|    Délka trvání semináře : 8 pracovních hodin Program : Úvod 1. Osobnostní předpoklady optimálního chování v organizaci 2. Hodnoty, kultura, etika a…    |  
|    Seznam vzdělávacích témat slouží k první základní orientaci zákazníka při tvorbě určitého vzdělávacího modulu pro manažery a zaměstnance. Každé z…    |  
|    Seznam vzdělávacích témat slouží k první základní orientaci zákazníka při tvorbě určitého vzdělávacího modulu pro manažery a zaměstnance. Každé z…    |  
|    Dvoudenní trénink pro max. 12 účastníků Cílem tréninku určeného již fungujícím týmům je zvýšení schopnosti a ochoty spolupracovat, odstranění…    |  
|    Školicí program, který nabízíme, se může stát kompasem, mapou v zásadní přeměně Vaší organizace v podnik světové třídy, schopný trvale a globálně…    |  
|    Školicí program, který nabízíme, se může stát kompasem, mapou v zásadní přeměně Vaší organizace v podnik světové třídy, schopný trvale a globálně…    |  
|    Naše vysoce efektivní nástroje úspěšně podpořily přední české i nadnárodní společnosti. Naše expertýza společně s detailní znalostí trhu garantují…    |  
|    Naše vysoce efektivní nástroje úspěšně podpořily přední české i nadnárodní společnosti. Naše expertýza společně s detailní znalostí trhu garantují…    |  
|    Pro koho je kurs určen: všechny úrovně řízení Obsah: lidský faktor jako konkurenční nástroj,klíčové personální činnosti manažera : výběr, program,…    |  
|    Pro koho je kurs určen: manažerům, vedoucím týmů, mistrům, vedoucím oddělení Obsah : - autorita a odpovědnost - nejčastější problémy a chyby při…    |  
|    Seminář je zaměřen na: poznání obsahu a funkce pojmu "firemní kultura" vyšší míru poznání současné firemní kultury, jejích pozitivních a příp. i…    |  
|    Seminář je zaměřen na: vysvětlení, co je konflikt místo konfliktu v životě organizace rozpoznání nejčastějších příčin konfliktů v praxi účastníků…    |  
|    Jednotlivé moduly je možno libovolně kombinovat dle individuálních požadavků Vaší společnosti.    |  
|    Jednotlivé moduly je možno libovolně kombinovat dle individuálních požadavků Vaší společnosti.    |  
|    Cílem vzdělávacího programu je seznámit účastníky s rolí působivého image jako předpokladu pro úspěšnou pracovní kariéru. Účastníci se seznámí s…    |  
|    Manažeři musí mít formální i neformální autoritu vzhledem ke svým spolupracovníkům, zákazníkům i konkurentům. Musí správně prezentovat sebe i svou…    |  
|    Naším cílem v rámci firemního vzdělávání je stát se partnerem, který v rámci dlouhodobé spolupráce bude pružně reagovat na požadavky firem a…    |  
|    Naším cílem v rámci firemního vzdělávání je stát se partnerem, který v rámci dlouhodobé spolupráce bude pružně reagovat na požadavky firem a…    |  
|    Úzce specializovaný kurz, obvykle reagujících na aktuální potřebu klienta a doplňujících koncepční vzdělávání    |  
|    Úzce specializovaný kurz, obvykle reagujících na aktuální potřebu klienta a doplňujících koncepční vzdělávání    |  
|    Ztráty třením, chod naprázdno, nedorozumění - to všechno omezuje výkon podniku. V prodeji, projekční práci i v podnikovém vzdělávání. Příčinou toho…    |  
|    Ztráty třením, chod naprázdno, nedorozumění - to všechno omezuje výkon podniku. V prodeji, projekční práci i v podnikovém vzdělávání. Příčinou toho…    |  
|    Vzdělávací projekty, které jsme schopni zpracovat a které se z hlediska délky trvání pohybují od jednodenních seminářů a workshopů až po dlouhodobé…    |  
|    Vzdělávací projekty, které jsme schopni zpracovat a které se z hlediska délky trvání pohybují od jednodenních seminářů a workshopů až po dlouhodobé…    |  
|    Úvod do problematiky prezentací. Plánování prezentace. Příprava prezentace. * Struktura prezentace. * Principy vnímání a pozornosti posluchačů.…    |  
|    Popis programu: MOTIVACE je souhrn aktivit vedoucích k vytvoření předpokladů vedoucích k ochotě zaměstnanců /koučovaných, dosáhnout změny. Koučování se…    |  
|    Popis programu: Jak zvýšit motivaci lidí? Jak aktivizovat lidi k vyšším výkonům? Jak odhalit „proč“ to nejde? Jak vést lidi k větší odpovědnosti za…    |  
|    Význam rozhovorů s podřízenými a jejich zvláštnosti Příprava a správné vedení přijímacího rozhovoru Vytýkací rozhovor Motivační rozhovor Hodnotící…    |  
|    Podklady pro rozhodnutí Strategie Strategické priority Plánování nejistoty Proč strategie Proč měnit strategii Co chceme vytvořit Podpora vize    |  
|    Účastníci Vedoucí zaměstnanci (všechny úrovně) a specialisté. Velikost skupiny: max. 16 účastníků. Cíle * Vysvětlit proces změny. * Umožnit…    |  
|    Účastníci ? Vedoucí zaměstnanci (všechny úrovně) a specialisté. Velikost skupiny do 16 účastníků. Cíle ? Identifikace příležitostí pro inovace. ?…    |  
|    Zákaznicky orientované řízení    |  
|    Metody práce : Action learning Řízená diskuse Přednáška Manažerské hry Inscenační metody Modelové příklady Creativ learning Případové studie…    |  
|    Metody práce : Action learning Řízená diskuse Přednáška Manažerské hry Inscenační metody Modelové příklady Creativ learning Případové studie…    |  
|    Pro naplňování našeho poslání jsme vyvinuli vlastní unikátní metodiku SOLUTIONS Focused s podtitulem "Koučování k výsledkům" představující jedinečnou…    |  
|    Pro naplňování našeho poslání jsme vyvinuli vlastní unikátní metodiku SOLUTIONS Focused s podtitulem "Koučování k výsledkům" představující jedinečnou…    |  
|    Řídit znamená: plánovat, realizovat, měřit a zlepšovat (PDCA)    |  
|    Řídit znamená: plánovat, realizovat, měřit a zlepšovat (PDCA)    |  
|    Vzdělávací a rozvojové programy jsou dlouhodobé aktivity o rozsahu několika desítek hodin. Připravujeme je na míru pro jednitlivé firmy, stejně jako…    |  
|    Vzdělávací a rozvojové programy jsou dlouhodobé aktivity o rozsahu několika desítek hodin. Připravujeme je na míru pro jednitlivé firmy, stejně jako…    |  
|    Vzdělávání je neustávající lidská potřeba. Ať chceme, nebo nechceme, celý život nás provází proces učení, vyhodnocování zkušeností, anylýza příčin,…    |  
|    Vzdělávání je neustávající lidská potřeba. Ať chceme, nebo nechceme, celý život nás provází proces učení, vyhodnocování zkušeností, anylýza příčin,…    |  
|    Ciele: * vedieť charakterizovať jednotlivé typy porád a vedieť definovať základné pravidlá pre prípravu a vedenie porady * mať vyskúšané…    |  
|    Ciele: * naučiť sa efektívnej prezentácii s upútaním obecenstva * vedieť pripraviť štruktúru a celý scenár prezentácie * zvládnuť…    |  
|    Marketing pre stredný a vyšší manažment   Typ aktivity: Tréning Dĺžka trvania: 1, 2 dni Kód: MJBT008   Obsah aktivity: Marketing - vysvetlenie kľúčových…    |  
|    Kreatívne riešenie problémov v internom prostredí komunikácie   Typ aktivity: Tréning Dĺžka trvania: 8 hodín (1 deň) Kód: MJBT007   Obsah aktivity: tvorivosť…    |  
|    Vyučují lektoři s bohatými praktickými a teoretickými zkušenostmi. Školení probíhá na základě požadavků objednatele "na klíč" Po absolvování…    |  
|    Vyučují lektoři s bohatými praktickými a teoretickými zkušenostmi. Školení probíhá na základě požadavků objednatele "na klíč" Po absolvování…    |  
|    Obsah kurzu: výkon a co ho ovlivňuje, výkonová motivace interpersonální klima na pracovišti zaměření na výkon nebo klima v pracovní skupině Určeno pro…    |