Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Veden" bylo nalezeno 4857 článků.

Článek v rámci předplatného icon Firemní kultura pokračujícího učení

30.7.2009 

Úspěšné firmy vždy hledají nové způsoby, jak dělat věci, což zpravidla vede k pokračujícímu učení. Pokračujícím učením se tedy rozumí neustálé přemýšlení o tom, jak se zlepšovat - nespokojit se se…

icon Evropané se stále brání cestování za prací

30.7.2009 

Francouz se bez problémů odstěhuje do stovky kilometrů vzdáleného města, aby mohl vykonávat stejnou práci jako dosud. Pro Čecha je nejjednodušší cestou, jak si najít zaměstnání, začít podnikat.…

Článek v rámci předplatného icon Google Wave a HR

27.7.2009 

Společnost Google přichází s novým produktem Wave - komunikační platformu kombinující e-mail a chat, sdílení dokumentů a obrázků nebo i on-line hraní her do jedné webové aplikace. Jak to souvisí s HR?…

icon Proč vůdcové selhávají v komunikaci?

23.7.2009 

Dobrý vůdce by měl být také dobrým komunikátorem. Řada vůdců má však s komunikací problémy. Proč?- Nepřemýšlejí o tom. Soustředí se jen na své základní povinnosti a komunikování se zaměstnanci je až…

icon Přesvědčivost vyžaduje sebedůvěru i znalosti

22.7.2009 

Jedna z definic úspěšného prodeje zní: Prodej je umění vytvářet touhu v mysli kupujícího a uspokojování této touhy tak, aby to bylo výhodné pro kupujícího i prodávajícího". To platí pro přesvědčování…

icon Silva Raková: Pravidlo č. 3 - Work life balance, vyváženost mezi pracovním a osobním životem - velká neznámá

22.7.2009 

V České republice bylo v posledních několika letech, před příchodem ekonomické krize, hodně populární slovní spojení WORK LIFE BALANCE. Pamatuji si, jak jsme v našem oddělení HR v ČR připravovali…

icon Co naučit nové manažery

21.7.2009 

Noví manažeři potřebují dobré manažerské dovednosti, aby ve své roli mohli uspět. Chcete-li toho dosáhnout, měli byste se držet následujících doporučení.- Poskytněte jim co nejvíce informací.…

13 důvodů odchodu zaměstnanců call center

21.7.2009 

Jedním z největších problémů manažerů call center je vysoká fluktuace zaměstnanců. Dochází k ní z celé řady důvodů. Článek shrnuje ty nejčastější a radí, jak si zaměstnance call center lépe udržet.-…

icon Upřímnost začíná nahoře

20.7.2009 

Nejlepší způsob, jak vést efektivní firmu, je mít zaměstnance a manažery, kteří jsou upřímní v otázce čísel i pracovních postupů. Dosažení upřímnosti však vyžaduje otevřenou komunikaci a budování…

icon Zaměstnáváte hvězdy?

15.7.2009 

Jak poznáte, zda jsou vaši zaměstnanci skutečnými hvězdami ve výkonu své práce? Jednou z cest je zvážit jejich schopnost a zájem o zacílený rozvoj, náročné pracovní úkoly a potenciální možnost rozvoj…

icon Další povídání se Silvíí Rakovou

15.7.2009 

Můj odchod do Kazachstánu byla rychlovka. Byla jsem zvyklá, ještě za svého minulého pracovního působení, že odjezd pracovníků do zahraničí se připravoval několik týdnů ba i měsíců. Tady, jak se říká,…

icon Čech pracuje sedm hodin, pak si hraje

14.7.2009 

Průměrný Čech pracuje přibližně sedm hodin denně a zbytek 8,5hodinové pracovní doby věnuje sociálním sítím nebo hraní počítačových her. Ukázal to průzkum společnosti truconneXion.Žebříček…

Článek v rámci předplatného Budovat loajalitu zákazníků se vyplatí

14.7.2009 

Získání zákazníka je investice, ziskovost se však buduje na základě jeho udržení. Právě v současné době je velmi důležité udržet si dosavadní zákazníky. Je k tomu zapotřebí totéž, co platí pro každý…

Článek v rámci předplatného icon Neprezentujte bez emocí

10.7.2009 

Největší pravdy bývají jednoduché. Zde je jedna, kterou by měli znát všichni v byznysu: Logika vede k závěrům. Emoce vedou k jednání. Držte se tohoto pravidla, kdykoli budete chtít někoho o něčem…

icon Vede krize k nárůstu šikany?

9.7.2009 

Mobbingem rozumíme všechny formy společenské šikany spolupracovníka, které mohou negativně ovlivnit jeho psychický i fyzický stav. Projevy šikany přitom mohou být nenápadné. Začínají například…

Výpis 34813495 z celkem 4857