Affiliate marketing z hlediska práva
Affiliate marketing přináší zisk i rizika. Jak správně nastavit smlouvy, provize a ochranu osobních údajů, aby spolupráce byla legální a férová?
Pro hledaný výraz "Prodejn" bylo nalezeno 2622 článků.
Affiliate marketing přináší zisk i rizika. Jak správně nastavit smlouvy, provize a ochranu osobních údajů, aby spolupráce byla legální a férová?
Čtyři tipy, jak vám AI může pomoct najít více nových potenciálních klientůJedním z nejdůležitějších úkolů obchodních zástupců je neustále nacházet nové a nové kontakty na potenciální klienty. A obzvláště těžké je nacházet nové kontakty, které jsou zároveň kvalitní a u…
Novou posilou skupiny AURES Holdings, mezinárodního prodejce ojetých automobilů AAA AUTO a Mototechna, která zaměstnává na 3 500 lidí, se stala Marie Voršilková. Bude nejen odpovídat za…
Všechno je v hlavě: Jak mít přístup, který vám zajistí dlouhodobý úspěch v prodejiCo odděluje úspěšné prodejce od těch neúspěšných? Jak se stát dlouhodobě efektivním obchodníkem, kterého jeho profese baví a ke kterému se zákazníci vracejí? Nejde ani zdaleka jen o technické znalosti…
Finanční analytický úřad vydal výroční zprávu za rok 2024 a je to zajímavé čtení. Jaké pokuty a za co vám hrozí?
Pět bezplatných AI kurzů pro obchodníkyUmělá inteligence hýbe světem. A kdo s ní neumí pracovat, ten jako by nebyl. AI navíc dovede efektivně odlehčit pracovníkům od administrativy a obchodníkům umí, při správném použití, pomoci…
Sedm nejzásadnějších tipů pro B2B obchodováníB2B obchodování, tedy prodej nikoliv koncovým klientům, ale firmám, má svá specifika. Oproti B2C obchodování musejí B2B prodejci musejí přesvědčit nejenom jednoho člověka, ale většinou musí úspěšně…
Český výrobce křišťálového skla Crystalex rozšířil možnosti využití svého nového flagship store v pražské Masaryčce o pořádání firemních akcí, workshopů a vzdělávacích programů. Prostor navržený…
Tipy, jak z jednorázového klienta udělat klienta dlouhodobéhoJedním ze zlatých grálů prodeje je umění přetavit jednorázového klienta na klienta dlouhodobého a loajálního. Kdyby se vám všechny zákazníky, kteří k vám přišli jenom s jedním konkrétním problémem a…
Amadeus je celosvětová technologická firma, která působí v oblasti cestovního ruchu a propojuje jednotlivé hráče tak, aby měli přístup k co možná nejlepším datům a informacím a v reálném čase mohli…
Tři kroky k zefektivnění vašeho prodejního procesuJednou za čas by si každý prodejce měl udělat audit svých prodejních procesů a technik. A to i v případě, že se mu momentálně daří a zdánlivě není potřeba nic zlepšovat. Doba se však neustále vyvíjí a…
Nasadit AI do obchodního procesu zvládlo zatím jen 30 % velkých firem, ukazuje analýza Pipedrive. Naopak nejlépe jsou na tom střední podniky a firmy do deseti zaměstnanců. Místo na práci s daty…
Společnost Traficon, druhá největší maloobchodní síť v České republice specializující se na prodej tisku a nikotinových výrobků, má nového výkonného ředitele. Stal se jím David Kureš, který působil…
Tajemství věrnosti klientů: Jak mít spokojené a loajální zákazníkyNajít, oslovit, přesvědčit a zaučit nového klienta zpravidla stojí mnohonásobně více, než si udržet toho stávajícího. Jak mít spokojené zákazníky, kteří od vás nebudou chtít odcházet, a jak si…
Lidé dnes víc než dříve přemýšlejí, co od práce chtějí a kdy pro ně přestává dávat smysl. Nejde jen o benefity, ale o vztahy, důvěru a bezpečí. „Pokud zaměstnanci práce nedává smysl a necítí se dobře,…