Workshop Netradiční vedení týmů s využitím NLP se zaměřuje spojení klasických přístupů ve vedení lidí s metodami používanými v NLP a systemiky… |
Tok hodnot obsahuje všechny kroky, které jsou v současné době prováděny za účelem dodání produktů a služeb koncovým uživatelům a zákazníkům, ať už… |
V kurze sa zameriavame na efektívnu realizáciu štandardizovaných kurzov i na to, ako si kurz „vyskladať", aby bol dynamický, atraktívny a zároveň… |
Hodnocení pomocí Balance managementu je unikátní v tom, že je založeno na asociaci barev a poskytuje tak nezkreslenou zpětnou vazbu na jednotlivé… |
Zaměření programu, komu je program určen Kurz je určen všem manažerům, ale i neformální lídrům, kteří vědí, že pro úspěch je třeba neustálý rozvoj… |
Zaměření kurzu, komu je kurz určen V pracovním prostředí i v osobním životě se denně dostáváme do konfliktních situací. Chceme-li si udržet vliv na… |
Témata: - komunikace a mediální komunikace - vystupování před veřejností Místo konání: - prakticky kdekoliv |
Témata: - vedení obchodního jednání - prezentační dovednosti - řešení problémových situací apod. |
příprava rétorika při argumentaci flexibilita |
různé druhy situací při vedení lidí jak situace správně uřídit |
Profesionální asistentka jako podpora managementu Principy a zásady efektivní komunikace Druhy komunikace Principy strukturované komunikace… |
Obsah: * Základní principy týmové spolupráce * Týmové způsobilosti * Úvod do teorie osobnosti, ze které vychází metodika týmových rolí (transakční… |
Určeno pro koučované i manažerům - zadavatelům koučování pro své spolupracovníky. Seminář je zaměřen na pochopení principů účinnosti koučinku a nabízí… |
Cieľ kurzu: Využitie SPC, aplikácia SPC v neštandardných situáciách. Kurz je určený vedúcim pracovníkom zodpovedným za kvalitu výroby a služieb… |
Cieľ kurzu: V náväznosti na PM I. pochopiť riadenie projektu vo vzájomných väzbách medzi rozhodujúcimi prvkami, ako je riadenie cieľov a úloh v jeho… |
Voľba mezi súhlasom a nesúhlasom nie je rozhodovanie Hľadajte viac variant, hodnoťte ich a zvoľte vždy tu najvýhodnejšiu Riziko a… |
Čo to je konflikt, otvorený a skrytý konflikt Príčiny konfliktov Nutný a užitečný konflikt: zavádzanie inovacií a zmien … |
Pro koho je kurz přínosný? Kurz je určen vedoucím a manažerům kvality laboratoře se základními znalostmi systémů managementu, kteří si chtějí své… |
Pro koho je kurz přínosný? Kurz je určen pro vedoucí zkušební, kalibrační a zdravotnické laboratoře. Kurz je vhodný jak pro začínající vedoucí… |
Kurz připravuje posluchače ke složení certifikační zkoušky úrovně Practitioner EXIN BCS Requirement Engineering, která je součástí kvalifikačního… |
Posledních několik let je charakteristických širokým rozšířením agilních metod v odvětví vývoje informačních systémů. To je možné považovat za reakci… |
Určení programu: Program Work-Life Balance je určen všem, kdo chtějí zvýšit svoji pracovní výkonnost a zároveň získat více času pracovní, osobní a… |
Řízení kvality na zakázku. |
Kurzy šité na míru veřejné správě. |
Six Sigma je velmi účinný nástroj řízení výroby, umožňující až dramatické zvýšení kvality a snížení nákladů. Je to metoda, která se stala základem… |
Kurz je určen pro: pracovníky útvarů řízení jakosti, interní a externí auditory a odborníky firem, pro zmocněnce jakosti a vedení firem, doporučen… |
Jaké jsou základní parametry, které drží tým pohromadě? Existuje způsob, jak udržet tým v dobré i zlém a to dlouhodobě? Je možné předcházet… |
Co potřebuje firma nutně ke svému fungování bez ohledu na kvalitu personálu? Jak mohou majitelé a nejvyšší management usnadnit produkci… |
Kurz je zaměřen na získání doporučených postupů při stanovování míry rizika v rámci realizovaných projektů. Plánovité zacházení s riziky je nutné… |
Kurz je zaměřen na objasnění základních schémat a postupů pro osvojení si analytického způsobu rozhodování. Je založen na řešení řady případových… |
The purpose of this course is to explore, within a multicultural context, what is meant by leadership, with a focus on leadership throughout the… |
This course provides an overview of the design, control, and improvement of manufacturing and service production systems. Topics include quantitative… |
Zakázkové tréninky vycházejí vždy z analýzy tréninkových potřeb. Analýza tréninkových potřeb napomáhá: * k definování konkrétních tréninkových potřeb… |
Zakázkové tréninky vycházejí vždy z analýzy tréninkových potřeb. Analýza tréninkových potřeb napomáhá: * k definování konkrétních tréninkových potřeb… |
Na základě zkušeností z desítek mediálních školení jsme připravili speciální mediální trénink pro manažery a vedoucí pracovníky firem i státních… |
Výběr institucí v regionu, jejich struktura, výběr a oslovení „správných lidí“, hledání prostoru pro spolupráci, komunikace s nimi. Dle potřeb a… |
Prezentační dovednosti manažera. |
Strategické vyjednávání. |
Manažeři v obchodních organizacích stráví denně okolo 85 - 99% komunikací (Zelko a Dance,1965). Správná a efektivní komunikace v rámci firemního… |
Vyjednávání – negociační dovednosti. Účastníci se naučí používat vyjednávání jako účelný nástroj. Osvojí si techniky přesvědčování a vyjednávání… |
Prezentační dovednosti Účastníci se naučí techniky pro předávání vlastních myšlenek a informací. Získají sebedůvěru pro vystupování a projev. Osvojí si… |
* Vyjednávání a vyjednavači v krizových situacích (V, SD, ST, PC). * Základ = komplexní příprava vyjednávání zahrnující nejrůznější typy krizových… |
* Základní poslání řídícího pracovníka (V, SD). * Standardy způsobilosti řídícího pracovníka v systému řízení jakosti (V, SD, PS). * Řízení pomocí… |
Určeno: Manažerům, kteří se ocitají v pozici, kdy školí své podřízené. Cíle semináře: Naučit se hlavním zásadám a principům práce, které lze… |
Určeno: Výkonným manažerům a těm, kteří se na manažerskou funkci připravují. Cíle semináře: Získáte všeobecný přehled o roli manažera, o… |
Seminář je určen pro manažery, kteří se často dostávají do stresových situací, mají sklony k workaholismu a zanedbávání péče o své duševní a tělesné… |
Kurz je určen pro pracovníky, kteří často řeší různé problémové a konfliktní situace se spolupracovníky, zákazníky, s veřejností a chtějí se naučit… |
Krizový management |
Náročné rozhovory |