Účastníci kurzu si osvojí vhodné způsoby komunikace v období permanentních změn. Dozví se, jak je důležité, aby byla firma připravená na změny a také… |
Kurz pro všechny kteří potřebují, aby jejich prezentace byly jasné, přesvědčivé a zapamatovatelné. Kurz je určen: manažerům; obchodníkům;… |
Kurz mluveného projevu je určen všem, kteří potřebují prezentovat nebo zlepšit svůj vlastní projev a vystoupit na veřejnosti (např. začínající… |
Popis programu: Týmová spolupráce na všech úrovních firmy. Uvědomění si všech zaměstnanců, že kvalita služeb zákazníkům, je přímo úměrná kvalitě… |
Popis programu: MOTIVACE je souhrn aktivit vedoucích k vytvoření předpokladů vedoucích k ochotě prodejců dosáhnout změny. Tento program vám poskytne… |
Praktické školení zaměřené na způsoby telefonické komunikace a práce se zákazníkem přes telefon. Výcvik je specializován na zvládnutí praktických… |
Obsahem kurzu jsou trendy v současném českém jazyce, vlivy cizích jazyků a jejich promítnutí do našeho vyjadřování. Praktický výcvik (workshop… |
Na stále více konkurenčním a na služby orientovaném trhu zákazníci očekávají a vyžadují vyšší úroveň služeb. Tento kurz poskytuje velmi užitečné a… |
Powerpoint je populární program, bez kterého se v dnešní době neobejde žádná firemní porada, prezentace či obchodní setkání s klientem. Umožňuje nám… |
Vyjednávání – negociační dovednosti. Účastníci se naučí používat vyjednávání jako účelný nástroj. Osvojí si techniky přesvědčování a vyjednávání… |
Prezentační dovednosti Účastníci se naučí techniky pro předávání vlastních myšlenek a informací. Získají sebedůvěru pro vystupování a projev. Osvojí si… |
Obsah: - Vyjasnění pojmu leadershipu Vymezení pojmu Charakteristiky leadera Rozdíly mezi manažerem a leaderem - Stanovování… |
Obsah: Definice účelu prezentace Výběr klíčových bodů Příprava zajímavého projevu Výběr vizuálních prostředků Faktory ovlivňující kvalitu… |
Zlepšení komunikace a spolupráce mezi jednotlivými členy vašeho týmu a využití dispozic každého jednotlivce ve prospěch týmu vám zaručujeme v programu… |
Workshop je vhodný pro každého, kdo chce najít svoje silné stránky a na nich budovat svojí kariéru. Každý člověk je jedinečný, lidé mají své vlastní… |
Každý manažer musí komunikovat věci příjemné i nepříjemné. V obou případech však komunikace nemusí být efektivní a vést k očekávanému výsledku. Kurz… |
Struktura kurzu: Vyjednávání a jeho principy Argumentace, umění přesvědčit Nácvik, video-nácvik řízení a řešení konfliktů a dosahování konsensu… |
Manažerská moudrost nebo chcete-li "manažerské mistrovství" je systém tří na sebe navazujících vzdělávacích modulů, které postupují směrem od… |
Cílová skupina kurzu Síla stability: Pracovníci na všech úrovních, kteří jsou vystaveni vysoké míře stresu a usilují o směřování k životní stabilitě.… |
Určení: pro reprezentanty, KAM, Area Sales Manaery, District Sales Managery a Sales Managery Metoda: interaktivně , kdy uchazeči aktivně poznávají… |
Určení: pro farmaceutické reprezentanty, ASM, produktové specialisty a všechny obchodníky, kteří realizují ne vždy jednoduchá jednání s klientem. … |
Vyjednávacie zručnosti Typ aktivity: Tréning Dĺžka trvania: 1 deň Kód: MJBT013 Obsah aktivity: Vyjednávanie - charakteristiky Prejavy typov partnerov a… |
Komunikácia s klientom - praktiky profesionálneho zákazníckeho prístupu Typ aktivity: Tréning Dĺžka trvania: 1 deň Kód: MJBT014 Obsah aktivity: Zásady… |
Kurz je určen pro střední a nižší management a všechny pracovníky, kteří v rámci své pracovní náplně zodpovídají za výsledky jiných lidí, a kteří… |
Pro koho jsou tréninky TELEMARKETING určeny: telemarketéři, přepážkoví pracovníci - teleři, servisní pracovníci působící u privátní a firemní… |
Neutíkej od problémů. Otoč se a jdi je vyřešit! Cíl: Chovat se asertivně v běžných životních situacích Pracovat se zátěžovými situacemi Prosadit se ,… |
Na začátku přišlo slovo. Hned po něm přišlo nedorozumění. 1.Utváření mezilidských vztahů |
Komunikace v týmu a její rozvíjeníCíl:Zlepšit komunikaci v týmu Program "Týmová práce" představuje ukázky nejčastějších nedostatků při komunikaci v… |
Komunikace ve světě změn (Change management) Cíl: Naučit pracovníky managementu, jak správně komunikovat se zaměstnanci ve světě plném změn Program… |
I zkušení obchodníci odcházejí občas od jednacího stolu s výsledky, které by mohly být lepší. Intuitivní přístup k vyjednávání může způsobit velké, a… |
Komunikační schopnosti jsou jedněmi z nejdůležitějších dovedností, které musí úspěšný manažer nebo obchodní zástupce ovládat. Odhaduje se, že tito… |
Nutnost přípravy před vymýšlením reklamy Proč optimalisovat interní firemní procesy? Inpirace pro tvorbu nejvíce inspirativních zadání! Obsah:… |
CÍLE MODULU: Zvýšíte efektivitu svého jednání. Budete schopni dosaho-vat většího respektu u svých podřízených nebo obchod-ních partnerů. Nacvičíte… |
CÍLE MODULU: Stěžejním cílem tréninku je zvýšit odolnost pracovní-ků vůči manipulaci a jejich schopnost vytvářet na vlastním pracovišti … |
FESTIVAL LEKTORŮ MAGION DESÍTKA JE ZAVEDENÝ PROSTOR PRO SETKÁNÍ LEKTORŮ, KOUČŮ S PERSONALISTY A LIDMI Z HR. PŘINÁŠÍ PLATFORMU PRO DISKUSI, VÝMĚNU… |
Záměrem modulu je naučit účastníky používat dvě typologie osobnosti – MBTI a stylů učení, které se často využívají při řízení lidí, sestavovaní týmů… |
Kurz aplikované asertivity pro manažery Cíl: Kurz je určen všem manažerům, kteří si chtějí v rámci seberozvoje praktickým nácvikem upevnit… |
Kurz aplikované asertivity pro zaměstnance Cíl: Kurz určený lidem ve firmách, kteří chtějí zvýšit svou komunikační efektivitu při rozhovorech s… |
Zaměření kurzu Kurz je zaměřen na definování příčin konfliktů a jejich vliv na efektivitu týmu, vytváření strategie jejich účinného zvládání… |
Cíle workshopu Zájemce o studium psychologie získá praktické rady ke studiu literatury ohledně okruhů, které se u zkoušek vyskytují. Vyzkouší si… |
Kurz obchodních dovedností v anglickém a německém jazyce určený pro mírně až středně pokročilé posluchače. V průběhu workshopu nebo mikrokurzu si… |
Kurz obchodních dovedností v anglickém a německém jazyce určený pro mírně až středně pokročilé posluchače. V průběhu workshopu nebo mikrokurzu si… |
Naučte se pracovat s odlišným názorem komunikačního partnera a zvládat jeho i své emoce. Pochopte, proč je třeba poznat druhého, na základě toho… |
Poznejte výhody zpětné vazby. Osvojte si techniky poskytování a přijímání zpětné vazby a využijte je ke zlepšování výkonu vašich zaměstnanců. … |
Dejte svým blízkým nádherný dárek ve formě jedné hodiny koučinku. Je to originální, netradiční dárek, který udělá radost a pomůže. Poštou obdržíte… |