Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Prodejn" bylo nalezeno 2055 článků.

Článek v rámci předplatného icon Každý by měl chápat základní principy podnikových financí

Před 13 hodinami. 

Když se mluví o vytváření hodnot, měli bychom se zaměřit na to, co má na tento koncept přímý dopad. Manažeři by si proto měli být více vědomi primárního principu, jak se hodnota tvoří. Nenechte se…

Článek v rámci předplatného Čtyři pravdy o prodeji, které zjistíte až delší praxí

Před 13 hodinami. 

Existuje řada tipů a rad pro nováčky v prodeji. Pak je ale mnoho pravd o obchodní praxi, které si nechávají zkušení obchodníci spíše pro sebe, a na které prodejce přijde zpravidla až po delší praxi v …

Článek v rámci předplatného icon Tipy, jak propagovat váš magnet na nové zákazníky

18.7.2019 

Chcete-li získávat nové zákazníky online, potřebujete pořádný magnet. Jinými slovy obsah, který váš návštěvník dostane, pokud vám za něj poskytne svůj e-mail (obvykle jde o poslání e-knihy nebo…

Článek v rámci předplatného Tipy pro nové prodejce: Jak dosáhnout „prodejní nálady“ a udržet si ji?

16.7.2019 

Prodej je hlavně o emocích. Jak o emocích vašich klientů, tak i o emocích vás, tedy samotného prodejce. Jestliže jste ve stresu, nedaří se vám, bojíte se odmítnutí nebo z nějakého jiného důvodu nejste…

Článek v rámci předplatného icon Evoluce B2B: Jak díky digitalizaci zůstat relevantní (2/2)

12.7.2019 

Jak jsme viděli v předchozím článku, spotřebitelé jsou dnes lépe informováni o výrobcích. Výrobci zase mají snadnější přístup na trh. Firmy působící na trhu B2B se tak mohou snažit znovu získat podíl…

Článek v rámci předplatného icon Vyhoření obchodníka: Jak čelit syndromu vyhoření v prodeji

12.7.2019 

V prodeji platí, že výsledky daného pracovníka jsou přímo závislé na jeho psychickém rozpoložení. Obchodníci občas musí umět vypnout a relaxovat, a to i v případě, že se jim momentálně daří. K obchodu…

Článek v rámci předplatného Jak zabránit tomu, aby klient hleděl pouze na cenu

11.7.2019 

Cena je zásadním parametrem, podle kterého se klienti rozhodují o nákupu nabízeného řešení. Zároveň je to často jedna z prvních věcí, kterou chce klient o nabídce vědět. Mnohdy chce cenu slyšet ještě…

Článek v rámci předplatného icon Evoluce B2B: Jak díky digitalizaci zůstat relevantní (1/2)

10.7.2019 

Možná je načase přehodnotit, co na trhu B2B vaše firma nabízí. Koneckonců digitalizace všechno proměňuje, tak proč by se měly změny B2B trhu vyhnout?

Článek v rámci předplatného Pět kroků k efektivnímu systému práce

10.7.2019 

Jak je na tom váš time management? Netrpíte prokrastinací? Pracujete efektivně? Výzkumy uvádí, že průměrný prodejce stráví přes polovinu času neprodejní činností – tedy sekundárními aktivitami, které…

Článek v rámci předplatného Pět důvodů, proč se klient není schopen vyjádřit

9.7.2019 

Celá řada prodejních cyklů končí bohužel nikoliv odmítnutím, ale tím, že prodejce od klienta nedostane žádnou odpověď. Mnoho obchodů tak jednoduše „vyšumí“ a prodejce na nich stráví zbytečně mnoho…

Článek v rámci předplatného icon Firmy nevyužívají potenciál online recenzí svých výrobků a služeb

8.7.2019 

Většina lidí dnes objednává online. Ať už se jedná o potraviny, elektroniku, oblečení, nábytek, ale i služby, vždy se rozmýšlí i na základě recenzí předchozích nakupujících. Mnohdy zákazníci důvěřují…

Článek v rámci předplatného 5 tipů na rychlé uzavření obchodu, když o nákupu rozhoduje více lidí

8.7.2019 

Ideální situace, kdy klient sám přijde na schůzku, je připravený se sám ihned rozhodnout a vám tedy stačí přesvědčit v danou chvíli pouze něj, bohužel v prodeji moc často nenastává. Situace, kdy se na…

Článek v rámci předplatného 4 otázky, které si musíte položit, když procházíte neúspěšným obdobím

2.7.2019 

K obchodu patří úspěchy i neúspěchy. Každý prodejce má určité výkyvy, ale pokud nastává období, kdy se dlouhodobě nedaří, je odpovědností daného obchodníka si sednout a rozmyslet si, jestli neexistuje…

Článek v rámci předplatného Pro dosažení úspěchu v obchodě se musíte naučit nad věcmi mávnout rukou

28.6.2019 

Tak jako všude jinde, i v obchodě platí, že pro dosažení úspěchu je nutné naučit se rozpoznat, co je důležité a co ne a co si tedy zaslouží nebo nezaslouží vaši pozornost a energii. Schopnost…

Článek v rámci předplatného Nejčastější zlozvyky prodejců, které jim brání v úspěchu

27.6.2019 

Obecně platí, že k dosažení úspěchu je potřeba vytrvalost a konzistentnost vašich činností. A stejně tak platí, že menší, ale dlouhodobě provozované zlozvyky mohou ve výsledku pokazit váš výkon velmi…

Výpis 115 z celkem 2055