10 věcí, které se změní, až se z vás stane ostřílený digitální marketér

1. Internetu rozumí i vaše babička, ale zkombinovat vizibilitu brandu na několika reklamních plochách s výbornou user experience, to nedá jen tak někdo.

Studijní program DigiAka od Dobrý web, s. r. o.

2. Budete vědět, že není náhoda, že vám ten kšeft, u kterého jste si před půl rokem koupili kolečkové brusle, najednou začíná nenápadně na bannerech nabízet běžky. Budete umět podobně otravovat nic netušící zákazníky a kochat se tím, jak pěkně konvertují.

3. Začnete používat spoustu divných zkratek a nových výrazů, za což vás přátelé začnou obdivovat ještě více než doposud.

4. Budete se smát věcem jako „metr“ nebo „teploměr“ za to, jak moc „old school“ jsou to měřicí nástroje.

5. Budete umět docílit toho, že si celkem dost lidí bude číst spamy newslettery, které jim budete posílat.

6. Až půjdete do Edenu na koncert, budete si po tribunách v hlavě kreslit virtuální čáry, a zkoušet tak smysluplně dělit publika.

7. Například Panda, Tučňák nebo Vačice pro vás přestanou být jen roztomilými zvířátky.

8. Budete umět perfektně odprezentovat řešení stejně nehmotné jako vzduch. Všem ale bude dávat smysl, a vy tak vyděláte mnoho peněz.

9. Budete žádaným artiklem na pracovním trhu. Pakliže nechcete být artiklem, je zde taktéž relevantní varianta „nomád“, která spočívá v tom, že pro tu stejnou korporaci děláte digitál z houpací sítě někde v Thajsku.

10. Oprášíte své zkušenosti ze středoškolských hereckých kroužků. Dostanete příležitost být vtipní / vážní / chytří na některých z několika desítek marketingových konferencí.

… no a hlavně porozumíte smysluplným marketingovým aktivitám, budete je umět zavádět do praxe a co víc, bude vás to bavit :-)

Studijního programu DigiAka od Dobrý web, s. r. o.

Přihlaste se na 7. cyklus studijního programu DigiAka a staňte se expertem na digitální marketing.

Více informací o DigiAka