Čtyři signály, které ukazují, že vám vaši klienti nedůvěřují

Důvěra je základem každého obchodního vztahu. I pokud nabízíte ten nejlepší produkt nebo službu, pokud vám zákazníci nedůvěřují, budou se vám obchody uzavírat velmi těžko a i těch několik klientů, které získáte, bude vykazovat nízkou loajalitu a budou od vás často utíkat. Přitom prodejci si často ani nevšimnou, že důvěra jejich klientů slábne, dokud není pozdě. Jak poznat, že vám váš zákazník přestává věřit a že ztrácíte jeho důvěru?

Ilustrační snímek

Chcete si přečíst celý článek?
Zajistěte si předplatné zdarma nebo od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč. Předplatné můžete ale také získat zdarma.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.