| Jak být sám sebou ve společnosti? Jak předcházet nedorozuměním? Jak budovat dobré vztahy s podřízenými, zákazníky, známými a rodinou? Co… |
| Jak být pohodlně „tváří v tvář“ skupině lidí, bez nervozity a napětí? Jak mluvit ke skupině lidí – plynule, jasně, tak aby vám dobře… |
| Kurz je zaměřen na podrobný rozbor motivačních prvků a jejich praktické využití v práci výkonného zaměstnance i manažera. Porozumění umění motivace… |
| Účastníci kurzu rozvinou své dovednosti, které uplatní při obchodních jednáních za účelem zvýšení efektivity prodeje produktů společnosti. Procvičí si… |
| „Nechte vašeho klienta poznat rozdíl mezi finančním poradcem a prodejcem“. Popis programu: Na trhu prodeje finančních služeb dochází v poslední době k… |
| Popis programu: „Zákazníci požadují nižší cenu. Jsme drazí. Požadují slevu.“ Toto jsou nejčastější argumenty prodejců, se kterými přicházejí od… |
| Key Account Management (KAM) kurz je určen pro: pracovníky obchodu a prodeje, kteří přichází do styku s významnými zákazníky. rozsah: 4 dny (2x2 dny)… |
| Efektivní osobní komunikace kurz je určen pro: manažery, obchodníky a prodejce. rozsah: 2 dnyabsolvent získá: možnost zlepšit své komunikační dovednosti, … |
| Praktické školení zaměřené na způsoby telefonické komunikace a práce se zákazníkem přes telefon. Výcvik je specializován na zvládnutí praktických… |
| Obsahem kurzu jsou trendy v současném českém jazyce, vlivy cizích jazyků a jejich promítnutí do našeho vyjadřování. Praktický výcvik (workshop… |
| Na stále více konkurenčním a na služby orientovaném trhu zákazníci očekávají a vyžadují vyšší úroveň služeb. Tento kurz poskytuje velmi užitečné a… |
| Hlavním úkolem lídra je umožnit spolupracovníkům pracovat co nejlépe a pomáhat jim v jejich osobním rozvoji. Lídr je úspěšný pro svou schopnost… |
| Obchodní dovednosti (prodej, nákup) Rozvoj a prohloubení obchodních dovedností a znalostí. Osvojení si aktuálních dovedností, nástrojů, metod… |
| Telemarketing Cílem tohoto našeho úspěšného programu je nauka profesionality při proaktivních telefonních hovorech s klienty. Rozvoj a… |
| – Určené pro začínající obchodníky - délka tréninkového programu - 4 dny - Den 1.: Začínáme s prodejem - Den 2.: Hurá – jdu… |
| pomoct manažerům obchodních týmů zlepšit obchodní výsledky prostřednictvím zdokonalení se v - efektivním řízení prodejního týmu - kvalitním výběru… |
| pochopit postup v jednotlivých etapách obchodního jednání, osvojit si účinnou, praktickou a konkrétní metodu prodeje - dokázat aktivně pracovat s… |
| Trénink je určen pro všechny pracovní pozice, které ve své dennodenní praxi používají telefon jako pracovní nástroj, ale zároveň i pro všechny, kteří… |
| Praktický seminář pro obchodní zástupce a nákupčí, kteří jsou ve styku s jinými státy. Cíle kurzu: porozumět rozdílům v přístupu k jednání; umět… |
| Rozvoj znalostí a dovedností potřebných pro úspěšné vedení prodejního hovoru se zákazníkem se situačním kontextem. "Prodávání se naprosto změnilo… |
| Akvizice je otevření dveří ke klientovi, úkolem tréninku je připravit na telefonní akvizici klientů, zvládnutí tzv. „studeného hovoru“, osvojit si… |
| Určení : pro farmaceutické reprezentanty, obchodníky, kteří každodennně uskutečňují návštěvy v lékárnách či u lékařů. Metoda: Interaktivní spolupráce… |
| Určení: pro farmaceutické reprezentanty, ASM, produktové specialisty a všechny obchodníky, kteří realizují ne vždy jednoduchá jednání s klientem. … |
| Určení vhodné strategie prodeje a plánování aktivit v obchodních projektech, které mají vysokou hodnotu a realizují se v tvrdém konkurenčním prostředí… |
| Vyjednávacie zručnosti Typ aktivity: Tréning Dĺžka trvania: 1 deň Kód: MJBT013 Obsah aktivity: Vyjednávanie - charakteristiky Prejavy typov partnerov a… |
| Komunikácia s klientom - praktiky profesionálneho zákazníckeho prístupu Typ aktivity: Tréning Dĺžka trvania: 1 deň Kód: MJBT014 Obsah aktivity: Zásady… |
| Training Overview: This training is designed to give participants an understanding of contemporary applications, issues, debates and challenges… |
| Training Overview: This advanced training in corporate financial strategy and policy includes a review of basic capital budgeting and valuation issues… |
| Predavač nie je podávač. Do veľkej miery môže ovplyvniť rozhodnutie zákazníka o kú-pe, tak isto aj o jeho opakovaných nákupoch v budúcnosti. Predavač… |
| Na trhu dnes prevyšuje ponuka nad dopytom. Tlak konkurencie stúpa, a preto sa vo firmách kladie čoraz väčší dôraz na kompetenciu a schopnosti… |
| Pro koho jsou tréninky FINANČNÍ PORADENSTVÍ určeny: finanční poradci, privátní bankéři, přepážkoví pracovníci - teleři, servisní pracovníci působící… |
| Pro koho jsou tréninky PRODEJ určeny: prodejci, obchodníci, finanční poradci, privátní bankéři, telemarketéři, přepážkoví pracovníci - teleři… |
| Cíl: Naučit se zvládat námitky nebo jim předcházet prodejních dovedností |
| Cíl: Zlepšit schopnost reagovat na stížnosti a reklamace dovedností |
| Kurzy vytváříme a uskutečňujeme na míru jako součást tréninkových rozvojových programů, které řeší specifické potřeby a problémy dané společnosti. Při… |
| Kurzy vytváříme a uskutečňujeme na míru jako součást tréninkových rozvojových programů, které řeší specifické potřeby a problémy dané společnosti. Při… |
| Naučit se technikám telefonování, vedoucím k prodejním úspěchům Cíl: Naučit se správným technikám telefonování vedoucím k úspěchu Program "Prodej po… |
| Klíčové prodejní dovednosti pro obchodníky a prodejce, kteří působí v první linii Cíl: Jak zajistit, aby se Vaši pracovníci, kteří působí jako prodejci… |
| Cesta k vašim vyšším prodejům vede přes nás. Objížďka? Nikoli, zkratka. CÍLE KURZU poskytnout účastníkům nástroje pro vytváření a… |
| Kvalita a profesionální zvládnutí prezentace často určuje rozdíl mezi úspěchem a neúspěchem. Úroveň prezentačních dovedností je jedním z kritických… |
| CÍLE MODULU: Naučíte se systému práce s podřízenými pracovníky (Performance Management). Získáte možnost praktického prožití situací, spjatých s… |
| CÍLE MODULU: Seznámíte se s celým systémem práce s klíčovými zákazníky. Naučíte se prakticky využívat získané vědomosti a za pomoci lektora… |
| Záměrem modulu je naučit účastníky používat dvě typologie osobnosti – MBTI a stylů učení, které se často využívají při řízení lidí, sestavovaní týmů… |
| Zaměření kurzu Kurz je zaměřen na podnikové finanční řízení a podnikovou ekonomiku, prohlubování si základních ekonomických kategorií a osvojení si… |
| Zaměření kurzu Kurz je zaměřen na používání vyjednávací metody a taktiky v praxi, na přípravu obchodních jednání, zkreslených tvrzení a zároveň… |