| Školicí program, který nabízíme, se může stát kompasem, mapou v zásadní přeměně Vaší organizace v podnik světové třídy, schopný trvale a globálně… |
| Školicí program, který nabízíme, se může stát kompasem, mapou v zásadní přeměně Vaší organizace v podnik světové třídy, schopný trvale a globálně… |
| Seminář pro všechny zaměstnance (manažery i ne-manažery)*). Seminář uvádí účastníky do principů skandinávského managementu a motivuje je k projevování… |
| The Life Orientations Method Praktická cesta k osobnímu rozvoji Life Orientations metoda je praktický přístup, jak efektivně komunikovat a… |
| Naše vysoce efektivní nástroje úspěšně podpořily přední české i nadnárodní společnosti. Naše expertýza společně s detailní znalostí trhu garantují… |
| Určeno pro: manažery všech úrovní a jejich zástupce Obsah: * komunikační toky v organizaci a odpovědnost mistra (výklad, beseda) - pravidla pro… |
| Pro koho je kurs určen: všechny úrovně řízení Obsah kursu (osnova): - komunikace v týmu a komunikační bariéry - nejčastější problémy porad, jejich… |
| Cílová skupina kurzu Síla stability: Pracovníci na všech úrovních, kteří jsou vystaveni vysoké míře stresu a usilují o směřování k životní stabilitě.… |
| Cílová skupina: pracovníci na všech úrovních a ve všech oblastech, neboť efektivní komunikace se stala nezbytnýn předpokladem fungování vztahů a… |
| Seminář je zaměřen na: význam definování, znalost a důležitost akceptace strategie pro řídící práci aktivní postoj v přebírání odpovědnosti za… |
| Seminář je zaměřen na: seznámení účastníků s principy procesního řízení poznat zásad a technik procesního řízení získat základních znalostí o… |
| Cílem semináře je připravit účastníky na efektivní výběr nových zaměstnanců. Praxe ukazuje, že se budoucí zaměstnavatel intuitivně rozhodne o přijetí… |
| Součástí vzdělávacích programů je i tento modul. Osobní image je základní devizou každého zaměstnance a je nedílnou součástí image firmy. |
| Cíl Poskytnout konkrétnímu managerovi nebo obchodníkovi efektivní zpětnou vazbu o jeho dovednostech v reálném prostředí firmy nebo u zákazníka… |
| Cíl Řešení konkrétních firemních vizí, strategií, problému s uplatněním metod tvořivého myšlení a překonání komunikačních bariér v týmu (např.… |
| Jednotlivé moduly je možno libovolně kombinovat dle individuálních požadavků Vaší společnosti. |
| Jednotlivé moduly je možno libovolně kombinovat dle individuálních požadavků Vaší společnosti. |
| Cílem vzdělávacího programu je seznámit účastníky s technikami pro skupinovou analýzu problému a hledání řešení. Účastníci se seznámí s vybranými… |
| Komunikační návyky, předpoklady správného fungování komunikace, odstraňování komunikačních bariér |
| Oblast a způsob tréninku je možné upravit podle specifických potřeb Vaší firmy. Problémy, které jsou během semináře odhaleny, je možné důkladně… |
| Oblast a způsob tréninku je možné upravit podle specifických potřeb Vaší firmy. Problémy, které jsou během semináře odhaleny, je možné důkladně… |
| Naším cílem v rámci firemního vzdělávání je stát se partnerem, který v rámci dlouhodobé spolupráce bude pružně reagovat na požadavky firem a… |
| Naším cílem v rámci firemního vzdělávání je stát se partnerem, který v rámci dlouhodobé spolupráce bude pružně reagovat na požadavky firem a… |
| Úzce specializovaný kurz, obvykle reagujících na aktuální potřebu klienta a doplňujících koncepční vzdělávání |
| Úzce specializovaný kurz, obvykle reagujících na aktuální potřebu klienta a doplňujících koncepční vzdělávání |
| Ztráty třením, chod naprázdno, nedorozumění - to všechno omezuje výkon podniku. V prodeji, projekční práci i v podnikovém vzdělávání. Příčinou toho… |
| Ztráty třením, chod naprázdno, nedorozumění - to všechno omezuje výkon podniku. V prodeji, projekční práci i v podnikovém vzdělávání. Příčinou toho… |
| Vzdělávací projekty, které jsme schopni zpracovat a které se z hlediska délky trvání pohybují od jednodenních seminářů a workshopů až po dlouhodobé… |
| Stres a jeho projevy. Předcházení stresovým situacím. Zvýšení odolnosti proti stresu. Techniky k uvolnění. |
| Příprava cíle, struktury a obsahu porady. Bariéry v komunikaci. Techniky aktivního naslouchán.í. Smysl a cíl porady. Usměrňování diskuse. Řízení… |
| Studium je akreditováno Ministerstvem školství, mládeže a tělovýchovy Charakter programu Vzdělávací program je určen manažerům z praxe, působícím na… |
| Popis programu: „Příliš dlouhé! Demotivující! Zase jsme nic nevyřešili! To nám mohli poslat mailem.…….“ Připomíná vám to něco? Tento trénink vám… |
| Popis programu: Každý manažer je často vystavován situacím, ve kterých musí prezentovat, vystupovat či sdělovat informace svým spolupracovníků. Tento… |
| Účastníci Vedoucí zaměstnanci. Velikost skupiny do 16 účastníků. Cíle * Definovat účel a přínosy z hodnocení pro zaměstnance, firmu i zákazníky. *… |
| Účastníci Vedoucí zaměstnanci. Velikost skupiny do 16 účastníků. Cíle * Identifikovat klíčové podmínky pro dobrý výběr nového spolupracovníka. *… |
| Týmový management |
| Cílový management |
| Metody práce : Action learning Řízená diskuse Přednáška Manažerské hry Inscenační metody Modelové příklady Creativ learning Případové studie… |
| Metody práce : Action learning Řízená diskuse Přednáška Manažerské hry Inscenační metody Modelové příklady Creativ learning Případové studie… |
| Pro naplňování našeho poslání jsme vyvinuli vlastní unikátní metodiku SOLUTIONS Focused s podtitulem "Koučování k výsledkům" představující jedinečnou… |
| Řídit znamená: plánovat, realizovat, měřit a zlepšovat (PDCA) |
| Řídit znamená: plánovat, realizovat, měřit a zlepšovat (PDCA) |
| Klademe důraz nejen na získání znalostí, ale především preferujeme trénink a výcvik dovedností. Náš způsob práce umožňuje sebepoznání, jehož rozvoj je… |
| Úspěšná a kvalitní prezentace výrobku Vám otevírá cestu k prodeji a získání objednávky. Naučíte se jak přesvědčit zákazníka o koupi, naučíte se… |