Sedm nejzásadnějších tipů pro B2B obchodování

B2B obchodování, tedy prodej nikoliv koncovým klientům, ale firmám, má svá specifika. Oproti B2C obchodování musejí B2B prodejci musejí přesvědčit nejenom jednoho člověka, ale většinou musí úspěšně projít celým výběrovým řízením nového dodavatele nebo své řešení prodat celé komisi lidí. Jak se stát úspěšným B2B obchodníkem a získávat lukrativní klienty z řad firem? Zde je sedm nejklíčovějších tipů.

Ilustrační snímek

Chcete si přečíst celý článek?
Zajistěte si předplatné zdarma nebo od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč. Předplatné můžete ale také získat zdarma.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.