Manažerské kurzy

Manažerské kurzy - Výpis školení a kurzů na míru

Výpis 24012450 - chcete vidět všech 4672 kurzů zaregistrujte se
Workshop Netradiční vedení týmů s využitím NLP se zaměřuje spojení klasických přístupů ve vedení lidí s metodami používanými v NLP a systemiky…
Tok hodnot obsahuje všechny kroky, které jsou v současné době prováděny za účelem dodání produktů a služeb koncovým uživatelům a zákazníkům, ať už…
V kurze sa zameriavame na efektívnu realizáciu štandardizovaných kurzov i na to, ako si kurz „vyskladať", aby bol dynamický, atraktívny a zároveň…
Hodnocení pomocí Balance managementu je unikátní v tom, že je založeno na asociaci barev a poskytuje tak nezkreslenou zpětnou vazbu na jednotlivé…
Zaměření programu, komu je program určen Kurz je určen všem manažerům, ale i neformální lídrům, kteří vědí, že pro úspěch je třeba neustálý rozvoj…
Zaměření kurzu, komu je kurz určen V pracovním prostředí i v osobním životě se denně dostáváme do konfliktních situací. Chceme-li si udržet vliv na…
Témata: - komunikace a mediální komunikace - vystupování před veřejností Místo konání: - prakticky kdekoliv
Témata: - vedení obchodního jednání - prezentační dovednosti - řešení problémových situací apod.
příprava rétorika při argumentaci flexibilita
různé druhy situací při vedení lidí jak situace správně uřídit
Profesionální asistentka jako podpora managementu Principy a zásady efektivní komunikace Druhy komunikace Principy strukturované komunikace…
Obsah: * Základní principy týmové spolupráce * Týmové způsobilosti * Úvod do teorie osobnosti, ze které vychází metodika týmových rolí (transakční…
Určeno pro koučované i manažerům - zadavatelům koučování pro své spolupracovníky. Seminář je zaměřen na pochopení principů účinnosti koučinku a nabízí…
Cieľ kurzu: Využitie SPC, aplikácia SPC v neštandardných situáciách. Kurz je určený vedúcim pracovníkom zodpovedným za kvalitu výroby a služieb…
Cieľ kurzu: V náväznosti na PM I. pochopiť riadenie projektu vo vzájomných väzbách medzi rozhodujúcimi prvkami, ako je riadenie cieľov a úloh v jeho…
Voľba mezi súhlasom a nesúhlasom nie je rozhodovanie Hľadajte viac variant, hodnoťte ich a zvoľte vždy tu najvýhodnejšiu Riziko a…
Čo to je konflikt, otvorený a skrytý konflikt Príčiny konfliktov Nutný a užitečný konflikt: zavádzanie inovacií a zmien …
Pro koho je kurz přínosný? Kurz je určen vedoucím a manažerům kvality laboratoře se základními znalostmi systémů managementu, kteří si chtějí své…
Pro koho je kurz přínosný? Kurz je určen pro vedoucí zkušební, kalibrační a zdravotnické laboratoře. Kurz je vhodný jak pro začínající vedoucí…
Kurz připravuje posluchače ke složení certifikační zkoušky úrovně Practitioner EXIN BCS Requirement Engineering, která je součástí kvalifikačního…
Posledních několik let je charakteristických širokým rozšířením agilních metod v odvětví vývoje informačních systémů. To je možné považovat za reakci…
Určení programu: Program Work-Life Balance je určen všem, kdo chtějí zvýšit svoji pracovní výkonnost a zároveň získat více času pracovní, osobní a…
Řízení kvality na zakázku.
Kurzy šité na míru veřejné správě.
Six Sigma je velmi účinný nástroj řízení výroby, umožňující až dramatické zvýšení kvality a snížení nákladů. Je to metoda, která se stala základem…
Kurz je určen pro: pracovníky útvarů řízení jakosti, interní a externí auditory a odborníky firem, pro zmocněnce jakosti a vedení firem, doporučen…
  Jaké jsou základní parametry, které drží tým pohromadě? Existuje způsob, jak udržet tým v dobré i zlém a to dlouhodobě? Je možné předcházet…
  Co potřebuje firma nutně ke svému fungování bez ohledu na kvalitu personálu? Jak mohou majitelé a nejvyšší management usnadnit produkci…
 Kurz je zaměřen na získání doporučených postupů při stanovování míry rizika v rámci realizovaných projektů. Plánovité zacházení s riziky je nutné…
Kurz je zaměřen na objasnění základních schémat a postupů pro osvojení si analytického způsobu rozhodování. Je založen na řešení řady případových…
The purpose of this course is to explore, within a multicultural context, what is meant by leadership, with a focus on leadership throughout the…
This course provides an overview of the design, control, and improvement of manufacturing and service production systems. Topics include quantitative…
Zakázkové tréninky vycházejí vždy z analýzy tréninkových potřeb. Analýza tréninkových potřeb napomáhá: * k definování konkrétních tréninkových potřeb…
Zakázkové tréninky vycházejí vždy z analýzy tréninkových potřeb. Analýza tréninkových potřeb napomáhá: * k definování konkrétních tréninkových potřeb…
Na základě zkušeností z desítek mediálních školení jsme připravili speciální mediální trénink pro manažery a vedoucí pracovníky firem i státních…
Výběr institucí v regionu, jejich struktura, výběr a oslovení „správných lidí“, hledání prostoru pro spolupráci, komunikace s nimi. Dle potřeb a…
Prezentační dovednosti manažera.
Strategické vyjednávání.
Manažeři v obchodních organizacích stráví denně okolo 85 - 99% komunikací (Zelko a Dance,1965). Správná a efektivní komunikace v rámci firemního…
Vyjednávání – negociační dovednosti. Účastníci se naučí používat vyjednávání jako účelný nástroj. Osvojí si techniky přesvědčování a vyjednávání…
Prezentační dovednosti Účastníci se naučí techniky pro předávání vlastních myšlenek a informací. Získají sebedůvěru pro vystupování a projev. Osvojí si…
* Vyjednávání a vyjednavači v krizových situacích (V, SD, ST, PC). * Základ = komplexní příprava vyjednávání zahrnující nejrůznější typy krizových…
* Základní poslání řídícího pracovníka (V, SD). * Standardy způsobilosti řídícího pracovníka v systému řízení jakosti (V, SD, PS). * Řízení pomocí…
Určeno: Manažerům, kteří se ocitají v pozici, kdy školí své podřízené. Cíle semináře: Naučit se hlavním zásadám a principům práce, které lze…
Určeno: Výkonným manažerům a těm, kteří se na manažerskou funkci připravují. Cíle semináře: Získáte všeobecný přehled o roli manažera, o…
Seminář je určen pro manažery, kteří se často dostávají do stresových situací, mají sklony k workaholismu a zanedbávání péče o své duševní a tělesné…
Kurz je určen pro pracovníky, kteří často řeší různé problémové a konfliktní situace se spolupracovníky, zákazníky, s veřejností a chtějí se naučit…
Krizový management
Náročné rozhovory