Záměrem modulu je naučit účastníky používat dvě typologie osobnosti – MBTI a stylů učení, které se často využívají při řízení lidí, sestavovaní týmů… |
Kurz obchodních dovedností v anglickém a německém jazyce určený pro mírně až středně pokročilé posluchače. V průběhu workshopu nebo mikrokurzu si… |
Kurz obchodních dovedností v anglickém a německém jazyce určený pro středně a více pokročilé posluchače. V průběhu workshopu nebo mikrokurzu si… |
Konflikt je obecně vnímán jako druh interakce s negativním emocionálním nábojem. Konflikty na pracovišti jsou často vyvolány ohrožením důvěry, hodnot… |
„Abyste mohli dělat věci jinak, musíte je jinak i vidět“ (Paul Allaire - bývalý vysoký manažer firem Xerox a Glaxo Smith and Kline). Vysvětlíme si… |
Cieľom tréningu je spoznať svoje silné stránky, na ktorých môžete stavať. Na druhej strane na základe programu budete mať možnosť spoznať bloky v sebe… |
Kurz určený pro všechny, kterým záleží na vytváření dobrého pracovního týmu a ovzduší týmové spolupráce ve firmě. Cílem kurzu je definovat tým a… |
Kurz je přínosem pro management a pracovníky personalistiky. Jeho cílem je vytváření motivujícího pracovního prostředí, vedoucího ke zvyšování úrovně… |
Někdy nás osobně, či tým nebo firmu něco brzdí. Něco brání efektivitě, nefunguje a my nevíme proč. Jiné věci jdou jako po másle. A také nevíme proč… |
Jednodenní trénink pro všechny, kteří ... Potřebují rychle a jasně představit sebe, svůj projekt, stanovisko a cíl v minimálním čase Chtějí… |
Hlavní myšlenka Týmová práce, to je v posledních letech velmi frekventovaný pojem. Ne vždy je však pracovníkům zřejmé, čím se týmová práce liší od… |
Hlavní myšlenka Ačkoliv si mnohdy uvědomujeme jedinečnost vlastní osobnosti, neumíme s ní pracovat, pojmenovat odlišnosti a účelně je využít… |
Kurz je určen všem, kdo potřebují získat jistotu a pohotovost jak při řízeni, tak účasti na poradách. Cílem kurzu je rozšířit komunikační dovednosti… |
Kurz je určen všem zájemcům, kteří si přejí zlepšit své znalosti právnické angličtiny. Kurz doporučujeme jak odborníkům, kteří již právo praktikují… |
S rastúcou migráciou pracovnej sily sa neodmysliteľnou súčasťou manažmentu slovenských spoločností stávajú zahraniční manažéri. Právne povedomie… |
Anotace Účastníci se seznámí s tím, co image tvoří, a to jak po stránce zevnějšku, tak z hlediska celkového působení osobnosti. Program posiluje… |
Anotace Pro úspěch prezentace je zásadní přehledné a přesvědčivé podání. Program je zaměřen na osvojení technik působivé a srozumitelné prezentace… |
„Když po roce mluví manažer o svých podřízených, mluví o svých schopnostech je řídit.“ Člověk, který dobře vede své lidi: * ví, co po nich chce, umí jim… |
Máte rodinnou firmu a řešíte: Kdo to po mně převezme? Co, kdy, jak a proč udělat, aby předání proběhlo hladce? Jak ošetřit vztahy v rodině i ve… |
Principy a zásady efektivní komunikace Druhy komunikace Profesionální telefonická komunikace (vč. TeleSales, TeleMarketing) Vedení akvizičního… |
V následujících oblastech : analýza potřeb a projekce vzdělávání řízení lidských zdrojů, vzdělávání a rozvoj pracovníků komunikační dovednosti… |
Záznam z webináře EPALE v rámci Online akademie EPALE pro vzdělavatele dospělých ze dne 5. 5. 2020. Využívání příběhů a vizuálů je novým trendem při… |
Záznam z webináře EPALE v rámci Online akademie EPALE pro vzdělavatele dospělých ze dne 12. 5. 2020. Jak se připravit a zaujmout roli úspěšného… |
Zaměření kurzu, komu je kurz určen Nejčastěji bývají do pozic týmlídrů, mistrů a nižších manažerů jmenováni úspěšní specialisti. V nové roli je však… |
V nové roli vedoucího týmu, manažera či teamleadera je často těžké se zorientovat. Podstatné je zejména uvědomit si, že se už nejedná jen o vlastní… |
NLP projektový management zahrnuje nejen důležité metody a procesy projektového managementu, ale naučí vás, jak správně je využít a ještě více z nich… |
Realizace na zakázku |
Koučing nás učí rozlišovať rôzne štýly vedenia a uplatňovať ich podľa situácie, naučiť sa vyvažovať cieľ a vzťah, vedieť používať tlak i ťah, používať… |
Získajte spätnú väzbu a tak tiež možnosť prihliadnuť na komunikáciu z trochu iného uhľa. Nie len z pohľadu našej vlastnej komunikácie, ale i z… |
Jak získat maximum výsledků od svých podřízených a současně je neuštvat - Analýza základních neurologicky vstřícných manažerských technik… |
Cíl kurzu: Naučit plánovat, připravovat, vést a zakončit efektivní pracovní jednání či poradu, která bude přínosem pro celý tým. Nejvhodnější pro: … |
Cíl kurzu: Vysvětlit zásady a principy motivace a demotivace. Analyzovat stávající styl podporujícího motivujícího/demotivujího vedení. Naučit se… |
Technik kvality je pracovníkem, který musí být schopen reagovat ve všech situacích, s nadhledem a profesionalitou. Musí umět analyzovat a řešit… |
Mnoho lidí říká, že nemají čas,nestíhají, jsou unavení, vyhořelí. Všichni máme každý den na vteřinu stejně času, za den lze stihnout jen určité reálné… |
Vzdělávací aktivity pro různé profesní skupiny pracovníků organizace, zaměřené na rozvoj profesních dovedností, zejména v jednání s lidmi. Jsou… |
Poradenství pro kontinuální rozvoj lidských zdrojů poskytuje podle potřeb klientské organizace ve spolupráci s jejím personálním útvarem komplexní… |
Program zaměřený na rozvoj budoucích personalistů a HR manažerů. Jak si vybudovat osobnost v obosru HR, jak se stát dobrým HR manažerem, jak se… |
Lze realizovat prezenční i online formou. Jak být motivujícím lídrem a pomáhat podřízeným v jejich růstu prostřednictvím efektivní zpětné vazby.… |
Kurz lze realizovat prezenční i online formou. Jak na to? Profesionální stanovení strategie pro dobu po skončení karantény: kdy laskavě, kdy… |
Správní lidé na správných místech Máte správně popsané pracovní pozice a identifikované klíčové pozice? Definovali jste, jaké požadavky musí… |
Když změníte způsob, jakým se díváte na problémy, vaše problémy se změní ve výzvy Potřebujete rozvíjet vedoucí a manažery v oblasti řešení problémů… |
Target Group: Managers, Business Owners, Directors, Department leaders, Specialists or clerks. Why to choose this course: Because you would… |
Zaměříme se na témata: Co je firemní kultura a jak ji změnit Reálné projevy firemní kultury Varovné signály špatné firemní kultury Aplikace… |
Development centrum je nástrojem, kterým firma získá přehled o potenciálu a rezervách jednotlivých zaměstnanců. Je nástrojem pro vytvoření… |
Co vše může být součástí personálního auditu? Analýza rozvojových potřeb firmy a jejích zaměstnanců jako východisko personálního auditu Vypracování … |
Cesta k rovnováze přes prevenci vyhoření, zvládání stresu a nalezení životní energie. Mozek a stres – jaká je základní stresová reakce a co se děje… |
Zatočte se svými zlozvyky a vytvořte si prospěšné návyky na dlouho. Zlozvyky a autopilot Strategie změny návyků Překážky na cestě a jak pracovat… |
Otázky bezpečnosti a ochrany zdraví při práci jsou obecně upraveny Zá- koníkem práce (Zákon č. 262/2006 Sb.). Ten ukládá celou řadu povinností a… |