Obchod a prodejní dovednosti

Obchod a prodejní dovednosti - Výpis školení a kurzů na míru

Výpis 251300 - chcete vidět všech 2473 kurzů zaregistrujte se
Máte chuť získat základní informace k přípravě a vedení hodnotícího pohovoru? Chcete se dozvědět, co konkrétního se účastníkům daří a v čem by se…
 Zaměření: obsahem kurzu "Prezentační dovednosti" je  procvičování  prezentačních dovedností, jejich teoretické vymezení a praktický nácvik. Připravte…
Učeno pro vedoucí pracovníky nákupních oddělení firem, kteří mají zájem hledat cesty k cílenému zvyšování výsledků svého oddělení. Cíl: Seminář…
Obsah: * Obecný výklad o uzavírání smluv v obchodních vztazích * Volba smluvního typu, označování účastníků smlouvy * Změny a doplňky smluv *…
Cíl kurzu: Vysvětlit a procvičit naše komunikační nástroje a dovednosti a jak je využívat v denní praxi. Poznat signály, které lze vypozorovat z gest…
Cíl kurzu: Naučit a procvičit techniky a postupy pro zajímavé a úspěšné prezentace před skupinou.  Prezentace není pouze vystoupení za řečnickým…
Cíle identifikovat rezervy ve využívaní času a zvládnout techniky plánování času, které účastníkům umožní dosáhnout vyšší výkon zdokonalit…
Cíle představit ucelený komplex poznatků z oblasti vyjednávání rozvinout dovednosti potřebné pro kvalitní přípravu, efektivní argumentaci a…
Ujasněte si svou vyjednávací pozici, zvolte účinnou taktiku a přesvědčivě argumentujte. Jedině tak dosáhnete svých cílů. Přínos programu Seznámíte se…
Potřebujete se naučit získat a udržet nadhled v náročných situacích? Zjistit, jak včas odhalit emoce, které konflikt ovlivňují a naučit se s nimi…
Práce s časem a úkoly Práce se stresem Work-life balance Emoční inteligence Vnitřní motivace Budování mentální odolnosti Sebepoznání…
Talentové programy postavené na byznysových projektech Inspirativní talentové programy Rozvoj dovedností talentů Rozvoj nástupníků
Podmínkou úspěšnosti každé organizace na současném konkurenčním trhu je, aby její postupy byly co nejrentabilnější. Štíhlý podnik je v podstatě sou- hrn…
Standard IRIS představuje aplikaci požadavků ISO 9001 pro železniční prů- mysl. Podnětem pro vytvoření tohoto standardu bylo zavedení obdobných systémů…
Posluchač získá po ukončení rekvalifikačního kurzu Obchodní zástupce základní obchodní dovednosti. Bude umět vytipovat potencionální zákazníky a…
V nadnárodních obchodních vztazích je nezbytné vnímat kulturní rozdíly a být si jich vědomi. Pokud si podniky neuvědomí význam kulturních rozdílů…
  „Chyby stojí čas a peníze."   Komu je kurz určen: Všem, kteří chtějí úspěšné vést, motivovat a rozvíjet sebe i ostatní a mají ambice uspět v…
Dopřejte si zpětnou vazbu jednoduše, tady a teď Podpoříte otevřenou firemní kulturu Umožníte lidem zpětnou vazbu poskytovat a přijímat kdekoli a…
Test Emoční inteligence Přehledná výstupní zpráva vč. rozvojových doporučení k dispozici ihned po vyplnění!  Ukázkový výstup zde.…
Pozice obchodníka je pro každou organizaci klíčová. Obchodník je ten, kdo přináší peníze do firmy. Aby byl ve své práci úspěšný, potřebuje k tomu…
Nemluví následující příběh tak trochu také o vás a vašich týmech? Jednou jsme měli s jedním klientem schůzku. Jak jinak než k jeho potřebám. Jeho…
Témata kurzu styly vyjednávání a jejich kombinace ve strategiích poznávání zájmů a zvládání emocí při vyjednávání vyjednávací triky a vyjednávání…
  Sebevědomé a zároveň zdvořilé jednání Zbavte se pocitů viny, když po někom něco chcete nebo chcete někoho odmítnout Vyjednávejte a…
ÚVOD Získat a zdokonalit praktické dovednosti pro přesvědčivou prezentaci a efektivní vystoupení na veřejnosti, posílit statut a jistotu prezentující…
Cíl Školení z oblasti prodejních dovedností a psychologie prodeje je určeno obchodním zástupcům, prodejcům i obchodním manažerům k získání základních…
Všechny kurzy připravuji vždy na míru pro konkrétního klienta podle jeho požadavků. Klíčem je cíl zadavatele a očekávaný přínos kurzu pro jeho…
Všechny kurzy připravuji vždy na míru pro konkrétního klienta podle jeho požadavků. Klíčem je cíl zadavatele a očekávaný přínos kurzu pro jeho…
Firemní akademie pro všechny pozice. Manažerské akademie Akademie pro obchodníky Trainee programy Personalisté a lidské zdroje Interní lektoři…
Principy a zásady efektivní komunikace Druhy komunikace Principy strukturované komunikace Telefonická komunikace, TeleMarketing Neverbální…
Druhy komunikace Neverbální komunikace Přesvědčivá prezentace, umění veřejně vystoupit Prvky a principy efektivní prezentace (příprava – využití…
Workshop Netradiční vedení týmů s využitím NLP se zaměřuje spojení klasických přístupů ve vedení lidí s metodami používanými v NLP a systemiky…
Telefonický kontakt je nedílnou součástí našeho života, a to jak osobního, tak i toho pracovního. Aktivní telefonování je součástí každé pracovní…
Získání každého nového zákazníka stojí spoustu peněz a práce. Je to mnohem nákladnější proces než péče a starost o stávající klienty. Zaměřte proto…
Tok hodnot obsahuje všechny kroky, které jsou v současné době prováděny za účelem dodání produktů a služeb koncovým uživatelům a zákazníkům, ať už…
Jak se vypořádat s plány a představami v souvislosti se změnami a reálnou skutečností   -        Stres neexistuje ani v práci ani v soukromí…
Jak si uklidit ve vlastní hlavě a nabít si baterky do dalšího života -        Jak se vidím já, jak mě vidí ostatní -        Jak chci působit na…
„Můj obchodníku, dobrá rada je vždy cenná. Nikdo se přece nenarodil moudrý. Každý potřebuje zkušenost a čas. Žil jsem a pozoroval svět déle než ty, a…
Termín a místo konání: 12.12. 2013, 9-18hod., Restaurace U zámecké zahrady, Bratrská 586, Lipník nad Bečvou Cílem semináře je: Zvýšit tržby…
Zaměření kurzu, komu je kurz určen Kurz je určen pro pracovníky CALL CENTER, kteří jsou v každodenním kontaktu s klienty po telefonu. Cílem kurzu je…
Zaměření kurzu, komu je kurz určen Kurz je určen všem, kteří se mohou dostat do situací, kdy je důležité odhalit, zda druhá strana při jednání…
Lean Academy je komplexní prakticky zaměřené studium – od začátečníků až po experty. Každý jeden praktický seminář se koná v jiné partnerské…
    Jak být sám sebou ve společnosti? Jak předcházet nedorozuměním? Jak budovat dobré vztahy s podřízenými, zákazníky, známými a rodinou? Co…
    Jak být pohodlně „tváří v tvář“ skupině lidí, bez nervozity a napětí? Jak mluvit ke skupině lidí – plynule, jasně, tak aby vám dobře…
chování při konfliktu vývoj konfliktní situace konflikt ano nebo ne    
jednoduchý postup při typologii na co se zaměřit čeho se vyvarovat jednání s různými typy
Vyhovět požadavku předepsaného oděvu, který je často uveden na pozvánce, patří k základům zdvořilosti a úcty. Velká část z toho, co je na nás vidět…
Nemáš druhou šanci udělat dobrý první dojem… To, co se nám mnohdy jeví jako klišé, je nástrojem pro budování dlouhodobého vztahu. První dojem totiž…
Skype – pokud jste často na cestách, pracujete v zahraničí nebo nemůžete na výuku docházet, zajistíme vám on-line lekce přes Skype. English Attack…