| Máte také někdy pocit, že Vám 24 hodin denně nestačí? Cítíte se stále uštvaní a zdá se Vám, že výsledky Vaší práce neodpovídají vynaložené energii? … |
| Stresovým situacím se v zaměstnání nevyhneme, nicméně způsob jejich zvládání je dovednost, kterou můžeme zdokonalovat. Cítíte, že se Vám Vaše reakce… |
| Nezájem, nedocenění nebo nevhodná kritika patří k častým příčinám nespokojenosti lidí. Umění zpětné vazby nám umožňuje otevřeně a přitom bezpečně… |
| Potřebujete se naučit získat a udržet nadhled v náročných situacích? Zjistit, jak včas odhalit emoce, které konflikt ovlivňují a naučit se s nimi… |
| Insights Discovery Lumina Learning Další osobnostní typologie (MBTI / DISC /Predictive Index / Management Drives / Success Insights) |
| Employee engagement Rozvoj HR business partneringu HR audit>Performance management Talent management & Nástupnictví Rozvoj procesu interní… |
| HACCP je zkratka anglického názvu „Hazard Analysis and Critical Control Points“ (analýza nebezpečí a kritické kontrolní body). Jedná se o systém … |
| Norma ISO 9001 řeší systém managementu kvality. Základem je uplatňování procesního přístupu ve všech organizacích, které mají tento systém zaveden a… |
| Jedná se o intenzivní pětiměsíční kurz kancelářských a manažerských dovedností s dlouhodobou několikaměsíční praxí. Po jeho ukončení bude absolvent… |
| Kurz je určen manažerům nižší a střední úrovně, obchodníkům a vedoucím projektů, všem, kteří chtějí efektivně komunikovat se svými partnery. http://www… |
| Cíl kurzu: Společenská odpovědnost / udržitelnost se dnes stává strategickou volbou mnohých předních společností. Protože je to dobré pro podnikání… |
| Cíl kurzu: Získání povědomí o standardu SA 8000 a udržování systému sociální odpovědnosti podle SA 8000 ve firmě, vazby se systémy řízení podle norem… |
| Máte v týmu pracovníky, kteří se kariérně posunuli do manažerských pozic a nemají dostatečné zkušenosti s vedením lidí? Manažerská akademie je… |
| Máte v týmu zkušené manažery, u kterých byste chtěli posílit jejich manažerské dovednosti? Podpořit je v dalším manažerském růstu? Manažerská akademie… |
| Témata kurzu Situace, strategie a taktiky k dosažení oboustranně akceptovatelné dohody. Fáze vyjednávacího procesu krok za krokem a jejich pečlivá… |
| Účastníci budou pokračovat ve zdokonalování svého prezentačního projevu. Pracují se svými konkrétními prezentacemi. Projdou situacemi, kde budou… |
| Co víme o práci mozku s informacemi a jak to souvisí s vizualizací, proč platí pořekadlo „Obraz vydá za tisíce slov“ Vizualizační techniky… |
| Sebevědomé a zároveň zdvořilé jednání Zbavte se pocitů viny, když po někom něco chcete nebo chcete někoho odmítnout Vyjednávejte a… |
| Pohled logistiky na kvalitu a kvality na logistiky nemusí být vždy v oboustranném pochopení. Systémy kvality v čele s normou ISO 9001:2015 všech v… |
| Zkrácení dodací lhůty a prezentace flexibilnosti je opakovaný požadavek a nesporná konkurenční výhoda každého podniku. Prostřednictvím nový a… |
| Úvod Program určený pro mluvčí, prezentující, manažery a další, jejichž práce vyžaduje okamžité reakce a pohotovou argumentaci. Pro všechny, kteří… |
| Cíl Efektivně zvládnout metodu, vedoucí ke zvýšení kreativity a výkonnosti týmu Obsah Jak vést warming-up Osobní míra kreativity TEST E.S.O. Motivace osobní… |
| Hlavní myšlenka Jednání se dnes téměř nedá vyhnout. Doma, v práci, mezi přáteli, pořád o něčem jednáme. Naše intuitivní jednání je většinou soutěživé… |
| Hlavní myšlenka Koučování je pojem, který v moderním řízení často užíváme, nicméně málokdy si pod ním představujeme totéž; konkrétní chápání tohoto… |
| Koučování se uplatňuje jako jedna z nejvýznamnějších forem vedení lidí. Je založena na aktivním poznání, učení a tréninku koučovaného, který je… |
| Mentoring je způsob vedení zaměstnanců, který funguje na principu rozvíjení méně zkušených jednotlivců (mentorovaných), osobami staršími a zkušenými v… |
| Realizace na zakázku |
| Realizace na zakázku |
| Tok hodnot obsahuje všechny kroky, které jsou v současné době prováděny za účelem dodání produktů a služeb koncovým uživatelům a zákazníkům, ať už… |
| V kurze sa budeme zaoberať ako prípravou a vytváraním výberového rozhovoru, tak aj jeho realizáciou a vyhodnotením od rôznych typov výberových… |
| Kurz zoznámi poslucháčov, predovšetkým neekonómov, so základmi ekonómie všedného dňa. |
| Manažer je zaměstnanec, který zodpovídá za provoz firem a organizací. Jeho pracovní náplň může být rozdílná a na různých řídících úrovních, ale vždy… |
| Občasné konflikty jsou součástí naší každodenní práce a většina lidí je nemá ráda. Dokážeme konflikty vždy správně vyřešit? Můžeme z konfliktů čerpat… |
| Zaměření kurzu, komu je kurz určen Kurz je určen všem, kteří se mohou dostat do situací, kdy je důležité odhalit, zda druhá strana při jednání… |
| V oblasti manažerských dovedností nabízíme spolupráci na těchto tématech: ZÁKLADY VEDENÍ TÝMU 1 x 2 dny Zaměření kurzu, komu je kurz určen … |
| Cíle programu: - vytvořit ve skupině optimální klima pro uplatnění tvořivosti - dovést skupinu k nalezení originálních řešení kreativních problémů… |
| Cíle programu: - hodnocení osobnostních charakteristik potřebných pro spolupráci v týmu a vedení pracovních skupin Metoda: - vychází z klasických… |
| Na dílně se sny a plány firmy mění v hodnotu a zodpovědnost za to nese liniový manažer. Proč kurz Liniový manažer? Liniový manažer je v první linii… |
| jednoduchý postup při typologii na co se zaměřit čeho se vyvarovat jednání s různými typy |
| příprava průběh účastníci vedoucí porady |
| Vytváří rámec pro rozvoj firmy směřující k výkonu a spokojenosti. Nabízíme přístup, jak vést lidi k samostatnosti a odpovědnosti, posilujeme… |
| Anotace tréninku: V prostředí, kde inovace závisí na různorodých pohledech a zkušenostech si firmy nemohou dovolit promarnit potenciál, který… |
| Workoholici často působí jako ideální zaměstnanci, ale jejich neustálé přetížení ohrožuje nejen jejich zdraví, ale i týmy a firemní kulturu. … |
| Cieľ kurzu: FMEA v systémoch zabezpečenia kvality, ciele a definícia FMEA procesu a návrhu,systémová FMEA, postup pri aplikácii, určenie miery rizika… |
| Cieľ kurzu: Pochopenie filozofie a praktické zvládnutie základných nástrojov PM v pozícii projektového manažéra riadiaceho projektový tím… |
| Nová úloha vedúceho: od dohliadania ľudí k rozvíjaniu ľudí Vedomosti a spôsoby školiteľa, Metodika koučovania spolupracovníkov… |
| Čo to je problém, ako ho objaviť a analyzovať Systematický postup riešenia problémov Tvorivosť alebo kreativita: ako ju posilniť… |
| Zaměření: účastník kurzu "Nápravné opatření, řešení reklamací a neshod - 8D reporty" získá přehled o požadavcích na nápravu vad a realizaci nápravných… |
| Zaměření: kurz "Manažer kvality laboratoře - základná znalosti a dovednosti" odhaluje účastníkům požadavky na znalosti a dovednosti manažera kvality… |