Pět tipů, jak prezentovat váš produkt skupině klientů

I když je mezi prodejem jednotlivci a prodejem skupině klientů mnoho podobností, v určitých strategických taktikách je nutné při prodeji větší skupině lidí zvolit trochu specifické postupy. Ať už se jedná o B2C nebo B2B sféru, problém s prodejem skupině je ten, že nemůžete nikdy nabídnout zcela ideální řešení, protože jednotliví členové skupiny mají různá očekávání a rozdílné požadavky, i když navenek vystupují jako jedna entita. Svoje šance značně zvýšíte, když použijete následujících 5 tipů, jak uzavírat obchody se skupinami.

Ilustrační snímek

Chcete si přečíst celý článek?
Zajistěte si předplatné zdarma nebo od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč. Předplatné můžete ale také získat zdarma.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.