Manažerské kurzy

Manažerské kurzy - Výpis školení a kurzů na míru

Výpis 31013150 - chcete vidět všech 2474 kurzů zaregistrujte se
Seznam vzdělávacích témat slouží k první základní orientaci zákazníka při tvorbě určitého vzdělávacího modulu pro manažery a zaměstnance. Každé z…
Školicí program, který nabízíme, se může stát kompasem, mapou v zásadní přeměně Vaší organizace v podnik světové třídy, schopný trvale a globálně…
Školicí program, který nabízíme, se může stát kompasem, mapou v zásadní přeměně Vaší organizace v podnik světové třídy, schopný trvale a globálně…
Seminář je zaměřen na: poznání významu dobré logistiky pro prosperitu firmy zvýšení ekonomické akceschopnosti snižování nákladů omezení dopadu…
Seminář je zaměřen na: posílení schopnosti manažerů předvídat rizika v podnikatelské činnosti zvýšení akceschopnosti manažerů při zabraňování možným…
Jednotlivé moduly je možno libovolně kombinovat dle individuálních požadavků Vaší společnosti.
Jednotlivé moduly je možno libovolně kombinovat dle individuálních požadavků Vaší společnosti.
Čas je nejvzácnějším disponibilním zdrojem člověka, neboť je nenahraditelný. Základním problémem je odhad časových potřeb pro jednotlivé úkoly a…
Cílem vzdělávacího programu je seznámit účastníky s problematikou vyjednávání a v rámci interaktivních forem výuky si procvičit vybrané dovednosti…
Úzce specializovaný kurz, obvykle reagujících na aktuální potřebu klienta a doplňujících koncepční vzdělávání
Úzce specializovaný kurz, obvykle reagujících na aktuální potřebu klienta a doplňujících koncepční vzdělávání
Problémy se často zdají být neřešitelné, protože obvyklé metody řešení selhávají. Špičkoví trenéři volí nekonvenční postupy, aby uvedli do zamotané…
Činnost sama ještě nic neznamená. Teprve zaměření na určený cíl mobilizuje síly a vede k měřitelnému úspěchu. Obzvlášť to platí pro semináře a…
Účastníci Především začátečníci. Velikost skupiny: max. 16 účastníků. Cíle Vysvětlit a procvičit nejznámější metody a techniky řízení projektů tak,…
Účastníci Všichni zaměstnanci. Velikost skupiny: max. 16 účastníků. Cíle * analyzovat využívání vlastního času * určit osobní "časožrouty" *…
Metody práce : Action learning Řízená diskuse Přednáška Manažerské hry Inscenační metody Modelové příklady Creativ learning Případové studie…
Pro naplňování našeho poslání jsme vyvinuli vlastní unikátní metodiku SOLUTIONS Focused s podtitulem "Koučování k výsledkům" představující jedinečnou…
Pro naplňování našeho poslání jsme vyvinuli vlastní unikátní metodiku SOLUTIONS Focused s podtitulem "Koučování k výsledkům" představující jedinečnou…
Statistické metody v praxi
Klademe důraz nejen na získání znalostí, ale především preferujeme trénink a výcvik dovedností. Náš způsob práce umožňuje sebepoznání, jehož rozvoj je…
Klademe důraz nejen na získání znalostí, ale především preferujeme trénink a výcvik dovedností. Náš způsob práce umožňuje sebepoznání, jehož rozvoj je…
Ciele: Po absolvovaní tréningu budú účastníci: * vedieť charakterizovať pracovný konflikt, jeho príčiny a fázy vývoja pracovného konfliktu s…
Ciele: * byť schopný charakterizovať jednotlivé typy osobností, ich správanie, vycítiť ich potreby a pocity * vedieť byť sociálne zdatný,…
Spoločenské správanie v praxi   Typ aktivity: Seminár Dĺžka trvania: 24 hodín (3 dni) Kód: MJBS007   Obsah aktivity: Základy komunikačných zručností História…
Mobbing - psychický teror na pracovisku   Typ aktivity: Seminár Dĺžka trvania: 8 hodín (+podľa potrieb) Kód: MJBS008   Obsah aktivity: ČO JE MOBBING, ciele…
Vyučují lektoři s bohatými praktickými a teoretickými zkušenostmi. Školení probíhá na základě požadavků objednatele "na klíč" Po absolvování…
Vyučují lektoři s bohatými praktickými a teoretickými zkušenostmi. Školení probíhá na základě požadavků objednatele "na klíč" Po absolvování…
Training Overview: Participants will learn how to create a custom-designed Marketing Communications (Marcoms) plan optimized to achieve “total…
Training Overview: In the global business environment, it is imperative to be able to communicate cross culturally and understand diverse perspectives…
* Outdoorový trénink pro týmovou spolupráci * Budování týmu, týmová spolupráce * Komunikace v týmu, týmová soudržnost * Týmové řešení problémů
* Vedení lidí * Interpersonální dovednosti manažera * Vedení pracovního týmu * Zvládání konfliktních a emocionálně vypjatých situací při vedení lidí *…
  Efektivní řízení není možné bez kvalitních informací. V tomto kurzu se nefinanční manažeři seznámí se systémem účetního zobrazení procesů…
ento kurz je vhodný pro vyšší nefinanční manažery a ředitele nebo mladé finanční analytiky, kteří budou seznámeni s teorií a praxí finančních…
Asertivita je klíčovou komunikační dovedností potřebnou nejen v pracovním, ale také v našem soukromém životě. Asertivní lidé jsou efektivnější při…
Komunikujeme neustále. Ale víme, jak se chovat v nejčastějších komunikačních situacích? Jak zlepšit své komunikační a přesvědčovací schopnosti? Umění…
...a my odpovídáme z praxe : Jak Brain Fitness může fungovat? Má tato metoda vedlejší účinky?Nemá a mít nemůže. Jde o proces učení. Mozek ukládá nové…
Cesta k vašim vyšším prodejům vede přes nás. Objížďka? Nikoli, zkratka. CÍLE KURZU poskytnout účastníkům nástroje pro vytváření a…
Kvalita a profesionální zvládnutí prezentace často určuje rozdíl mezi úspěchem a neúspěchem. Úroveň prezentačních dovedností je jedním z kritických…
CÍLE MODULU: Účastníci budou vědomě volit reakce v období krize    a připravovat přechod k jejich aktivnímu ovlivňování. Budou využívat vhodné metody…
CÍLE MODULU: Získáte náhled a systémový přístup k efektivnímu výkonu své manažerské práce. Dokážete lépe uplatňovat strategii i taktiku a používat…
Snem i cílem mnoha vědců, badatelů, ale i běžných lidí, je najít způsob jak cestovat časem. Pro nás však nebude problém vrátit se o několik staletí…
Komu je kurz určen: manažeři, lektoři, trenéři, interní koučové, supervizoři, teamleadeři Cíl a přínos: Pochopit významnost zpětné vazby jako vysoce…
Komu je kurz určen: asistentky, sekretářky, referentky mající v náplni práce záležitosti týkající se vedení sekretariátu i recepce Cíl a přínos:…
Naučte se řídit diskusi ve skupině a dovést ji k užitečným závěrům v přiměřeném čase. Stanovte jasná pravidla, která se budou při poradách dodržovat.…
Poznejte svůj preferovaný styl vedení. Naučte se využívat různé styly k efektivní práci s vaším týmem.   Profil absolventa zná styly vedení podle…
*Určeno pro: *..... *Cíl: *............... * Obsah: * ............... * ............... * ............... * ............... * ............... * .....…
*Určeno pro: *..... *Cíl: *............... * Obsah: * ............... * ............... * ............... * ............... * ............... * .....…
Seznámení se se zásadami krizové komunikace, praktická výuka tvorby krizových strategií a krizových týmů formou koučování, aplikace krizové komunikace…