge of the marketing management system and its key… |
| možnost uspořádání kurzů přímo ve Vaší firmě, provedeme i kombinace různých kurzů dle potřeb |
| Připravíme zakázkové školení podle Vašich požadavků. |
| Jsme specializovaná divize vzdělávání předního komunikačního centra v ČR. Nabízíme programy a tréninky, které umožní Vaši specializaci v oblasti… |
| Cílem je posilovat a upevňovat ty dovednosti pracovníků, které jsou důležitými předpoklady pro úspěšné vykonávání určité činnosti. Každý program je… |
| Cílem je posilovat a upevňovat ty dovednosti pracovníků, které jsou důležitými předpoklady pro úspěšné vykonávání určité činnosti. Každý program je… |
| Charakteristika: Komunikací s ostatními lidmi trávíme velkou část svého pracovního i soukromého života. Často si uvědomujeme, že je důležité nejen to,… |
| Charakteristika: Spory a konflikty velice zatěžují pracovní i obecně mezilidské vztahy. Cílem kurzu je předat účastníkům postupy, jak konfliktním… |
| Zakázkové tréninky vycházejí vždy z analýzy tréninkových potřeb. Analýza tréninkových potřeb napomáhá: * k definování konkrétních tréninkových potřeb… |
| Zakázkové tréninky vycházejí vždy z analýzy tréninkových potřeb. Analýza tréninkových potřeb napomáhá: * k definování konkrétních tréninkových potřeb… |
| Naše společnost nabízí především tzv. uzavřené kurzy připravené na míru jednotlivým zákazníkům. Kurzy připravujeme pro skupiny do 15 účastníků. Z… |
| Naše společnost nabízí především tzv. uzavřené kurzy připravené na míru jednotlivým zákazníkům. Kurzy připravujeme pro skupiny do 15 účastníků. Z… |
| Dvoudenní výcvikový kurz určený nejen pro pracovníky obchodních útvarů podniku, ale pro všechny, kteří přicházejí do styku se zákazníkem v jakékoliv… |
| Třídenní výcvikový kurz určený pro prodejce, obchodní zástupce, podnikatele, pracovníky marketingových a obchodních úseků firem. Cílem kurzu je… |
| Cílem je u tohoto vícedenního semináře předat posluchačům z řad středního a vyššího managementu dovednosti a zručnosti při vytvoření procesů a systémů… |
| Cílem je u tohoto vícedenního semináře předat posluchačům z řad středního a vyššího managementu dovednosti a zručnosti pro budování a vedení nepřímého… |
| * jeden na jednoho nebo jeden na více lidí. (Od porady, tiskovky po projev k davům nebo v médiu.) * když vám účastníci komunikace porozumět chtějí i… |
| Prezentace, telemarketing, obchodní vyjednávání. Psychologie úspěšného prodeje. Tréninky s využitím výkonné videotechniky. |
| Vzdělávací a tréninkové projekty sestavujeme na základě analýzy a potřeb našich zákazníků. Přitom je důležité, aby byl projekt prokonzultován s… |
| Vzdělávací a tréninkové projekty sestavujeme na základě analýzy a potřeb našich zákazníků. Přitom je důležité, aby byl projekt prokonzultován s… |
| * Šest základních pravidel pro jednání s druhými lidmi (V, SD). * První minuta setkání s partnerem v komunikaci: co jsem a nejsem schopen zjistit a… |
| * Co je nezbytně nutné vědět o verbální komunikaci (V). * Čtyři základní principy komunikace a šest komunikačních dovedností (V, PC, IRSH). * Devět… |
| Pro koho zejména: - podnikatel, liniový manažer - asistent, sekretářka - obchodní zástupce - specialista (technik, ekonom, ap.) Cíl semináře:… |
| Pro koho zejména: - podnikatel, liniový manažer - asistent, sekretářka - obchodní zástupce - specialista (technik, ekonom, ap.) Cíl semináře:… |
| Trénink a výcvik dovedností potřebných pro přípravu a realizaci veřejného vystoupení nebo podnikové prezentace. Součástí tréninku je i příprava… |
| Trénink základních praktických dovedností a technik potřebných k úspěšnému jednání se zákazníkem. Přehled metod moderního prodeje, telefonování,… |
| Místo, doba a rozsah výuky po domluvě. |
| Osobnost obchodního zástupce - image osobní a firmy, společenská pravidla, doplňky Telefonická komunikace s klientem - metoda AIDA, SPIN Kultivovanost… |
| Osobnost vedoucího, předpoklady k vedení týmu - osobnostní typy, psychologické aspekty komunikace mezi členy týmu, interakční vazby, styl řízení… |
| Aktivní telemarketing. Efektivní prodej po telefonu. Strategie KIP a AIDA. Jak prezentovat produkt. Jak rozpoznat potřeby. Jak prodávat užitek.… |
| Seminář je určen všem mužům, kteří chtějí posílit profesionální image utvářením osobního vzhledu. Účelem semináře je porozumět proporcím těla,… |
| 1. setkání: Značka zvaná "JÁ", 2. setkání: Komplexní tvorba stylu Dvě odpolední setkání jsou zaměřena na dosažení požadované změny osobního stylu a… |