| Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam,… |
| Kurzy vytváříme a uskutečňujeme na míru jako součást tréninkových rozvojových programů, které řeší specifické potřeby a problémy dané společnosti. Při… |
| Kurzy vytváříme a uskutečňujeme na míru jako součást tréninkových rozvojových programů, které řeší specifické potřeby a problémy dané společnosti. Při… |
| I zkušení obchodníci odcházejí občas od jednacího stolu s výsledky, které by mohly být lepší. Intuitivní přístup k vyjednávání může způsobit velké, a… |
| Vyrovnaný, otevřený a čestný způsob přístupu k problémům upevňuje mezilidské vztahy a je důležitý zejména při budování dlouhodobých obchodních,… |
| CÍLE MODULU: Naučíte se včas rozpoznat nákupní chování zákazníků/ klientů a stanovovat prodejní strategie; vést prodejní týmy řídit prodej. Seznámíte… |
| CÍLE MODULU: Naučíte se vybírat prodejce podle potřeb své společnosti; vést pohovory a rozhovory s potenciálním a novým prodejcem. Motivovat, učit… |
| Kurz obchodních dovedností v anglickém a německém jazyce určený pro mírně až středně pokročilé posluchače. V průběhu workshopu nebo mikrokurzu si… |
| Kurz obchodních dovedností v anglickém a německém jazyce určený pro mírně až středně pokročilé posluchače. V průběhu workshopu nebo mikrokurzu si… |
| Nabídka akreditovaných kurzů Ministerstvem vnitra ČR Kurzy akreditované Radou celoživotního vzdělávání ZČU - kurzy "na míru": Možnosti a způsoby… |
| Tento kurz se zaměřuje na všechny, kteří chtějí pozitivně myslet, ovládat a řídit stres na základě sebepoznání, sebekontroly a práce na sobě… |
| Kurz bude jistě přínosem pro ty, kdo chtějí ovládat uvědomělé řízení vlastní komunikace, která uplatní v pracovním i osobním životě. Účastníci se… |
| Program AngličtinaPRO Marketing zahrnuje tyto moduly: Jazyk marketingu Marketingová terminologie – seznámíte se s nezbytnou porcí marketingových… |
| Program AngličtinaPRO Právo zahrnuje tyto moduly: Občanské právo Přestupkové právo – osvojíte si klíčovou terminologii. Občanskoprávní řízení… |
| Kurz je vytvořen na míru potřebám pracovníků firemní zákaznické podpory, helpdesků, call-center a reklamačních oddělení, kteří musí běžně řešit… |
| Tento kurz je určen zaměstnancům na pozicích nákupčích, pracovníků odbytu a obchodních oddělení. V kurzu se pracuje s klíčovými tématy prodeje a… |
| Cíl:osvojení si slovní zásoby a frazeologie běžně požívané při telefonování schopnost připravit si hovor při telefonování do zahraničíschopnost… |
| Cíl:schopnost používat vhodné slovní obraty a slovní zásobu v různých typech obchodní korespondence zdokonalení se v písemném projevuzískání přehledu o… |
| Anotace Program je zaměřen na rozvoj jedné ze základních manažerských dovedností – motivace. Prostřednictvím motivování svých kolegů ovlivňuje… |
| Anotace Program je zaměřen na zvýšení osobní organizovanosti. Účastníci získají odpovědi na otázky: Proč někteří lidé stihnou víc než ostatní? Jak… |
| Už se Vám stalo, že jste byli v nějaké společnosti na rozpacích – koho a jak oslovit, jaký příbor si vybrat nebo, zda jste se vhodně oblékli? Pak je… |
| Vzdělávací aktivity pro různé profesní skupiny pracovníků organizace, zaměřené na rozvoj profesních dovedností, zejména v jednání s lidmi. Jsou… |
| Cílem organizační změny je především zvýšení efektivity a produktivity práce. Často se ale stává, že změna implementovaná vedením společnosti není… |
| Pro koho jsou tréninky TRENÉRŮ určeny: trenéři, lektoři, školitelé, koučové, supervisoři, teamleadři, HR specialisté ... Manažeři a ředitelé v roli… |
| Celkový čas 2 dni; 1. deň 6 hod., 2. deň 3 hod., Celkový počet 9 hod. Čas 08:30 - 14:30 Cena bez DPH 2 100 Sk (V cene je zahrnutý študijný… |
| Celkový čas Workshopy sa usktočnia 1 x mesačne, po 4 hodinách. Miesto konania Sídlo SOPK, Hálkova 31, Žilina, Slovensko Cieľ aktivity Rozvíjať… |
| Typológia zákazníka Typ aktivity: Seminár Dĺžka trvania: 4 hodiny Kód: MJBS005 Obsah aktivity: Rozdelenie zákazníkov do štyroch základných kategórií … |
| V súčasnosti sa často stáva, že na miesta obchodných riaditeľov a šéfov obchodných skupín sú dosadení úspešní obchodníci, ktorí ešte stále na svojom… |
| V každom okamihu sa snažíme o to, aby naši zákazníci predávali stále lepšie. Pretože ak predaj nepobeží na plné obrátky, ak nával vypredanej produkcie… |
| Doporučujeme!!! - jedná se o "THE BEST" kurz o penězích, který může významně změnit váš život VŘSR VE FINANČNÍ GRAMOTNOSTI Co o semináři řekli jeho… |
| Správné techniky prodeje Cíl: Osvojit si správné techniky prodeje při jednání s obchodními partnery Videoprogram Prodejte mi to se skládá ze dvou částí… |
| Nápady a reklama Naučíte se tvořit reklamu, kterou si zákazníci zapamatují Kreativita zaujme, kreativita prodává! Návody, tipy a tajné triky pro… |
| Termín: 27.5.2015, 9 – 17 hod. Cena kurzu 2150,- Kč Základem každé firmy, instituce a společnosti jsou „lidské zdroje“. Zřejmě proto se v poslední… |
| Naučíte se tvořit reklamu, kterou si zákazníci zapamatují Kreativita zaujme, kreativita prodává! Návody, tipy a tajné triky pro tvorbu úspěšných… |
| Pro koho jsou tréninky TELEMARKETING určeny: telemarketéři, přepážkoví pracovníci - teleři, servisní pracovníci působící u privátní a firemní… |
| Pochopení rozdílu mezi rolí přímého prodejce a Key Account Managera je rozhodující pro naplnění mise Key Account Managementu. Tento program dává… |
| Cíl: Zvládnutí vyjednávacích technik do té míry, aby z každého svého dalšího jednání odcházel účastník nadmíru spokojen. Obsah: Možnosti poznávání… |
| Cíl: Pochopit postup v jednotlivých etapách obchodního jednání, osvojit si účinnou, praktickou a konkrétní metodu prodeje, naučit se klást otázky… |
| Jak vybudovat a udržet zákaznické vztahy? A jak si vytvořit efektivní obchodní dovednosti, které naši práci podpoří? Umění rychlého raportu klienty… |
| Obsah: * Obchodní smlouvy s mezinárodním prvkem * Kolize právních řádů * Zákon o mezinárodním právu soukromém a procesním * Úprava zahraničně… |
| Určeno pro všechny obchodníky, kteří mají zájem naučit se pracovat s různými typy klientů. Cíl: Uvědomit si různé typy klientů z hlediska jejich… |
| Cíl kurzu: Naučit plánovat, připravovat, vést a zakončit efektivní pracovní jednání či poradu, která bude přínosem pro celý tým. Nejvhodnější pro: … |
| Cíl kurzu: Vysvětlit zásady a principy motivace a demotivace. Analyzovat stávající styl podporujícího motivujícího/demotivujího vedení. Naučit se… |
| Cíle zdokonalit postupy a techniky, které účastníkům umožní lépe využívat pracovní čas rozvinout schopnosti účastníků určovat priority úkolů na… |
| Cíle zdokonalit se v telefonickém kontaktu, neboť je vizitkou firmy příprava na standardní rozhovory naučit se jednat s nepříjemnými zákazníky… |
| „Spojujeme technologie, módu a umění moderního servisu 21. století.“ „Zákazníci jsou chytřejší než kdy předtím a hledají vyšší hodnotu. Chtějí… |
| Témata kurzu základní techniky v procesu vyjednávání a jejich využití vyjednávací strategie a proces vyjednávání (příprava argumentů pro jednání… |
| Témata kurzu Situace, strategie a taktiky k dosažení oboustranně akceptovatelné dohody. Fáze vyjednávacího procesu krok za krokem a jejich pečlivá… |
| Jak rozpoznat strukturu komunikace pomocí TA, a díky tomu moci komunikaci efektivně ovlivňovat Tři stavy osobnosti: Rodič, Dítě, Dospělý a… |