Marketingový e-mail musí být relevantní a zacílený

Řada marketérů stále neumí správně využívat možností e-mailového marketingu a domnívá se, že nejlepší je rozesílat co nejvíce zpráv na všechny stany. Základem úspěšného e-mailového marketingu je naopak správné načasování a rozesílání pouze relevantních zpráv, které budou navíc chtěné.

- Segmentujte. Začnete skutečnými základy - ujistěte se, že máte „čistý" seznam adres a všichni zúčastnění vyjádřili souhlas se zasíláním vašich zpráv. Rozesílání nevyžádaných zpráv nemá žádný smysl, je to pouze ztráta času i peněz.

- Dejte si na čas. Řada organizací tak pospíchá se sběrem dat, že nakonec skončí bez znalosti důležitých kategorií, což znemožní správné zacílení kampaní.

- Nepřehánějte to se složitostí. Začněte s širšími kategoriemi, jako je například pohlaví. Pokládejte také správné otázky. Ujistěte se, že při registraci příjemců svých sdělení získáváte co nejvíce informací.

- Udržujte svou databázi. Okamžitě provádějte aktualizace, projeví-li někdo zájem o vyřazení. Vyhnete se tím zbytečným e-mailům a udržíte si čistou databázi.

-kk-

Article source Direct Marketing News - a U.S. website focused on direct marketing
Read more articles from Direct Marketing News