Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Kari" bylo nalezeno 491 článků.

icon Problémy čtvrtého kvartálu

7.9.2005 

Čtvrtý kvartál přichází v nevhodnou dobu mnoho zaměstnanců stále vyklepává letní písek z bot. Je to však důležitý čas pro firmu, kdy je poslední možnost dosáhnout cílů pro daný rok a období…

icon T-mobile poprvé předstihl Eurotel

18.8.2005 

Počet aktivních zákazníků T-Mobilevzrostl na 4,46 milionu. Operátor tak potvrdil odhady, podle nichž na pozici jedničky na českém trhu předstihl Eurotel. Ten měl na konci prvního pololetí 2005 o 43…

icon Úspěšná služební cesta

26.7.2005 

Na služební cestu vás mohou vyslat poměrně brzy po nástupu do nového zaměstnání. Samozřejmě v závislosti na pozici, kde pracujete. Většinou za vás firma vše zařídí, ale taky se může stát, že veškerá…

Článek v rámci předplatného Jak moc je příliš?

1.6.2005 

Věrnostní karty slouží maloobchodníkům k tomu, aby mohli sledovat nákupy svých zákazníků. Zákazníci na druhé straně díky nim mohou získávat dárky zdarma, slevy, kupóny a další výhody. Identifikace…

icon Rady na začátek kariéry

20.5.2005 

Karen Woodwardová pracovala deset let jako asistentka vedoucích pracovníků i umělců v hollywoodských filmových ateliérech. Setkala se s nejrůznějšími typy lidí. Vyzkoušela si i práci náborářky a…

icon Jak dosáhnout stejného platu jako mají muži

22.4.2005 

Ačkoli ženy udělaly v posledních třech desetiletích na pracovišti velký pokrok, mnoho věcí zůstává pevně na místě, především co se týče kompenzace. Někteří odborníci tvrdí, že platová nerovnováha mezi…

Článek v rámci předplatného icon Pro nováčka petržel, aby dlouho vydržel

19.4.2005 

Firmy si stále stěžují, že ve většině oborů je nedostatek opravdu kvalitních zaměstnanců. Uchazečům prý hlavně chybí obecnější osobnostní předpoklady jako jsou loajalita k firmě, produktivita práce,…

icon Otisky prstů nesnímá jen policie

4.4.2005 

David Karpman věděl, že počet jeho zaměstnanců byl příliš vysoký. A věděl také proč někteří z 30 zaměstnanců společnosti Del Rey Nut si přikrášlovali pracovní karty a brali peníze za hodiny, kdy…

Článek v rámci předplatného icon Přijímáme obchodníky

14.3.2005 

Obchodníky je třeba správně vybírat, školit a motivovat, aby mohli dosahovat potřebné výkonnosti. Paradoxně je z těchto činností nesložitější a nejvíce podceňovaný nábor. Důležité je uvědomit si, že…

icon 10 tipů pro firemní webové stránky

23.2.2005 

I malé firmy rychle pochopily, že mít vlastní webovou stránku dnes není výhoda, ale nutnost. Mít webovou stránku však ještě neznamená zaručený úspěch u zákazníků. Špatně vytvořené a rozvržené stránky…

icon Nebojte se dotazníků

7.2.2005 

V personálních kruzích je nyní v oblibě měření hodnoty lidí, či řízení lidského kapitálu. A zatímco se HR manažeři snaží změřit hodnotu zaměstnanců, jsou sami dotazováni na zvyšování vlastní ceny.…

icon Pravidly proti trapasům

22.12.2004 

Než se pustíte do letošního obdarovávání, vzpomeňte si na loňské Vánoce. Plánování může pomoci vyhnout se trapné chvíli, když se někdo objevil na firemním večírku s prázdnýma rukama. Nebo když dostal…

icon Jak si vyjednat pružnou pracovní dobu

15.7.2004 

Rozvoj práce na počítači a komunikace umožnil práci z domova. Pokud máte dovednosti, které váš zaměstnavatel potřebuje, můžete využít šance a vyjednat si flexibilní práci. Pozice s pružnou pracovní…

icon Rozhovor s Karlem Rieglem

24.5.2004 

Doc. PhDr. Ing. Karel Riegel, CSc. přednáší na FFUK psychologii práce a organizace, psychologii řízení a ekonomickou psychologii, psychologickou metodologii, je viceprezidentem České asociace…

icon Rozhovor s Karlem Kvapilem, Project Managerem e-Academy

25.4.2004 

Karel Kvapil má dvacetileté zkušenosti v oblasti marketingu a rozhlasového žurnalismu. Řadu let pracoval v zahraničí, zejména ve Velké Británii, což mu poskytlo nejen důležité mezinárodní zkušenosti.…

Výpis 451465 z celkem 491