Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Soci" bylo nalezeno 85 článků.

Článek v rámci předplatného icon Bez dotazníku neodejdeš!

30.3.2005 

Když dá zaměstnanec výpověď a jde jinam, zaměstnavatel chce vědět proč. Podniky si nikdy nebyly zcela jisté, jak nejlépe vyprovodit odcházející zaměstnance a dostat přímé odpovědi. Kdo by měl rád…

icon Jak číst knihy o managementu

10.12.2004 

Podle Andrewa Graboise, ředitele nakladatelství R.R. Bowker, bylo loni vydáno v USA 5301 knih o byznysu, což je o 30% víc než před třemi roky. Knihy o managementu, marketingu a byznysu obecně se staly…

icon Bill Gates víc než Ježíš

23.11.2004 

V pořadí již sedmého ročníku globálního výzkumu nerespektovanějších společností Worlds Most Respected Companies se zúčastnilo více než tisíc výkonných ředitelů z 25 zemí světa. Výzkum pořádají…

icon Dobré logo zvládne mnogo

12.8.2004 

Podle dobře navrženého loga mohou potenciální klienti okamžitě poznat, jak jim vaše firma může posloužit. Vaše logo je vizuální prezentací všeho, co vaše společnost znamená. Například loga McDonalds…

icon Talenty jsou jako perly v lasturách

21.10.2003 

Většina zaměstnavatelů uznává, že se mezi jejich pracovníky skrývají velmi talentovaní jedinci, obvykle však ve firmách neexistuje žádný systém, který by pomohl tyto zaměstnance identifikovat a jejich…

icon Británie bojuje za bezpečnost práce

29.4.2003 

Smrt se nevyhýbá žádnému prostředí, ani pracovnímu. O to horší je však, dochází-li na pracovištích k úmrtí zaměstnanců následkem zanedbání bezpečnostních opatření. Smutnou realitou v mnoha zemích ale…

icon Školení pro zákazníky SONY

24.1.2003 

Německá pobočka společnosti SONY potřebovala zlepšit odbyt pro televize se zvukovým systémem Dolby Surround. Ukázalo se, že nejen zákazníci, ale i prodejci a obchodníci si musí zlepšit své znalosti o…

icon Co nového v e-komerci

4.10.2002 

Odborníci nejprve předpovídali, že v roce 2002 začne masový internetový nákup nových technických výrobků. Nedávná americká studie v oblasti e-komerce však potvrdila to, co si většina obchodníků myslí…

Článek v rámci předplatného Zákaznické služby - lepší a efektivnější

22.8.2002 

Zkratka SOUL v tomoto případě znamená Service on Unbelievable Levels tedy služby na neuvěřitelné úrovni. Autor článku se pokouší o osobní definici tohoto fenoménu. Jde o to, věnovat zákazníkovi více…

icon Nová platforma pro CRM

3.4.2002 

V poslední době se množí firmy, které nabízejí nejrůznější softwarové aplikace pro CRM. Jejich nedostatkem je nízká flexibilita, finanční nákladnost a obtížná aktualizace. Objevuje se však také úplně…

Výpis 7685 z celkem 85