důležité prvky pro tvorbu týmu jednotlivci v týmu postupy a chování při stmelení |
s řízení začínáme u sebe na co se zaměřit jak postupovat |
Co víme o práci mozku s informacemi a jak to souvisí s vizualizací, proč platí pořekadlo „Obraz vydá za tisíce slov“ Vizualizační techniky… |
Sebevědomé a zároveň zdvořilé jednání Zbavte se pocitů viny, když po někom něco chcete nebo chcete někoho odmítnout Vyjednávejte a… |
Potřeba vnitropodnikových školitelů či konzultantů se v dnešních společnostech objevuje stále častěji. Nejčastějším důvodem pro "volání" po interních… |
Tipy a triky pro marketing neziskových a charitativních organizací I nízkonákladová reklama funguje! Jak se osvobodit od grantů a dotací a dosáhnout… |
Program se zaměřuje na to, co z koučování manažer může ve své roli využít a klade důraz na uvědomění si různých stylů vedení. Ohledně koučování vybírá… |
Chcete mít lepší výsledky a zároveň být spokojení? Kreativnější nápady? Méně stresu? Více energie? Toto vše závisí na tom, jakou část mysli… |
Cíl: Zvýšení profesionality Vašich veřejných projevů, zvýšení Vaší sebejistoty při prezentacích a umocnění Vaší přesvědčivosti. Obsah: Pravidla… |
Cíl: Seznámit se základními pravidly komunikace po telefonu, získat sebejistotu při řešení obtížných situací a naučit se využívat takových výrazových… |
Porada může být ztrátou času nebo pevným základem pro další spolupráci. Poznejte tzv. facilitační přístup, který lze využít pro efektivní vedení porad… |
Nezájem, nedocenění nebo nevhodná kritika patří k častým příčinám nespokojenosti lidí. Umění zpětné vazby nám umožňuje otevřeně a přitom bezpečně… |
Všechny kurzy připravuji vždy na míru pro konkrétního klienta podle jeho požadavků. Klíčem je cíl zadavatele a očekávaný přínos kurzu pro jeho… |
Na této vzdělávací aktivitě se naučíte: Jak převést výuku do online prostředí, na co si dát pozor. Které typy online výuky lze realizovat a jak… |
Určeno pro manažery a všechny pracovníky, kteří chtějí zlepšit efektivní fungování své organizace a svůj přístup při společném řešení úkolů. Cíl:… |
Určeno pro manažery na všech úrovních řízení a pro další zájemce, kteří chtějí ve své praxi aplikovat principy motivující komunikace. Cíl: *… |
Kurz je zaměřen na seznámení účastníků s teoretickými základy a nástroji řešení obtížných situací. V praxi se většinou jedná o kombinaci týmového… |
Kurz poskytne návod, jak mohou účastníci zvýšit svoji profesionalitu při každodenní zpětné vazbě, ať už se jedná o namátkovou pochvalu či kritiku… |
Na základě zkušeností z desítek mediálních školení jsme připravili speciální mediální trénink pro manažery a vedoucí pracovníky firem i státních… |
Výběr institucí v regionu, jejich struktura, výběr a oslovení „správných lidí“, hledání prostoru pro spolupráci, komunikace s nimi. Dle potřeb a… |
Popis programu: Každý manažer je často vystavován situacím, ve kterých musí prezentovat, vystupovat či sdělovat informace svým spolupracovníků. Tento… |
Popis programu: Ti, kteří si chtějí zachovat duševní zdraví a chránit se před stresem a hrozbou „syndromu vyhoření“ jako prevenci. Těm, kteří sami na… |
Teambuilding Typ aktivity: Tréning Dĺžka trvania: 24 hodín (3 dni) Kód: MJBT006 Obsah aktivity: Zážitkové aktivity zamerané na: sebapoznanie motiváciu… |
Rozvoj osobnosti Typ aktivity: Tréning Dĺžka trvania: 24 hodín (3 dni) Kód: MJBT005 Obsah aktivity: Sebapoznanie Motivácia Vizualizácia Komunikácia Tvorivá… |
Co by to pro Vás znamenalo být ještě lepším obchodníkem? Vítězství ve světě obchodu je cílem každého skvělého obchodníka. Prodej neznamená… |
Co bude mít nadřízený z toho, když bude ke svým zaměstnancům vstřícnější a pečlivě zváží každé slovo, které pronese? Tento přístup se pozitivně odrazí… |
Výhody asertivního chování v pracovních vztazích Cíl: Program názorně ukazuje výhody asertivního způsobu chování v pracovních a obchodních vztazích… |
Emoční inteligence v manažerské praxi Sebepoznání prostřednictvím typologie MBTI a dalších typologií Využití typologie MBTI při vedení jednotlivců… |
CÍLE MODULU: Zvládnete prevenci i řešení konfliktních situací. Dokážete porozumět příčinám vzniku konfliktů, nacvičíte strategii a taktiku řešení… |
CÍLE MODULU: Tento kurz umožní absolventům lépe porozumět vzniku, průběhu i významu konfliktů. Účastníci kurzu budou schopni definovat příčiny… |
Kurz je zaměřen na pracovníky marketingu, propagace a reklamy. Jeho cílem je efektivní využívání reklamy jako jednoho z nástrojů komunikační strategie… |
Kurz je určen pracovníkům marketingových oddělení firem a specialistům pro public relations. Cílem je podat ucelený přehled o přínosu, způsobech… |
Telefonování v obchodním styku v angličtině UČEBNASlůně - svět jazyků, 1. patro, Kotkova 6, Ostrava-VítkoviceÚROVEŇMírně pokročilí a vyššíTERMÍN13… |
Obch. korespondence a telefonování v AJ UČEBNASlůně - svět jazyků, Chodská 9, Praha 2ÚROVEŇMírně pokročilí a vyššíTERMÍN17. července 2009, 9:00 - 17:15 … |
Cílem tohoto tréninku je naučit manažery porozumět a pracovat se základními koncepty firemních strategií. Může být koncipovaný jako workshop, ve… |
Cílem tréninku je pochopit význam firemní kultury a jejího dopadu na výkonnost a firemní procesy. Druhou rovinou je uvědomění si zákonitostí, přínosů… |
Kurz obchodních dovedností v anglickém a německém jazyce určený pro středně a více pokročilé posluchače. V průběhu workshopu nebo mikrokurzu si… |
Kurz obchodních dovedností v anglickém a německém jazyce určený pro mírně až středně pokročilé posluchače. V průběhu workshopu nebo mikrokurzu si… |
Tento kurz je určen zaměstnancům na pozicích nákupčích, pracovníků odbytu a obchodních oddělení. V kurzu se pracuje s klíčovými tématy prodeje a… |
Kurz je určen všem, kdo potřebují získat jistotu a pohotovost jak při řízeni, tak účasti na poradách. Cílem kurzu je rozšířit komunikační dovednosti… |
Anotace Komunikace je jedním nejdůležitějších nástrojů manažera a ovlivňuje kvalitu spolupráce i pracovní spokojenost… |
Anotace Komunikace je základním prostředkem spolupráce a dosahování cílů. Program se zaměřuje na osobní komunikaci, zejména v pracovních vztazích… |
Facilitace umožňuje – osobou zkušeného, často externího facilitátora - dovést skupinu účastníků porady, workshopu nebo složitého jednání na dané téma… |
Záznam z webináře EPALE v rámci Online akademie EPALE pro vzdělavatele dospělých ze dne 14. 5. 2020. "Takové nějaké" video dnes dokáže na mobil… |
Záznam z webináře EPALE v rámci Online akademie EPALE pro vzdělavatele dospělých ze dne 19. 5. 2020. Webinář se zaměří na význam hry ve vzdělávání a… |
Realizace na zakázku |
Realizace na zakázku |
TRÉNINK PAMĚTI - zakázkový kurz na míru pro firmy Škola paměti nabízí možnost uspořádání firemních školení na míru. Obsah i délku školení přizpůsobíme… |
Profesionalizace písemného styku Kam dát a nedat čárku? Jak je to s velkými písmeny? Odpovídá Vaše korespondence všem požadavkům současných norem… |
Příprava vašich manažerských talentů začíná u nás... Reference: ZDE Nastavení jednotlivých modulů je dle potřeb zákazníka a cílové skupiny účastníků… |