Prodáváte produkty nového start-upu na zavedeném trhu? Máme pro vás několik tipů

Silně konkurenční trhy, kde se o přízeň klientely přetahují řady zavedených i mladých firem, mají téměř vždy dvě paradoxní vlastnosti. Zaprvé je díky konkurenci těžké se na nich prosadit, vymyslet něco nového a přesvědčit o své unikátnosti případné zákazníky. Zadruhé ovšem zájem o tento trh dokazuje, že kupní síla klientů je silná, obchody na tomto trhu fungují a proto zde chce každý získat alespoň částečný podíl. Mnoho start-upů se snaží přinést na zavedené trhy určitý nový přístup – tedy takzvanou „disruptivní technologii“, která by prolomila stávající status quo. Pokud jste obchodník, který prodává produkty start-upu na zavedeném trhu, máme pro vás tři následující tipy.

Ilustrační snímek

Chcete si přečíst celý článek?
Zajistěte si předplatné zdarma nebo od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč. Předplatné můžete ale také získat zdarma.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.