Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Soci" bylo nalezeno 1213 článků.

Článek v rámci předplatného icon Tipy, jak propagovat váš magnet na nové zákazníky

18.7.2019 

Chcete-li získávat nové zákazníky online, potřebujete pořádný magnet. Jinými slovy obsah, který váš návštěvník dostane, pokud vám za něj poskytne svůj e-mail (obvykle jde o poslání e-knihy nebo…

Článek v rámci předplatného icon Tipy, jak přilákat a udržet mladé talenty

11.7.2019 

Jak oslovit mladé lidi, aby si ve svém oboru vybrali právě vaši firmu? Dávejte důraz na příběh firmy, její hodnoty, firemní kulturu a zpětnou vazbu stávajících zaměstnanců. Právě tím se můžete v…

Článek v rámci předplatného icon Wellbeing a ženy: Jak upravit pracovní prostředí na míru ženám

8.7.2019 

I přestože se společenské i pracovní rozdíly mezi muži a ženami čím dál více stírají a situace již není tak černobílá, jako tomu bylo v minulosti, stále panují značné rozdíly mezi potřebami většiny…

Článek v rámci předplatného Naučte se navazovat nové obchodní kontakty na obchodně-společenských akcích

3.7.2019 

Anglické slovo „networking“ označuje navazování nových obchodních vztahů na akcích, jako jsou setkání odborníků z oborů, konference, rauty, společenské události a různá řízená hromadná obchodní…

Článek v rámci předplatného icon Naučte se u pracovníků rozpoznat psychické problémy

26.6.2019 

Problémy psychického rázu jsou civilizační nemocí a jejich případů je čím dál více. I přestože již nejsou psychická onemocnění takové tabu, jako tomu bylo v minulosti, stejně platí, že většina lidí se…

Článek v rámci předplatného Jaký sociální status si B2C klienti asociují s vaším produktem?

21.6.2019 

Jak by již každý obchodník měl dnes vědět, klienty při rozhodování o nákupu vlastně nezajímá nabízený produkt jako takový. Zajímá je, jestli dovede daný produkt vyřešit problém, který mají, a také…

Článek v rámci předplatného icon Jak mohou retailové firmy propojit online a offline (2/2)

21.6.2019 

V předchozím článku jsme viděli, že sledování chování zákazníků lze provádět jak online, tak v prodejně. Nyní se podívejme na několik dalších příkladů, jak lze přemostit online a offline svět.

Článek v rámci předplatného icon Pět typů vedoucích, včetně jejich předností i negativ

17.6.2019 

Vedoucí funkce obsazují různí lidé a dva stejně úspěšné styly řízení mohou vypadat zcela odlišně. Představíme vám pět základních typů vedoucích. Samozřejmě se jedná o zjednodušení a drtivá většina…

icon Čím vás obohatí manažerská ekonomika v programu US-MBA na VUT v Brně?

17.6.2019 

Manažerská ekonomika „se zaměřuje na větší ekonomické a tržní síly, které formují jak každodenní obchodní postupy, tak strategie pro udržení dlouhodobé ziskovosti firem" [1]. Jak důležitá byla v (…

Článek v rámci předplatného Sedm zásad úspěšného firemního účtu na sociálních sítích

11.6.2019 

Sociální sítě jsou, vzhledem k jejich rozšířenosti, jedním z efektivních způsobů, jak propagovat váš produkt, firmu nebo značku. Existují ale určité zásady, které musíte dodržovat, aby byla vaše…

Článek v rámci předplatného icon Specifika vedení mileniálů

7.6.2019 

Mileniálové, tedy současní dvacátníci a třicátníci, tvoří velice významnou část momentálně aktivní pracovní síly a přitom se od svých starších kolegů v mnohém liší. Firmy, které mileniály…

icon HIRECONOMICS: Který LinkedIn Premium účet si vybrat pro recruitment?

6.6.2019 

V této epizodě Hireconomics vám ukážu, jestli byste měli využívat placený LinkedIn účet, a případně, který placený LinkedIn účet je nejlepší pro recruitment a talent sourcing. Před třemi roky bych vám…

Článek v rámci předplatného icon Pět videí, která by si měl pustit každý personalista

4.6.2019 

Projekt TED je sérií přednášek o technologiích, vědě, umění a společenských tématech. Přednášející jsou významnými osobnostmi v rámci svého oboru, kteří mají světu co říct. Přinášíme vám seznam pěti…

Článek v rámci předplatného Pět tipů, jak provádět obchodní networking

30.5.2019 

Networking, neboli navazování osobních kontaktů za účelem rozšiřování sítě kontaktů a obchodní spolupráce, je nutnou součástí života skutečně úspěšného obchodníka. Obchodování je primárně o osobních…

Článek v rámci předplatného icon Nikdy nepodceňujte význam emoční inteligence

16.5.2019 

Jste lídrem, který má silné charisma, má drive i vizi? To je fajn, ovšem bez pochopení vlastních emocí a emocí druhých se jedním z nejúspěšnějších lídrů v byznysu nikdy nestanete.

Výpis 115 z celkem 1213