| Anotace Interaktivní kurz Multikulturní komunikace může být realizován jako kurz o multikulturní komunikaci v širokém pojetí a nebo jako… |
| Veřejná správa (VS),specifika institucí VS,reformy VS *Manažer a řízení,řízení jako pojem *Úrovně a prostředí managementu *Manažerské funkce,… |
| Rozhodování Teorie rozhodování,rozhodovací procesy,rozhodovací problémy,modely a metody rozhodování *Prvky a logika procesu rozhodování,cíle a jejich… |
| Seminář, který přináší minimum teorie a maximum praxe. Máte klienty, kteří vám neplatí? Víte jaké jsou efektivní způsoby správy a vymáhání… |
| Manažerské koučování Jak zapojit své lidi co nejvíce? Jak probudit v lidech více odpovědnosti? Jak se nimi přemýšlet nad jejich růstem?… |
| Seminář rozvine vaše řídící a komunikační schopnosti, aby pod vámi lidé rostli. Je veden zážitkovou formou s cvičeními a praktickou a zábavnou hrou… |
| „Kurz pro všechny, kteří mají pocit, že nestíhají a chtějí lépe řídit svůj čas.“ Člověk, který dobře řídí svůj čas: * ví, kam se chce dostat – zná své… |
| Kurz je určen pro budoucí Black Belty - pracovníky, kteří se budou většinou na plný úvazek věnovat zlepšování kvality výroby nebo služeb, budou vést… |
| Kurz je určen pro Green Belty, kteří budou vést zlepšovací projekty Six Sigma nebo Lean Six Sigma. Cílem je naučit a natrénovat účastníky kurzu k… |
| Jsme si vědomi toho, že v dnešní době je více než kdy jindy důležité potřeba udržovat krok s neustále se vyvíjejícími technologiemi a… |
| Kritické myšlení - zásady a aplikace Strategie odpovědného výrobce Great Books - porozumění náročným textům Gender problém - jak po vstupu do EU Psaní… |
| Testování lidí - posuzování profesního i osobnostního profilu (viz. samostatný oddíl) Assessment a Development Centre Customer Relationship Management… |
| Profesní vzdělávací program ve specializaci MBA Health Care Management je zaměřený na jednotlivé oblasti managementu v různých typech zdravotnických… |
| Profesní vzdělávací program ve specializaci MBA Insurance Broker se zaměřuje nejen na oblasti managementu, ale také na potřebné znalosti a… |
| Zakázkové kurzy jsme pro Vás schopni realizovat z nabídky otevřených kurzů v této oblasti a dalších témat. |
| Zakázkové kurzy jsme pro Vás schopni realizovat z nabídky otevřených kurzů v této oblasti a dalších témat, např.: Firemní standardy písemné komunikace … |
| * Úlohy vedoucích pracovníků jsou různorodé.O úspěšnosti manažera nerozhodují jen znalosti a jejich aplikace v praxi, ale i dovednost vést své… |
| * Cíl: práce na prodejně znamená práci s lidmi. Manažeři poznají, jak pozitivní přístup k zákazníkovi a k zaměstnancům výrazně ovlivňuje… |
| Tento kurz volně navazuje na předchozí. Je určen pro všechny, kteří se chtějí naučit chápat a ovlivňovat pracovní týmy a skupiny. Je vhodný pro mladé,… |
| Určeno pro každého, kdo chce umět využít komunikace jako prostředku k dosažení svých cílů. Pro každého, kdo se chce naučit komunikovat účelně. Obsah… |
| Jak se vypořádat s plány a představami v souvislosti se změnami a reálnou skutečností - Stres neexistuje ani v práci ani v soukromí… |
| Jak si uklidit ve vlastní hlavě a nabít si baterky do dalšího života - Jak se vidím já, jak mě vidí ostatní - Jak chci působit na… |
| TRÉNINKY, WORKSHOPY, SEMINÁŘE - Obchodní dovednosti a vyjednávání Výborná znalost produktu představuje pouze první krok na cestě k úspěšnému obchodu… |
| TRÉNINKY, WORKSHOPY, SEMINÁŘE - Prezentační dovednosti Je rozšířeným omylem domnívat se, že prezentace znamená pouze předání informací publiku. Často… |
| Kurs je určen všem pracovníkům, v jejichž náplni je komunikace s lidmi. Manažerům, vedoucím i členům exekutivních, pracovních a řešitelských týmů… |
| Kurs je určen všem pracovníkům, kteří pracují v týmech, nebo je vedou. Výhodou je uspořádat tento kurs pro celý tým se všemi jeho členy. Hlavním cílem… |
| Motto : „ Pevnost řetězu je definována pevností jeho nejslabšího článku ” Mnoho manažerských týmů již prošlo zkušeností, která říká, že i když tým… |
| NÁSTROJE MANAGEMENTU K OVLIVˇNOVÁNÍ ZÁKAZNÍKŮ Strategie získání, udržení a rozšiřování zákazníků a CRM Vliv firemní kultury na zákazníka Vnitřní a vnější… |
| NÁSTROJE MANAGEMENTU K FORMOVÁNÍ PERSONÁLU Procesy formování sounáležitosti s firmou a prozákaznického chování Organizace a průběh výběrového… |
| Každý tým jedná jako podnikový management v konkurenci k ostatním podnikům-týmům. Účastníci si ve hře vybírají manažerskou roli (marketingový… |
| Účastníci by měli po absolvování být schopni připravit prezentace a zaměřit se na její hlavní body. Měli by dokázat zvolit vhodný způsob prezentace… |
| Umožníme účastníkům nahlédnout na sebe sama. Při tomto outdooru účastníci doslova rozhodují o zabezpečení základních lidských potřeb. Program, který… |
| Záměr workshopu Jednou mi říkal jeden můj známý: "Největší peníze v budoucnosti firmy vydělají na službách a své schopnosti a pohotovosti přinést… |
| tvorba profilů pozic a požadavků na kandidáty - zacílení inzerce možné kanály náboru (web, sociální sítě, tisk…..), specifika regionů využití… |
| Multifeedback Rychlá a stručná zpětná vazba Vhodná pro agilní či projektové týmy Skvěle využitelná pro startupy a samořídící organizace či firmy… |
| Co očekává skupina od svého lídra? Jaké jsou základní kvality účinného vůdcovství? Jak si získat lidi ve skupině či týmu přirozeným způsobem… |
| Chcete umět lépe prosazovat změny a inovace v pracovním procesu? Porozumět interpersonálním vztahům, aby došlo k objektivizaci vztahu nadřízený… |
| Cílová skupina majitelé firem, vedení úřadů a dalších organizací, manažeři na všech pozicích, personalisté. Cíl Seznámení se s… |
| Školení je koncipováno jako strategická hra. Účastníci ve skupinách vytvoří vlastní společnosti, které proti sobě bojují na jednom konkurenčním trhu.… |
| Základní světově uznávaná metodika pro B2B prodej. Školení pomámá účastníkům uchopit základní principy fungující při netriviálním prodeji. Cílem je… |
| Cíl výuky: - zvýšit profesionalitu líčení zúčastněných žen - individuální výuka líčení pro každouho účastnici - včetně sestavení líčidel na míru jen pro… |
| Komu je seminář určen: Pro ředitele a manažery týmů, ale i poradce, kteří chtějí být připraveni získat pro sebe a své interní /externí/ klienty… |
| Marketing a harmonie — tvorba a spolutvorba značky Řízení značky pro trvalou prosperitu - brand management Osvojíte si roli zadavatele reklamy… |
| Naučte se využívat marketing v personalistice a ovládat značku zaměstnavatele jako hlavní nástroj, která vám pomůže přitáhnout a udržet nejlepší… |
| Zásady time managementu a stres managementu 1 denní seminář 9.00 – 16.00 hod. Praha 18.6.2015 Cena kurzu 3250,- Kč / osoba stres – psychické… |
| Prediktívna údržba optimalizuje efektivitu využívania strojov a zariadení. Predikcie z dataminingových modelov zostavených nad historickými dátami o… |
| CENOVO VÝHODNÉ BALÍČKY KURZOV 760 €/ 21 120 Kč + DPH IBM SPSS Statistics Base: Základy modulu + praktiká + Základné štatistické procedúry IBM… |
| Cíle kurzu: Naučit účastníky starat se o svoje zdraví tak, aby sami nesli odpovědnost za jeho fungování. Výsledkem je orientace na pracovní výkon při… |
| Naučte se efektivně rozpoznávat a rozvíjet potenciál vašich klientů a zaměstnanců pomocí osvědčených metod a nástrojů, včetně CliftonStrengths® od… |