Připravili jsme pro vás “Komplexní výcvik facilitace”, který obsahuje vše podstatné, co potřebujete pro roli úspěšného facilitátora, tedy člověka… |
Online trénink - Facilitace a vedení online setkání a týmů Vedení skupiny lidí a facilitace jejich setkání patří k nejdůležitějším kompetencím… |
Základní a pokročilé vyjednávání Ovlivňování a přesvědčivá komunikace Řešení námitek a reklamací |
Praktický leadership pro juniorní a seniorní manažery Akademie mistrů a prvoliniových manažerů Základní manažerské dovednosti Role manažera… |
Metrologie je obor, který se zabývá měřením, měřícími jednotkami a meto- dami, technikou měření, měřidly a některými vlastnostmi osob provádějí- cích… |
Metrologie je obor, který se zabývá měřením, měřícími jednotkami a meto- dami, technikou měření, měřidly a některými vlastnostmi osob provádějí- cích… |
Po absolvování kurzu posluchač zná a umí základní manažerské funkce: plánování, organizování, vedení, koordinace a kontrolování. Umí a ovládá umění… |
Po absolvování kurzu je absolvent připraven pro činnost na pozici samostatného pracovníka organizece práce, obchodu a souvisejících služeb. Zná… |
Principy pro neformální vedení lidí, využívání členů týmu podle jejich povahy a schopností, způsob stanovení priorit, ujasnění cíle. Vhodné pro… |
Délka programu: 2 dny Také si myslíte, že v dnešní době plné technických vymožeností, není mluvený projev "z očí do očí" příliš důležitý? Řada lidí se… |
V nadnárodních obchodních vztazích je nezbytné vnímat kulturní rozdíly a být si jich vědomi. Pokud si podniky neuvědomí význam kulturních rozdílů… |
„Chyby stojí čas a peníze." Komu je kurz určen: Všem, kteří chtějí úspěšné vést, motivovat a rozvíjet sebe i ostatní a mají ambice uspět v… |
Organizace poznávají, že je čím dál tím obtížnější udržet neustále dražší IT systémy v souladu s rychle se měnícími business potřebami. Tento problém… |
Kurz obsahuje výklad problematiky nejnovější verze ITIL® 2011, renomovaného procesního rámce pro řízení IT služeb. V průběhu kurzu je představen… |
Cíl kurzu: Účastníci kurzu získají způsobilost (odbornou kvalifikaci) na vykonávání nezávislých externích auditů druhé (tj. zákaznických auditů nebo… |
Cíl kurzu: Většina mezinárodních norem systémů řízení vyžaduje identifikaci a řízení procesů, avšak nestanovuje konkrétní metodiku. Jednou z možností… |
Využijte Big Data pro efektivní rozhodování Nebudete se muset spoléhat jen na intuici Získáte kvalitní podklady pro efektivní rozhodování… |
Dopřejte si zpětnou vazbu jednoduše, tady a teď Podpoříte otevřenou firemní kulturu Umožníte lidem zpětnou vazbu poskytovat a přijímat kdekoli a… |
Cílem programu je seznámit účastníky se všemi možnostmi a cestami vedoucími k dalšímu rozvoji vlastní osobnosti a s tím souvisejícím rozvojem i v… |
V rámci programu CONTROLLING naše společnost nabízí následující kurzy: *Úvod do controllingu *Controlling pro manažery *Operativní controlling *Analýza… |
V rámci programu FINANCE A EKONOMIKA naše společnost nabízí následující kurzy: *Finanční řízení pro neekonomy *Finanční analýza v excelu *Finanční… |
Zaměření semináře Rychlé životní tempo, vypětí a spěch je už samozřejmostí našich dní. Nikdo, kdo žije v dnešní době, se nemůže stresu vyhnout… |
Jaké jsou cíle tréninku? Zažít reálné dopady a efekty svých vlastních i týmových rozhodnutí na konkrétní finanční výsledky firmy. Inspirovat k… |
Chcete vidět rychlý a radikální pokrok? Posuneme váš tým kvantovým skokem Chcete podpořit vzdělávání ve vaší společnosti? Chtěli byste vašim lidem… |
Využijte kreativní potenciál skupiny naplno! FACILITACE je technika usnadňující vzájemnou komunikaci většího počtu lidí. Máte zájem o facilitaci… |
Nemluví následující příběh tak trochu také o vás a vašich týmech? Jednou jsme měli s jedním klientem schůzku. Jak jinak než k jeho potřebám. Jeho… |
Témata kurzu styly vyjednávání a jejich kombinace ve strategiích poznávání zájmů a zvládání emocí při vyjednávání vyjednávací triky a vyjednávání… |
Komunikační dovednost jako základní nástroj úspěchu v práci s lidmi Typy klíčových rozhovorů a jejich nácvik (výběrový, motivační… |
Proč se nedokážeme dohodnout Umění soustředit se při složitých rozhovorech na věcnou podstatu, nikoli osobní postoje a emoce… |
Určeno pro personalisty, střední a vyšší management, podnikatele a konzultanty personálních agentur. Cíl Získat poznatky o současném trhu práce v ČR… |
CÍL Kurz je určen pro manažery všech úrovní, vedoucí projektů, podnikatele a jednatele, kteří potřebují trvale dosahovat vysoké pracovní výkonnosti… |
Aby letadlo správně letělo, musí být vyvážené.. Prostý fakt, kterému v letectví věnujeme náležitou pozornost. Proč? Protože nevyvážené letadlo se… |
Hlavní myšlenka Tento úvodní kurz si klade za cíl seznámit lidi všech úrovní řízení s posledními poznatky teorie managementu a zejména s aplikací… |
(Jak zajistit a provádět pravidelná hodnocení zaměstnanců ve firmě, jak přípravit a vést hodnotící rozhovory) * Účel pravidelných hodnocení zaměstnanců… |
Projektové řízení Cílem kurzu je seznámit účastníky se základy, zásadami, metodikou přípravy a řízení projektu a využívání podpory SW aplikací pro… |
Kritické myšlení - zásady a aplikace Strategie odpovědného výrobce Great Books - porozumění náročným textům Gender problém - jak po vstupu do EU Psaní… |
Testování lidí - posuzování profesního i osobnostního profilu (viz. samostatný oddíl) Assessment a Development Centre Customer Relationship Management… |
Principy a zásady efektivní komunikace Druhy komunikace Principy strukturované komunikace Telefonická komunikace, TeleMarketing Neverbální… |
Druhy komunikace Neverbální komunikace Přesvědčivá prezentace, umění veřejně vystoupit Prvky a principy efektivní prezentace (příprava – využití… |
Profesní vzdělávací program ve specializaci MBA Health Care Management je zaměřený na jednotlivé oblasti managementu v různých typech zdravotnických… |
Profesní vzdělávací program ve specializaci MBA Insurance Broker se zaměřuje nejen na oblasti managementu, ale také na potřebné znalosti a… |
* Úlohy vedoucích pracovníků jsou různorodé.O úspěšnosti manažera nerozhodují jen znalosti a jejich aplikace v praxi, ale i dovednost vést své… |
* Cíl: práce na prodejně znamená práci s lidmi. Manažeři poznají, jak pozitivní přístup k zákazníkovi a k zaměstnancům výrazně ovlivňuje… |
Tento kurz volně navazuje na předchozí. Je určen pro všechny, kteří se chtějí naučit chápat a ovlivňovat pracovní týmy a skupiny. Je vhodný pro mladé,… |
Určeno pro každého, kdo chce umět využít komunikace jako prostředku k dosažení svých cílů. Pro každého, kdo se chce naučit komunikovat účelně. Obsah… |
Cílem teambuildingových programů je zkvalitnění spolupráce a zvyšování efektivity fungování pracovních týmů. Při jejich přípravě a realizaci vycházíme… |
Cílem našich programů je rozvoj jednotlivců i celých týmů ve Vámi zvolených oblastech interpersonálních a měkkých manažerských dovedností. Zásadně… |
Realizace na zakázku |
Realizace na zakázku |
Pracujete s týmem a nevíte, co ještě více udělat pro motivaci vašich kolegů? Jak je lépe motivovat? Navíc k tomu ještě v týmu skřípe předávání… |