Digitální marketing: Co přinese rok 2019? (1/2)

Digitální marketing projde revolucí. Digitální reklama a propagace se mění každým dnem tak rychle, že pokud se chcete udržet mezi špičkou oboru, nestačí jen držet krok s aktuálním děním. Musíte navíc hledět do budoucna.

Ilustrační snímek

Co tedy znamená budoucnost pro digitální marketing? Web business2community.com to ví.

1) Virtuální a rozšířená realita

Vzpomínáte si ještě na mobilní hru Pokémon Go, která byla před nějakým časem obrovským hitem? Můžeme očekávat, že lidé se do nové, vzrušující reality budou dívat stále častěji. O tom, že virtuální a rozšířená realita budou využívány také firmami ke zlepšení zákaznického zážitku, není pochyb.

Například IKEA už provedla několik experimentů s virtuální realitou: vytvořila nákupní aplikaci, se kterou si mohli zákazníci ještě před nákupem vyzkoušet různá řešení co do rozmístění a výběru nábytku. Mohli si tak třeba vyzkoušet novou kuchyni a otestovat možná řešení poskytovaná IKEA.

2) Hlasové vyhledávání poroste

Je možné, že do roku 2020 bude už celá polovina všech vyhledávacích dotazů zadávána hlasem. Technologie pro rozpoznávání hlasu se totiž neustále zlepšují. Marketéři by proto měli přemýšlet o tom, jak jejich zákazníci hovoří, spíše než o tom, jakým stylem zadávají dotazy. I psaní textů by mělo být spíše konverzační, aby měl obsah větší šanci být vybrán hlasovým vyhledáváním.

Dnes je hlasové vyhledávání obvykle používáno jen tehdy, když uživatelé řídí nebo když mají plné ruce. Během příštího roku se však zvýší jeho přesnost natolik, že si uživatelé brzy zvyknout používat hlasové vyhledávání mnohem častěji.

3) Umělá inteligence je všude

Od chatbotů až po automatizaci procesů využívající roboty, hlavním cílem stále zůstává dosáhnout zvýšené efektivity a lepší produktivity. Proto budou velké i malé firmy ještě více využívat strojové učení a umělou inteligenci.

Přinese to vyšší spokojenost zákazníků, jelikož umělá inteligence posouvá zákaznicky orinetovaný marketing na novou úroveň. Můžeme se těšit na lepší analýzu trendů, zdokonalené profilování zákazníků a velmi přesnou personalizaci.

-jk-

Zdroj: business2community.com - online komunita pro manažery a podnikatele
Zobrazit přehled článků ze zdroje business2community.com

Články v sérii

Aktuální

Digitální marketing: Co přinese rok 2019? (1/2)

Aktuální

Digitální marketing: Co přinese rok 2019? (2/2)