Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Kari" bylo nalezeno 450 článků.

Článek v rámci předplatného Čím jsou vybavena vysoce efektivní webová sídla

6.9.2002 

Hlavní rysy, které tvoří tvář webového sídla, sahají od jednoduchých interaktivních prvků až po komplexní uživatelské dialogy. Jen málo stránek zatím vykazuje všechny potřebné charakteristiky jsou…

icon Moderní technologie šetří zákazníkům čas

10.7.2002 

Článek popisuje zkušenosti jedné z velkých amerických leteckých společností, která jako první začala poskytovat zákaznické služby (objednávku letenek) prostřednictvím internetu. Průměrný počet…

icon Kyberlumpové versus kyberpolicajti

4.7.2002 

Když se před několika málo lety stal Internet důležitým centrem obchodu, komunikace a zábavy, takzvaní kyberpoldové se pokoušeli vypracovat základní pravidla, omezení a zásady, aby ochránili zájmy…

icon Stanovování cen je čím dál větší problém

29.5.2002 

V oblasti stanovování cen se rozpoutal tvrdý boj. S rozvojem mezinárodního obchodu si firmy začaly v různých zemích určovat různé ceny, proto se například stane, že když si zákazník zakoupí letenku z…

icon Supermarket budoucnosti?

22.5.2002 

Nová biometrická technologie umožňuje zákazníkům v obchodech platit pouhým dotykem prstu. Senzor skeneru porovná jejich papilární linie či oční duhovku se vzorem a odečte příslušnou částku z účtu.…

icon Nákup na internetu není jen kliknutí myší

22.5.2002 

On-line zákazník nakupuje snadno kliknout myší, potvrdit nabídku, číslo kreditní karty a je to. Na druhém konci drátu už to ale tak jednoduché není. Nejprve požadavek přichází do platební brány, ta…

icon Organizace, na které je spolehnutí

2.5.2002 

Žijeme v době po krachu Enronu a dalších firem a v době různých finančních skandálů. Není divu, že se všichni ptají na koho se vůbec můžeme spolehnout? Odpovědí může být průzkum, který provedl Karl.…

icon Chraňte svá data před zneužitím

15.3.2002 

V současné době se stále častěji diskutuje o bezpečnosti internetového uživatele. Ať totiž navštívíte jakýkoli server, jste požádáni o vyplnění formulářů, které vyžadují osobní informace. Ty jsou pak…

icon Pět strategií, které pomohou přežít propuštění z práce

6.2.2002 

Ačkoli člověk propuštění v mnoha případech předvídá (firma obvykle oznamuje propouštění předem), vždy je obtížné se s touto situací vyrovnat. Článek přináší několik tipů, jak propuštění přežít.Člověk…

icon Předplacené karty - klíč k úspěchu služeb GPRS

10.12.2001 

Služby GPRS umožní zákazníkům trvalé připojení k Internetu a přístup k datům z libovolného místa. Těžiště mobilních služeb se přesune z hlasových a textových zpráv ke zprávám multimediálním. Obsah…

icon Kolik peněz se rozkrade na americkém Internetu?

5.12.2001 

Americká organizace zabývající se ochranou spotřebitelů (NCL) zveřejnila údaje o výši finančních krádeží na Internetu za rok 2000 a za deset měsíců roku 2001. Odhadované částky se pohybují v miliónech…

icon Alcatel e-Business Distribution implementuje první virtuální kontaktní centrum v České republice

14.11.2001 

Společnost Alcatel e-Business implementovala u Českého Telecomu virtuální kontaktní centrum. Tato technologie v budoucnu umožní spojení libovolného počtu kontaktních center v jedno centrálně řízené…

icon Technologie Wi-Fi ve službách skandinávských operátorů

14.11.2001 

Švédská společnost Telia je prvním evropským operátorem, který začal nabízet službu WLAN. Ta má být protějškem k americkým technologiím MobileStar a Wayport, které se vyznačují vysokou přenosovou…

icon Proč "mobilní" znamená "jiný"

5.11.2001 

Jak se dají na Internetu vydělat peníze? Těžko. To mohou potvrdit desítky internetových firem, které vsadily pouze na příjem z reklam. Ten byl nedostatečný a navíc zde neexistoval žádný běžný způsob…

icon Jak může integrace počítačové telefonie napomoci zvýšení produktivity

21.8.2001 

Call centra se v posledních letech stala základním prostředkem kontaktu se zákazníky. Jsou efektivní z hlediska nákladů a jejich prostřednictvím se dá řešit mnoho věcí (počínaje kontrolou zůstatku na…

Výpis 436450 z celkem 450