Proč zákazníci odcházejí?
Pokud vám některý z vašich obchodníků tvrdí, že jste přišli o zákazníka proto, že mu konkurence nabídla nižší cenu, často…
Pro hledaný výraz "Veden" bylo nalezeno 4857 článků.
Pokud vám některý z vašich obchodníků tvrdí, že jste přišli o zákazníka proto, že mu konkurence nabídla nižší cenu, často…
Nedávná studie americké University of California ukázala, že jsme denně bombardováni dvojnásobným objemem informací než před třiceti lety.…
Jak se připravit k pohovoru na místo marketingového odborníkaMarketing je záležitostí chemie mezi firmou a zákazníkem, kterou je třeba pečlivě budovat na základě výzkumů, vytváření strategií a…
Ranní ptáčata jsou proaktivnější než noční ptáci, a proto jsou také úspěšnější ve svých profesionální…
Řízení dnešní pracovní síly, která disponuje vysoce odbornými znalostmi a dovednostmi, vyžaduje i od manažerů zvláštní…
Řízení jednotlivců v pracovních týmech patří k základním povinnostem manažerů, i pro zkušeného manažera však může být n&…
Nároky spojené s kreativní prací mohou pro zaměstnance znamenat problémy v otázce vytyčování hranic mezi pracovním a soukromým…
Rozhovor s HR ředitelkou paní Evou Barteckou ze společnosti Jan Becher Karlovarská Becherovka, a. s. o součastnosti a budoucnosti společnosti z hlediska lidských zdrojů.Myslím, že není třeba až tak…
I když se řada organizací snaží ve svých náborových programech zaměřit také na pasivní uchazeče o zaměstnání, mnohdy chybně použí…
Nejen o řízení lidských zdrojů a marketingu zároveň jsme hovořili s panem Ivem Novotným. Ivo Novotný vystudoval Vysokou školu ekonomickou v Praze. Absolvoval také obor Strategic Human Resource…
Ředitelem marketingové komunikace T-Mobile Czech Republic a.s. se od 1. července stává Martin Jaroš. Martin Jaroš vystudoval pražskou VŠE a od roku 2001…
Stále více firem pracuje se sociálními médii40 procent firem z celého světa již úspěšně využilo sociální média k rozšíření svého podnikání. Vyplýv&…
Každý, kdo zná každodenní schůzky a interakce s kolegy či zákazníky, ví, jak důležitá je schopnost komunikovat asertivně. Stejně důležité je v&…
Základní pravidlo úspěšného obchodního vyjednávání zní: Nikdy nevyjednávejte s nikým, kdo není kvalifikov&…
Nejlepší zaměstnanci odcházejí z firem bez ohledu na ekonomickou recesi. Nejčastěji je k tomu vede nedostatek možností růst, nespokojenost s ohodnocením a…