B2B prodej: Jak poznat, že je vhodný čas firmu oslovit s nabídkou?

Načasování je B2B obchodování klíčové. Nové firemní klienty byste měli oslovovat ve chvílích, kdy máte největší šanci na úspěch, protože více příležitostí dost možná u potenciálního klienta nedostanete. Jak ale poznat, kdy je ideální čas? Existuje několik signálů, které vám napoví, že se ve firmě dějí změny a že by mohla být otevřená vaší nabídce.

Ilustrační snímek

Chcete si přečíst celý článek?
Zajistěte si předplatné zdarma nebo od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč. Předplatné můžete ale také získat zdarma.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.