Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Soci" bylo nalezeno 1298 článků.

Článek v rámci předplatného icon Jak mít úspěch v náboru v roce 2020

26.11.2019 

Co nás čeká v následujícím roce? Jaké budou trendy na základě vývoje trhu práce a co je potřeba z pozice náborového pracovníka nebo specialisty HR udělat, abyste měli úspěch ve vyhledávání a úspěšném…

Článek v rámci předplatného 4 důvody, proč byste neměli zapomínat na svoji osobní značku

21.11.2019 

Mnoho obchodníků se zaměřuje na propagaci svého produktu a své firmy a málokterý prodejce se nějak hlouběji zamýšlí nad tím, že by měl dlouhodobě pracovat na budování i své osobní značky. Zde jsou…

Článek v rámci předplatného icon Dvě základní otázky experimentů s univerzálním základním příjmem

15.11.2019 

Minimální příjem garantovaný státem je koncept, o kterém se hodně mluví. Abychom našli udržitelné odpovědi na velké příjmové nerovnosti i další výzvy, musíme být především schopni jasně definovat naše…

Článek v rámci předplatného 7 tipů, jak vylepšit profil vaší značky na sociálních sítích

13.11.2019 

Jak se vyvíjí technologie, marketing a prezentace se čím dál tím více posouvají do online prostoru. A čím dál tím větší úlohu v rozhodovacím procesu koncových zákazníků hrají sociální sítě. To se už…

Článek v rámci předplatného Jak dosáhnout výjimečného zákaznického servisu? (2/2)

16.10.2019 

Pokud chcete, aby vaši zákazníci byli spokojení, měli byste se zaměřit na to, jak s nimi jednáte. Týmy zákaznických služeb každé společnosti by měly mít k dispozici pokyny, jak se zákazníky jednat…

Článek v rámci předplatného icon Generace Z: 7 důvodů, proč vyžadují na pracovišti speciální přístup

16.10.2019 

Kdo je „Generace Z“? Jedná se o generaci, která přichází po mileniálech. Jedná se o ročníky přibližně od poloviny 90. let do začátku 21. století. Této generaci je z hlediska pracovního trhu potřeba…

Článek v rámci předplatného Úspěšný prodej krok po kroku

15.10.2019 

Prodejní cyklus má vždy svůj začátek, určité fáze, postupy a konec. Začátkem zpravidla bývá první kontakt mezi prodejcem a klientem, nebo jenom rozhodnutí obchodníka určitého konkrétního klienta…

Článek v rámci předplatného Jak dosáhnout výjimečného zákaznického servisu? (1/2)

14.10.2019 

Zaměstnanci v oblasti zákaznického servisu by měli být vyškoleni a koučováni tak, aby byli zdatní v používání technik zákaznických služeb.

Článek v rámci předplatného 4 triky pro zapamatování více věcí

4.10.2019 

Každý obchodník může jistě těžit z dobré paměti. Zapamatovat si konverzaci s určitým klientem, jeho jméno a detaily z jednání může znamenat zdánlivě drobný detail, který ale může výrazně vylepšit to,…

Článek v rámci předplatného icon Jak používat obsahový marketing správně

2.10.2019 

Tvorba obsahu vyžaduje trpělivost, čas i odhodlání. Pokud se vám však podaří vytvářet poutavý obsah, může to vynést vaše podnikání a váš brand do nových výšin.

Článek v rámci předplatného icon Jsme zkorumpovaní: Je čas si o tom promluvit jako dospělí lidé

25.9.2019 

Při diskusích o korupci je snadné činit rozmáchlá morální prohlášení a odsuzovat nepravosti. Boj s korupcí však není o vyhledání a zbavení se těch špatných, zlých lidí ve firmách, na ministerstvech a…

Článek v rámci předplatného icon Lidé s nízkými příjmy si možná elektromobil nikdy nekoupí

24.9.2019 

Lidé s nízkými příjmy si v současnosti mohou koupit tradiční použité auto se spalovacím motorem za pouhých několik set euro. Použité elektromobily v této cenové hladině nebudou dostupné ještě…

Článek v rámci předplatného Pět chyb marketingu na sociálních sítích

16.9.2019 

“Social marketing”, tedy marketing v rámci sociálních sítí, je poměrně novým marektingovým odvětvím, které v něčem navazuje na tradiční a zaběhnuté reklamní postupy, ale v něčem musí reflektovat nové…

Článek v rámci předplatného icon 5 věcí, u kterých byste měli zpozornět, když je uslyšíte na pohovoru od kandidáta

16.9.2019 

Dobře vést pohovor je složitým uměním, ke kterému je potřeba spousta zkušeností, teoretických znalostí i určitý instinkt. Některé věci, které vyjdou kandidátovi z úst, mohou na první pohled působit…

Článek v rámci předplatného Šest kroků k získání loajálních klientů

10.9.2019 

Retence klientely, neboli udržení zákazníků, je jeden z nejůčinnějších způsobů, jak si zajistit stálý a udržitelný příjem. Najít nového klienta totiž v průměru stojí pětkrát více, než udržet si toho…

Výpis 6175 z celkem 1298