Jakým způsobem se rozhodujeme, ukázka dvou směrů myšlení – rychlého a pomalého Práce našeho mozku a jeho dopady na náš úsudek – racionální… |
Kurz pro vedoucí pracovníky, liniové manažery a střední management v rozsahu 2 školících dnů (16 hodin), jeho obsah je založen na britském a americkém… |
Termín: 31. 5. 2017 Miesto: Bratislava Cena: 5600 Kč + DPH 200 € + DPH Počet výukových dní: 1 (8 vyučovacích hodín)… |
Chcete mít lepší výsledky a zároveň být spokojení? Kreativnější nápady? Méně stresu? Více energie? Toto vše závisí na tom, jakou část mysli… |
Všichni máme nějaké cíle. Máme profesní cíle, kde chceme být za rok, za dva nebo za deset let. Máme osobní cíle v oblasti zdraví a kondice, rodinné… |
Cíl: Osvětlit a prohloubit znalosti specifických procesů, které jsou typické při skupinové práci (Co přináší skupinová dynamika do pracovního výkonu… |
Cíl: Poskytnout účastníkům základní informace a přehled hlavních otázek a problémů, které se objevují při zadávání, přípravě, realizaci a ukončování… |
Základní info Tento modul poskytuje jednotlivcům praktické dovednosti potřebné k vytvoření „učení a zdokonalování“ IT organizace se silným a účinným… |
Základní info Třídenní certifikační kurz ITIL® 4 Leader: Digital & IT Strategy se zaměřuje na výzvy spojené s rozvojem digitální strategie a… |
Profesionální asistentka jako podpora managementu Principy a zásady efektivní komunikace Druhy komunikace Principy strukturované komunikace… |
Dostáváte se do situací, kdy souhlasíte s něčím, co vám následně nevyhovuje? Váháte, když si máte o něco říci? Je pro vás náročné odmítat? Potřebujete… |
Kurz připravuje posluchače ke složení certifikační zkoušky úrovně Practitioner EXIN BCS Requirement Engineering, která je součástí kvalifikačního… |
Posledních několik let je charakteristických širokým rozšířením agilních metod v odvětví vývoje informačních systémů. To je možné považovat za reakci… |
Cíl kurzu: Získání povědomí o provedení ověření úrovně sociální odpovědnosti ve firmě prostřednictvím interního auditu, podstatě standardu SA 8000 a… |
Cíl kurzu: Pochopení přínosů práce s rizikovými scénáři dovolí účastníkům jednodenního kurzu přejít ze zkoumání obecných hrozeb na tvorbu a rozvíjení… |
Skupiny s omezeným počtem účastníků, kde každý účastník několikrát vystoupí ve formálních cvičeních, improvizacích a osobních prezentacích… |
Tento trénink je určen všem, kteří vyjednávají. Optimalizuje přípravnou fázi, strategii přístupu, kreativitu a taktiku. Účastníci získají základní… |
Chcete umět vést skupinové diskuse tak, aby byly efektivní, držely se tématu a směřovaly k užitečným výstupům? Absolvujte třídenní kurz Ucelený základ… |
Určeno pro všechny manažery nákupních oddělení, nákupčí a jejich asistenty, kteří cítí potřebu učinit prezentace své práce efektivnějšími. Cíl:… |
Určeno pro koučované i manažerům - zadavatelům koučování pro své spolupracovníky. Seminář je zaměřen na pochopení principů účinnosti koučinku a nabízí… |
Programy jsou zaměřeny na cílené, promyšlené a strukturované budování a rozvíjení pracovních týmů a jejich tvůrčího a výkonového potenciálu. Efektivní… |
Kurz je zaměřen na seznámení účastníků s postupy, které umožní minimalizovat dopady negativních postojů při realizaci změn ve firmě. Chyby se mohou… |
Zakázkové tréninky vycházejí vždy z analýzy tréninkových potřeb. Analýza tréninkových potřeb napomáhá: * k definování konkrétních tréninkových potřeb… |
Zakázkové tréninky vycházejí vždy z analýzy tréninkových potřeb. Analýza tréninkových potřeb napomáhá: * k definování konkrétních tréninkových potřeb… |
Assessment center nabízí komplexní přístup k hodnocení pracovníků. Využívá kombinaci standardních psychodiagnostických nástrojů (pohovory, dotazníky… |
Ve spolupráci s psychology, pedagogy a komunikačními analytiky jsme připravili manažerské zátěžové testy. Jejich smyslem je ověření si manažerových… |
Vyjednávání a přesvědčování. |
Asertivita jako nástroj komunikace. |
Obchodní dovednosti (prodej, nákup) Rozvoj a prohloubení obchodních dovedností a znalostí. Osvojení si aktuálních dovedností, nástrojů, metod… |
Zvládání stresu, psychohygiena a relaxace Účastníci se seznámí s technikami regulace zátěže, naučí se strategie přístupu k náročným situacím, naučí se… |
* Podmínky a znaky úspěšných a neúspěšných pracovních týmů (V, SD, PS, PC). * Tajemství úspěchu = poznání a cílené ovlivňování jednotlivých faktorů… |
Kurz je určen pro všechny pracovníky, kteří prezentují svou nabídku a své názory před zákazníky, spolupracovníky, podřízenými a také před veřejností.… |
Cílem kurzu je seznámení s problematikou komunikace v týmu a způsoby překonávání komunikačních bariér, nácvik komunikačních dovedností. Rozvoj týmové… |
Základná štruktúra inštruktáže: Kontext Kúsok po kúsku Prax Príprava instruktáže je klúč k úspechu Spôsob inštruktáže… |
Ako nás kultúra programuje Slováci očami ostatných národov Interkulturálne jednánie a komunikácia Kľúčová myšlienka: … |
Stress management |
Time management |
Motto: "Časně jít na kutě,časně zas vstát zdraví dá, moudrost dá, pořádný plat." Benjamin Franklin Rozsah: 2dny Témata: ? Organizace času ? Co je… |
Motto: " Nechci,aby vychovatel stále jenom sám vynalézal a mluvil,chci,aby nechával také mluvit žáky.Čistě knižní učenost,jaká protivná učenost!"… |
cíl tréninku: naučit se umění aktivně naslouchat a jistě komunikovat, efektivně delegovat, přimět k vyššší výkonnosti, zvládat konfliktní a… |
možnost osvojit si nový přístup ke komunikaci založený na vědeckých poznatcích o tom, jak pracuje lidský mozek, účastníci se učí na zkušenostech z… |
Seminář je určen vedoucím a klíčovým pracovníkům firem a organizacím, kteří mají velký vliv nebo moc ve svém pracovním prostředí. Účastníci semináře… |
Délka trvání semináře : 8 pracovních hodin Program : Úvod 1. Osobnostní předpoklady optimálního chování v organizaci 2. Hodnoty, kultura, etika a… |
Seznam vzdělávacích témat slouží k první základní orientaci zákazníka při tvorbě určitého vzdělávacího modulu pro manažery a zaměstnance. Každé z… |
Seznam vzdělávacích témat slouží k první základní orientaci zákazníka při tvorbě určitého vzdělávacího modulu pro manažery a zaměstnance. Každé z… |
Dvoudenní trénink pro max. 12 účastníků Cílem tréninku určeného již fungujícím týmům je zvýšení schopnosti a ochoty spolupracovat, odstranění… |
Školicí program, který nabízíme, se může stát kompasem, mapou v zásadní přeměně Vaší organizace v podnik světové třídy, schopný trvale a globálně… |
Školicí program, který nabízíme, se může stát kompasem, mapou v zásadní přeměně Vaší organizace v podnik světové třídy, schopný trvale a globálně… |
Naše vysoce efektivní nástroje úspěšně podpořily přední české i nadnárodní společnosti. Naše expertýza společně s detailní znalostí trhu garantují… |