Osm inovativních nápadů pro zlepšení výkonu pracovníků call centra

Tým, který má na starosti komunikaci s klienty po telefonu, vyžaduje neustálou motivaci. Ať už se jedná o zákaznický servis nebo telefonní prodej, zde je osm inovativních nápadů, které vylepší pracovní prostředí a výkon zaměstnanců call centra.

Ilustrační snímek

Tento seznam publikoval server Call Centre Helper.

Motivační citáty

Priority vašeho týmu by měly být známy všem. Vhodné je ale také vyvěsit je v podobě citátů a sepsaných cílů tak, aby je všichni měli na očích.

Oslava úspěchu

Dejte si každý den nějaký cíl, ať už je to počet obvolaných klientů, uzavřených smluv nebo vyřešených problémů. Dosažení úspěchu potom oslavte.

Zaučení s novým produktem

Jestliže se objeví nový produkt vaší firmy, udělejte hromadnou prezentaci a nechte jednotlivé pracovníky si produkt vyzkoušet na vlastní kůži.

Hrajte hry a soutěže

Organizujte drobné, zábavné soutěže o nejlepšího pracovníka nebo největší počet úspěšných telefonátů. Tyto hry ale musí být především zábavné, motivující, ale nesmí pracovníky stresovat.

Mějte schránku připomínek a nápadů

Mějte na veřejně přístupném místě schránku pro zaměstnance, kam můžou přispívat svými nápady nebo anonymními stížnostmi.

Udělejte pracoviště vstřícnější

Na trhu existují specialisté, kteří umí vylepšit celkovou atmosféru a mikroklima vašeho pracoviště, což se podepíše na zvyýšeném pracovním výkonu celého týmu.

Vypracujte manuál pro nově příchozí

Abyste si ulehčili zaučování nových zaměstnanců, vypracujte a postupně vypilujte manuál pro nově příchozí pracovníky.

Točte videa

Abyste vašim klientům a obchodním partnerům přiblížili zábavnou formou, jak pracujete, natočte krátké video, kde budete procházet pracovištěm a kde budou mluvit zaměstnanci o tom, jak to u vás funguje.

 

-mm-

Zdroj: Call Centre Helper - britský online týdeník věnovaný call centrům
Zobrazit přehled článků ze zdroje Call Centre Helper