Jak podpořit prodej v ekonomické recesi

Obtížné ekonomické časy si žádají maximální schopnost využít dostupné zdroje a příležitosti. Klíčem k  přežití je nalézt více obchodních příležitostí s méně lidmi a omezenými rozpočty. Jak na to? Článek shrnuje několik nenákladných možností vycházejících z e-mailového marketingu.

- Poslouchejte. Učte se tím, že budete naslouchat potřebám potenciálních zákazníků. Nekopírujte jen svou konkurenci. Zjišťujte, co je důležité pro zákazníka.

- Nekončete mezi spamem. Využijte e-mailového marketingu, vyhněte se však chybám, které vás zařadí mezi šiřitele nevyžádané pošty. Jsou to například velká písmena, vykřičníky nebo slova typu „zdarma".

- Navazujte. Ujistěte se, že váš e-mailový program nespočívá jen v jednorázovém oslovení. Navazujte. Zajistěte rozesílání automatických e-mailů podle toho, jak potenciální zákazník pracuje s vaším obsahem.

- Udržujte čistou databázi. Až 70 procent dat se během jednoho roku změní. Využijte proto e-mailový marketing jako zdroj aktuální zákaznické databáze.

- Upravte načasování. E-maily rozesílejte podle toho, kdy jednotlivým zákaznickým skupinám nejlépe vyhovují.

- Zapomeňte na tvrdý prodej. Raději pracujte na tom, abyste se stali důvěryhodným zdrojem informací s pokračujícím přísunem kvalitního obsahu. Pomůžete tím zákazníkům a navíc si získáte jejich důvěru.

- Zvažte účel svého obsahu. Snažte se, aby vaše zprávy byly svěží a upoutaly zájem. Nahlížejte na to, co chcete sdělit, z nového pohledu.

- Vytvářejte si rezervy. Obsah, který můžete okamžitě rozeslat, si vytvářejte do zásoby pro případ, že se objeví nečekaná příležitost.

-kk-

Article source Destination CRM - U.S. website focused on CRM and KM
Read more articles from Destination CRM