Komunikační a prezentační dovednosti

Komunikační a prezentační dovednosti - Job offers

Listing 651 to 700 - Do you wish to see all 2473 courses register
Description
Jak získat maximum výsledků od svých podřízených a současně je neuštvat - Analýza základních neurologicky vstřícných manažerských technik…
Cíl kurzu: Naučit plánovat, připravovat, vést a zakončit efektivní pracovní jednání či poradu, která bude přínosem pro celý tým. Nejvhodnější pro: …
Cíl kurzu: Vysvětlit zásady a principy motivace a demotivace. Analyzovat stávající styl podporujícího motivujícího/demotivujího vedení. Naučit se…
LEADERSHIP je proces sociálního vlivu, jehož prostřednictvím je člověk schopen zajistit si pomoc a podporu druhých k dosažení společného úkolu…
LEADERSHIP je proces sociálního vlivu, jehož prostřednictvím je člověk schopen zajistit si pomoc a podporu druhých k dosažení společného úkolu…
Vzdělávací aktivity pro různé profesní skupiny pracovníků organizace, zaměřené na rozvoj profesních dovedností, zejména v jednání s lidmi. Jsou…
Vzdělávací aktivity pro různé profesní skupiny pracovníků organizace, zaměřené na rozvoj profesních dovedností, zejména v jednání s lidmi. Jsou…
Cíle Pomoci účastníkům hlouběji porozumět principům a nástrojům týmové práce a být schopni je aplikovat ve své organizaci jako součást metod…
Cíle naučit se používat metody rozvoje kreativního potenciálu a pravidelně rozvíjet kreativní dovednosti a potenciál svých spolupracovníků (např…
Zdvojnásobte to dobré, eliminujte špatné Potřebujete rychle a bez vysokých nákladů vyřešit problém v procesu? Lean akademie vám dá efektivní a…
Výkon firmy se rodí v první linii Hledáte cestu, jak maximalizovat výkon vašich vedoucích ve výrobě? Chybí jim základní dovednosti? V DMC již…
Zaměření kurzu, komu je kurz určen Kurz je určen pro pracovníky zákaznických center, kteří se každý den setkávají osobně se zákazníky. Cílem kurzu je…
Zaměření kurzu, komu je kurz určen Kurz je určen pro pracovníky CALL CENTER, kteří jsou v každodenním kontaktu s klienty po telefonu. Cílem kurzu je…
Samostatný a efektivní přístup k práci je klíčový pro úspěch, ale není vždy možné zvládnout vše sám. Kurz "Delegování" se zaměřuje na strategické…
Kurz "Zpětná vazba" se zaměřuje na rozvoj dovedností v poskytování i přijímání zpětné vazby. Účastníci získají hlubší porozumění konstruktivnímu a…
Integrovaný systém řízení (Integrated management system – IMS) je jednotný způsob vedení a řízení organizace, který mimo jiné splňuje požadavky pro…
Otázky bezpečnosti a ochrany zdraví při práci jsou obecně upraveny Zá- koníkem práce (Zákon č. 262/2006 Sb.). Ten ukládá celou řadu povinností a…
Určeno pro všechny zájemce, kteří se chtějí zdokonalit ve svých komunikačních dovednostech a zvládnout asertivní komunikaci. http://www.jubela.cz…
  „Spojujeme technologie, módu a umění moderního servisu 21. století.“ „Zákazníci jsou chytřejší než kdy předtím a hledají vyšší hodnotu. Chtějí…
Témata kurzu řízení a budování užitečnosti, efektivity, stability a dynamiky firemního systému řešení problémů firmy na úrovni příčin…
Témata kurzu základní techniky v procesu vyjednávání a jejich využití vyjednávací strategie a proces vyjednávání (příprava argumentů pro jednání…
  Proč mě stojí tolik námahy získat si pozornost druhých lidí? Proč mám pocit, že se s některými lidmi nedá normálně mluvit? Jak lze zvýšit…
O programu Mileniálové na pracovním trhu zaujímají čím dál větší podíl a přinášejí s sebou vlastní způsob práce. Pro firmy bude stále důležitější…
O programu Program Leading at the Speed of Trust je určen především lídrům a je zaměřen na posílení důvěry v týmech. Účastníci rozvíjejí svou…
nástroj pro rozvoj příprava rozhovoru práce s výstupy soulad s firemní strategií
důležité dovednosti příprava a postup při facilitaci
V obchodě hrají svou roli vztahy a nejen výkonností složky prodeje. Směr k prodeji vztahovému je směr, kterým se nutně musí vydat každá obchodní firma…
  Procvičíte si pravidla bezkonfliktního a cíleného poskytování zpětné vazby Kontrola - dozvíte se co, proč, jak a kdy kontorlovat…
  Význam delegování pro manažera a jeho tým – krátkodobé a dlouhodobé dopady (ne)kvalitního delegování Týmová připravenost – analýza týmů z…
  Jaké základní faktory dělají úspěšného obchodníka? Jak se na začátku jednání odlišit od konkurence a získat si respekt zákazníka? Jakým…
Nápady a reklama Naučíte se tvořit reklamu, kterou si zákazníci zapamatují Kreativita zaujme, kreativita prodává! Návody, tipy a tajné triky pro…
Naučíte se tvořit reklamu, kterou si zákazníci zapamatují Kreativita zaujme, kreativita prodává! Návody, tipy a tajné triky pro tvorbu úspěšných…
Zajímá Vás, jak měřit a rozvíjet motivaci svou a svých kolegů? Hledáte praktický nástroj, který dokáže kvantifikovat motivaci? Chcete tento…
Zaměříme se na jednu z nejdůležitějších komunikačních dovedností – a to jak dávat zpětnou vazbu. Dobře podaná zpětná vazba pomáhá pochopit naše…
Cíl: Maximalizovat potencionál možné strategické dohody pro všechny zainteresované strany a umožnit Vám i dalším účastníkům jednání lépe prosazovat…
Cíl: Osvojit si základní aspekty dovedností vyjednávat pod nátlakem, eliminovat násilí a agresivitu spojenou s netypickými metodami prosazování…
Dnešní doba klade čím dál větší nároky na Efektivní Time Management. Přejeme si uskutečnit celou řadu vlastních představ a plánů a k tomu neustále…
Facilitace pro lektory Jste lektoři a chcete účastníky svých kurzů aktivně zapojit a využít plný potenciál skupiny? Zajímá vás, co se skrývá pod…
Pokud dnes na něčem stojí svět, tak jsou to vztahy. Jejich budování však závisí právě na lidech. Účastníci se dozví, jak se moderní etiketa vyvíjí v…
Všechny kurzy připravuji vždy na míru pro konkrétního klienta podle jeho požadavků. Klíčem je cíl zadavatele a očekávaný přínos kurzu pro jeho…
Všechny kurzy připravuji vždy na míru pro konkrétního klienta podle jeho požadavků. Klíčem je cíl zadavatele a očekávaný přínos kurzu pro jeho…
Určeno pro všechny manažery nákupních oddělení, nákupčí a jejich asistenty, kteří cítí potřebu učinit prezentace své práce efektivnějšími. Cíl:…
Určeno pro asistentky, sekretářky, recepční, jejichž náplní práce je každodenní kontakt s partnery, kolegy, spolupracovníky, hosty v rozmanitých…
Účastníci kurzu si osvojí techniky přesvědčivé a srozumitelné prezentace. Posílí své sebevědomí při veřejném vystupování, naučí se získat zájem…
Kurz je zaměřen na rozšíření dovedností pro prezentování nových projektů, produktů, změn apod. Účastníci si osvojí umění zaujmout a přesvědčit…
Popis programu: Každý zaměstnanec má podle Zákoníku práce alespoň 1x za rok nárok na hodnotící rozhovor s nadřízeným. V současné době jsou takovéto…
Praktický kurz zaměřený na osvojení si pravidel společenského chování a jednání, důležitých ve VIP společnosti. Nonverbální prezentace, první dojem…
Společnost Commservis.com nabízí praktický výcvik (workshop) činnosti před kamerou a s mikrofonem, který se zaměřuje na odstraňování chyb těla, bariér…
Popis programu: „Příliš dlouhé! Demotivující! Zase jsme nic nevyřešili! To nám mohli poslat mailem.…….“ Připomíná  vám to něco? Tento trénink vám…