Komunikační a prezentační dovednosti

Komunikační a prezentační dovednosti - Job offers

Listing 301 to 350 - Do you wish to see all 2473 courses register
Description
Účastníci kurzu si osvojí vhodné způsoby komunikace v období permanentních změn. Dozví se, jak je důležité, aby byla firma připravená na změny a také…
Kurz pro všechny kteří potřebují, aby jejich prezentace byly jasné, přesvědčivé a zapamatovatelné. Kurz je určen:  manažerům; obchodníkům;…
Kurz mluveného projevu je určen všem, kteří potřebují prezentovat nebo zlepšit svůj vlastní projev a vystoupit na veřejnosti (např. začínající…
Popis programu: Týmová spolupráce na všech úrovních firmy. Uvědomění si všech zaměstnanců, že kvalita služeb zákazníkům, je přímo úměrná kvalitě…
Popis programu: MOTIVACE je souhrn aktivit vedoucích k vytvoření předpokladů vedoucích k ochotě prodejců dosáhnout změny. Tento program vám poskytne…
Praktické školení zaměřené na způsoby telefonické komunikace a práce se zákazníkem přes telefon. Výcvik je specializován na zvládnutí praktických…
Obsahem kurzu jsou trendy v současném českém jazyce, vlivy cizích jazyků a jejich promítnutí do našeho vyjadřování. Praktický výcvik (workshop…
Na stále více konkurenčním a na služby orientovaném trhu zákazníci očekávají a vyžadují vyšší úroveň služeb. Tento kurz poskytuje velmi užitečné a…
Powerpoint je populární program, bez kterého se v dnešní době neobejde žádná firemní porada, prezentace či obchodní setkání s klientem. Umožňuje nám…
Vyjednávání – negociační dovednosti. Účastníci se naučí používat vyjednávání jako účelný nástroj. Osvojí si techniky přesvědčování a vyjednávání…
Prezentační dovednosti Účastníci se naučí techniky pro předávání vlastních myšlenek a informací. Získají sebedůvěru pro vystupování a projev. Osvojí si…
Obsah: -      Vyjasnění pojmu leadershipu Vymezení pojmu Charakteristiky leadera Rozdíly mezi manažerem a leaderem -      Stanovování…
Obsah: Definice účelu prezentace Výběr klíčových bodů Příprava zajímavého projevu Výběr vizuálních prostředků Faktory ovlivňující kvalitu…
Zlepšení komunikace a spolupráce mezi jednotlivými členy vašeho týmu a využití dispozic každého jednotlivce ve prospěch týmu vám zaručujeme v programu…
Workshop je vhodný pro každého, kdo chce najít svoje silné stránky a na nich budovat svojí kariéru. Každý člověk je jedinečný, lidé mají své vlastní…
Každý manažer musí komunikovat věci příjemné i nepříjemné. V obou případech však komunikace nemusí být efektivní a vést k očekávanému výsledku. Kurz…
Struktura kurzu: Vyjednávání a jeho principy Argumentace, umění přesvědčit Nácvik, video-nácvik řízení a řešení konfliktů a dosahování konsensu…
Manažerská moudrost nebo chcete-li "manažerské mistrovství" je systém tří na sebe navazujících vzdělávacích modulů, které postupují směrem od…
Cílová skupina kurzu Síla stability:  Pracovníci na všech úrovních, kteří jsou vystaveni vysoké míře stresu a usilují o směřování k životní stabilitě.…
Určení: pro reprezentanty, KAM, Area Sales Manaery, District Sales Managery a Sales Managery Metoda: interaktivně , kdy uchazeči aktivně poznávají…
Určení: pro farmaceutické reprezentanty, ASM, produktové specialisty a všechny obchodníky, kteří realizují ne vždy jednoduchá jednání s klientem. …
Vyjednávacie zručnosti   Typ aktivity: Tréning Dĺžka trvania: 1 deň Kód: MJBT013   Obsah aktivity: Vyjednávanie - charakteristiky Prejavy typov partnerov a…
Komunikácia s klientom - praktiky profesionálneho zákazníckeho prístupu   Typ aktivity: Tréning Dĺžka trvania: 1 deň Kód: MJBT014   Obsah aktivity: Zásady…
Kurz je určen pro střední a nižší management a všechny pracovníky, kteří v rámci své pracovní náplně zodpovídají za výsledky jiných lidí, a kteří…
Pro koho jsou tréninky TELEMARKETING určeny: telemarketéři, přepážkoví pracovníci - teleři, servisní pracovníci působící u privátní a firemní…
Neutíkej od problémů. Otoč se a jdi je vyřešit! Cíl: Chovat se asertivně v běžných životních situacích Pracovat se zátěžovými situacemi Prosadit se ,…
Na začátku přišlo slovo. Hned po něm přišlo nedorozumění. 1.Utváření mezilidských vztahů
Komunikace v týmu a její rozvíjeníCíl:Zlepšit komunikaci v týmu Program "Týmová práce" představuje ukázky nejčastějších nedostatků při komunikaci v…
Komunikace ve světě změn (Change management)  Cíl: Naučit pracovníky managementu, jak správně komunikovat se zaměstnanci ve světě plném změn Program…
I zkušení obchodníci odcházejí občas od jednacího stolu s výsledky, které by mohly být lepší. Intuitivní přístup k vyjednávání může způsobit velké, a…
Komunikační schopnosti jsou jedněmi z nejdůležitějších dovedností, které musí úspěšný manažer nebo obchodní zástupce ovládat. Odhaduje se, že tito…
Nutnost přípravy před vymýšlením reklamy Proč optimalisovat interní firemní procesy? Inpirace pro tvorbu nejvíce inspirativních zadání! Obsah:…
CÍLE MODULU: Zvýšíte efektivitu svého jednání. Budete schopni dosaho-vat většího respektu u svých podřízených nebo obchod-ních partnerů. Nacvičíte…
CÍLE MODULU: Stěžejním cílem tréninku je  zvýšit odolnost pracovní-ků  vůči manipulaci a  jejich schopnost vytvářet na  vlastním pracovišti …
FESTIVAL LEKTORŮ MAGION DESÍTKA JE ZAVEDENÝ PROSTOR PRO SETKÁNÍ LEKTORŮ, KOUČŮ S PERSONALISTY A LIDMI Z HR. PŘINÁŠÍ PLATFORMU PRO DISKUSI, VÝMĚNU…
Vzdělávání manažerů, manažerů pro klíčové zákazníky a obchodních konzultantů je v řadě případů doplňováno individuálními konzultacemi a koučinkem. In…
Záměrem modulu je naučit účastníky používat dvě typologie osobnosti – MBTI a stylů učení, které se často využívají při řízení lidí, sestavovaní týmů…
Kurz aplikované asertivity pro manažery   Cíl: Kurz je určen všem manažerům, kteří si chtějí v rámci seberozvoje praktickým nácvikem upevnit…
Kurz aplikované asertivity pro zaměstnance  Cíl: Kurz určený lidem ve firmách, kteří chtějí zvýšit svou komunikační efektivitu při rozhovorech s…
Zaměření kurzu Kurz je zaměřen na definování příčin konfliktů a jejich vliv na efektivitu týmu, vytváření strategie jejich účinného zvládání…
Cíle workshopu Zájemce o studium psychologie získá praktické rady ke studiu literatury ohledně okruhů, které se u zkoušek vyskytují. Vyzkouší si…
Kurz obchodních dovedností v anglickém a německém jazyce určený pro mírně až středně pokročilé posluchače. V průběhu workshopu nebo mikrokurzu si…
Kurz obchodních dovedností v anglickém a německém jazyce určený pro mírně až středně pokročilé posluchače. V průběhu workshopu nebo mikrokurzu si…
Naučte se pracovat s odlišným názorem komunikačního partnera a zvládat jeho i své emoce. Pochopte, proč je třeba poznat druhého, na základě toho…
Poznejte výhody zpětné vazby. Osvojte si techniky poskytování a přijímání zpětné vazby a využijte je ke zlepšování výkonu vašich zaměstnanců.  …
Dejte svým blízkým nádherný dárek ve formě jedné hodiny koučinku. Je to originální, netradiční dárek, který udělá radost a pomůže. Poštou obdržíte…