Obchod a prodejní dovednosti

Obchod a prodejní dovednosti - Výpis školení a kurzů na míru

Výpis 401450 - chcete vidět všech 4731 kurzů zaregistrujte se
  Znáte Cost per wear neboli CPW? Koupíte šaty 3.500 Kč. Pět let je nosíte každé léto minimálně 20krát a cítíte se v nich skvěle. Pět let krát 20…
Trénink vám dodá zásadní znalosti a dovednosti pro praktické naplňování role manažera. Naučí vás pracovat se stanovováním nároků na práci…
Jak vést pracovní rozhovory, jejich zásady a práce s výstupy rozhovorů Výběrový rozhovor – jak dobře vybrat spolupracovníka Vstupní rozhovor…
  Jakým způsobem se rozhodujeme, ukázka dvou směrů myšlení – rychlého a pomalého Práce našeho mozku a jeho dopady na náš úsudek – racionální…
  Proč je tak těžké se dohodnout a překonat nesouhlas Principiální vyjednávání – použití rozumu a společných zájmů, abychom dospěli k dohodě…
Jestliže budeme život průběžně zlepšovat pomocí malých kroků, vytrvalým soustředěním se na malé činy, myšlenky, otázky a maličkosti, lze proniknout ke…
Korupční jednání, dle zákoníku práce, je porušení právní povinnosti v důsledku poskytnutí, nabídnutí nebo přislíbení úplatku jiným než poškozeným…
Abyste získali významné zakázky, musíte být jedineční a vždy na správném místě. Trh je dnes ve většině oborů rozdělen, konkurence vyšší a zákazníci…
TRÉNINK PAMĚTI - zakázkový kurz na míru pro firmy Škola paměti nabízí možnost uspořádání firemních školení na míru. Obsah i délku školení přizpůsobíme…
Time Management Stress Management Work and Life Balance
Osobnost manažera, vedoucího pracovníka Principy a zásady efektivní komunikace Druhy komunikace Telefonická komunikace Neverbální komunikace…
Cílem výcviků je sebezkušenostním zážitkem vytvořit z klienta odborníka v dané oblasti tak, aby ji dokázal samostatně a plnohodnotně aplikovat na sebe…
Workshop Konverzační hypnóza a nepřímé sugesce při obchodním jednání __vychází z Ericksonské hypnózy a seznamuje účastníky s naprosto novým přístupem…
Umět správně vést obchodní rozhovor je základ pro úspěch každého prodeje. Obchodní talent není samozřejmostí a je potřeba jej stále oživovat a…
Vyjednávání je součástí každodenní reality, a to nejen v obchodě. Uvědomujete si důležitost správné taktiky při vyjednávání? Vyjednávání má určité…
Motto: „Pouze vytrvalá snaha má význam.“ Anthony Robbins Máme zkušenosti z oblasti revitalizace malých a středních podniků. Tyto zkušenosti předáváme…
Zaměření kurzu, komu je kurz určen V pracovním prostředí i v osobním životě se denně dostáváme do konfliktních situací. Chceme-li si udržet vliv na…
Zaměření kurzu, komu je kurz určen Komunikace s druhými je nedílnou součástí pracovního i osobního života. Do značné míry ovlivňuje úspěšnost v…
příprava rétorika při argumentaci flexibilita
co je námitka jak se připravit jak se jich vyvarovat
Více jak 80 % z toho, co je na nás vidět, jsou oděvy. Jsou nedílnou součástí naší komunikace. Jsou více než jen oblečení. Oděv je vyjádřením úcty ke…
Setkávání s lidmi a získávání přátel mezi zákazníky – v tom spočívá tajemství úspěchu. Pokud máme dostatek dobrých přátel, cítíme se šťastnější…
Popis kurzu Interaktívny tréning „Obchodná komunikácia a psychológia predaja“ je 1-dňový tréning, ktorý nadväzuje na kurz „Ako viesť úspešný obchodný…
Dopřejte si zpětnou vazbu jednoduše, tady a teď Podpoříte otevřenou firemní kulturu Umožníte lidem zpětnou vazbu poskytovat a přijímat kdekoli a…
Test Emoční inteligence Přehledná výstupní zpráva vč. rozvojových doporučení k dispozici ihned po vyplnění!  Ukázkový výstup zde.…
Všechny kurzy připravuji vždy na míru pro konkrétního klienta podle jeho požadavků. Klíčem je cíl zadavatele a očekávaný přínos kurzu pro jeho…
Jak se neuhnat a nezbláznit, jednosměrná strategie řízení času   -        Sladění kalendáře a osobních cirkadiánních rytmů -        Techniky, jak…
Jak uchopit vnějších tlak na vnitřní prostředí společnosti podle OneWay®   -        Aerodynamika pádu aneb jak se odrazit ode dna -        Vliv…
  Co to jsou emoce a odkud pocházejí? Jaké jednotlivé emoce můžeme rozpoznávat? Dají se emoce vědomě vytvářet? Jaký vliv mají emoce na naše…
  Proč mě stojí tolik námahy získat si pozornost druhých lidí? Proč mám pocit, že se s některými lidmi nedá normálně mluvit? Jak lze zvýšit…
Kurz se zaměřuje na objasnění základních komunikačních schémat a jejich procvičení v praxi. Účastníci si vyzkouší techniky profesionální komunikace se…
V kurzu budou prezentovány techniky a dovednosti, které jsou efektivní pro úspěšné vyjednávání. Účastníci rozvinou své umění argumentace a…
Popis programu: Produktová orientace, nebo zákaznická orientace? Situace v oblasti prodeje,  se stále více posouvá do úrovně zákaznického přístupu. To…
Popis programu: JAK ZÍSKAT NOVÉ ZÁKAZNÍKY? JAK OSLOVIT STÁVAJÍCÍ ZÁKAZNÍKY S NOVÝMI SLUŽBAMI (PRODUKTY)?   Stejné otázky si klade každý den po celém světě…
Prezentační dovednosti kurz je určen pro: prodejce, reprezentanty, obchodní zástupce, manažery a všechny, kteří v rámci své práce prezentují projekty…
Vedení obchodních jednání kurz je určen pro: obchodní manažery, Key Account Managery, projektové manažery, vedoucí prodeje, obchodní zástupce a pro…
Kurz je zaměřen na všechny formy práce s veřejností, především na práci s médii. Na základě mnohaleté zkušenosti z oboru jsou vyučovány postupy a…
Cílem kurzu je seznámení se se základy nonverbální komunikace a rozluštění partnerovy (protivníkovy) strategie. Kurz se věnuje dekódizaci řeči těla…
zvýšit profesionalitu pracovníků a zdokonalit jejich komunikační dovednosti ve standardních i obtížných komunikačních situacích v kontaktu se…
seznámit účastníky se zásadami aktivního prodeje a prohloubit jejich prodejní dovednosti přímým tréninkem
Cílem kurzu je společné nalezení nového pohledu na situace, které vám nyní mohou připadat jako obtížné či nepřekonatelné. Naučíte se najít vhodnou…
Kurz je určen manažerům nákupu, střednímu a vyššímu managementu společností, kteří rozhodují o firemních nákupech. Co je cílem kurz? Cílem kurzu je…
Training Overview: The purpose of this training is to provide participants with a solid understanding of the concepts and methods of international…
Training Overview:  This training provides extensive insight into corporate finance, enabling the participants to apply their knowledge in a realistic…
Jak jednat s problematickými lidmi   Mezi nejobtížnější situace, s nimiž se každý manažer setkává, je řešení konfliktů. Pokud se včas nepřistoupí k…
Zvyšte vaši efektivitu při telefonování Profesionální telefonování se týká každého z nás. Ať už pracujeme jako operátor telemarketingového centra…
Cíl: Umět využít zákazníkovy skryté motivy k získání pozornosti a uzavření prodeje  Program: Poznání zákazníka a jeho potřeb dovedností