Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Kari" bylo nalezeno 488 článků.

icon Chraňte svá data před zneužitím

15.3.2002 

V současné době se stále častěji diskutuje o bezpečnosti internetového uživatele. Ať totiž navštívíte jakýkoli server, jste požádáni o vyplnění formulářů, které vyžadují osobní informace. Ty jsou pak…

Článek v rámci předplatného icon Pět strategií, které pomohou přežít propuštění z práce

6.2.2002 

Ačkoli člověk propuštění v mnoha případech předvídá (firma obvykle oznamuje propouštění předem), vždy je obtížné se s touto situací vyrovnat. Článek přináší několik tipů, jak propuštění přežít.Člověk…

icon Předplacené karty - klíč k úspěchu služeb GPRS

10.12.2001 

Služby GPRS umožní zákazníkům trvalé připojení k Internetu a přístup k datům z libovolného místa. Těžiště mobilních služeb se přesune z hlasových a textových zpráv ke zprávám multimediálním. Obsah…

icon Kolik peněz se rozkrade na americkém Internetu?

5.12.2001 

Americká organizace zabývající se ochranou spotřebitelů (NCL) zveřejnila údaje o výši finančních krádeží na Internetu za rok 2000 a za deset měsíců roku 2001. Odhadované částky se pohybují v miliónech…

icon Alcatel e-Business Distribution implementuje první virtuální kontaktní centrum v České republice

14.11.2001 

Společnost Alcatel e-Business implementovala u Českého Telecomu virtuální kontaktní centrum. Tato technologie v budoucnu umožní spojení libovolného počtu kontaktních center v jedno centrálně řízené…

icon Technologie Wi-Fi ve službách skandinávských operátorů

14.11.2001 

Švédská společnost Telia je prvním evropským operátorem, který začal nabízet službu WLAN. Ta má být protějškem k americkým technologiím MobileStar a Wayport, které se vyznačují vysokou přenosovou…

icon Proč "mobilní" znamená "jiný"

5.11.2001 

Jak se dají na Internetu vydělat peníze? Těžko. To mohou potvrdit desítky internetových firem, které vsadily pouze na příjem z reklam. Ten byl nedostatečný a navíc zde neexistoval žádný běžný způsob…

icon Jak může integrace počítačové telefonie napomoci zvýšení produktivity

21.8.2001 

Call centra se v posledních letech stala základním prostředkem kontaktu se zákazníky. Jsou efektivní z hlediska nákladů a jejich prostřednictvím se dá řešit mnoho věcí (počínaje kontrolou zůstatku na…

Výpis 481488 z celkem 488